Prepaid nielimitowany z MMS

Data: 2018-03-13 21:53:12
Autor: Marcin
Prepaid nielimitowany z MMS
Witam

Poszukuje ofert prepaid z nielimitowanymi rozmowami, SMSami, kilkoma GB Internetu. Tutaj wszyscy operatorzy maja oferty. Ale do tego zestawu potrzebuje jeszcze MMS. Obecnie uzywany jest Formula Unlimited w Play. Z tego co udalo mi sie ustalic Play nie oferuje nic dla kogos potrzebujacych wiekszej liczby MMS. Dlatego szukam czegos nowego.
Na razie udalo mi sie znalesc:
Heyah 25 PLN/30 dni - 10 GB Internetu
Plush 25 PLN/30 dni - 10 GB Internetu
Nju 29 PLN/30 dni - 10 GB Internetu

Sa jakies lepsze oferty?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2018-03-13 22:33:42
Autor: Irokez
W dniu 2018-03-13 o 21:53, Marcin pisze:
[...]

Co to za prepaid jak masz opłaty za miesiąc? Masz abonament w tym momencie ale bez smyczy.

Jak miesięczny okres wypowiedzenia Cię satysfakcjonuje, to np. Premium Mobile ma za 24,70 opcję Freedom2 z 20GB internetu

--
Irokez

Data: 2018-03-20 20:08:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prepaid nielimitowany z MMS
"Irokez" 5aa843b4$0$1003$65785112@news.neostrada.pl

Co to za prepaid jak masz opłaty za miesiąc? Masz abonament w tym momencie ale bez smyczy.

Abonament to właśnie pripejd.

   abonament m IV, D. -u, Ms. ~ncie; lm M. -y

   <<prawo korzystania z czegoś lub otrzymania czegoś
   w określonym czasie na zasadzie opłaty z góry;           <-- -- -
   dowód stwierdzający to prawo; stała, regularna
   opłata za prawo użytkowania czegoś>>

   Abonament teatralny, telefoniczny, radiowy.
   Abonament do teatru, do kina.
   Abonament na obiady, na koncerty.
   Wykupić, opłacić abonament.

   fr.

IMO albo trzeba zmodyfikować język polski, albo
dostosować język używany ;) do języka oficjalnego. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-03-21 10:01:44
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p8rmev$5jj$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Niestety - trzeba na to nalozyc praktyke TPSA (i elektrowni, gazowni dawniej).

Abonament jest z gory. Czyli np za marzec zaplacisz w fakturze wystawionej za luty.
Ale ta faktura byl wystawiona np 18 marca (pewnie dlatego, zeby zdazyli liczniki ze zdjecia przepisac).

I termin platnosci ma 14 dni. Wiec zaplacisz np 1 kwietnia.
To w koncu gory czy z dolu ?

Dalej - abonament po latach zrobil sie malutki, tzn minut bylo malo.
W efekcie jak sie rozgadales w marcu, to za rozmowy placiles w okolicach 1 maja ... to tym bardziej postpaid.
No i jak to pogodzic ze "stala, regularna oplata" ?

Teraz przy no-limitach mozemy wrocic do pierwotnego znaczenia ... ale jak mam w nju :-)

IMO albo trzeba zmodyfikować język polski, albo
dostosować język używany ;) do języka oficjalnego. ;)

I podzielic na prepaidy i postpaidy :-)

J.

Data: 2018-03-13 22:39:20
Autor: ToMasz
Prepaid nielimitowany z MMS
Data: 2018-03-14 00:53:04
Autor: Grzexs
Prepaid nielimitowany z MMS
Sa jakies lepsze oferty?

https://a2mobile.pl/niewyczerpalne-pakiety

A z tym to ja bym uważał. Mój modem nie chce z tym współpracować, a telefon wykazuje bardzo marny transfer.
--
Grzexs

Data: 2018-03-14 21:56:01
Autor: t-1
W dniu 2018-03-14 o 00:53, Grzexs pisze:
Sa jakies lepsze oferty?

https://a2mobile.pl/niewyczerpalne-pakiety

A z tym to ja bym uważał. Mój modem nie chce z tym współpracować, a telefon wykazuje bardzo marny transfer.

Pytał o MMS, więc jaki transfer?

Data: 2018-03-15 01:27:24
Autor: Animka
[...]

Ja przejdę chyba tu (darmowe mm-sy się przydają):
https://mobilevikings.pl/pl/oferta/telefon-na-karte/#viking39nolimit

--
animka

Data: 2018-03-14 07:53:50
Autor: Liwiusz
Prepaid nielimitowany z MMS
W dniu 2018-03-13 o 21:53, Marcin pisze:
Play nie oferuje nic dla kogos potrzebujacych wiekszej liczby MMS

Ależ oferuje. Redbull Mobile na kartę z pakietami nolimit (w tym mms):
- za 3zł na 4 dni
lub
- za 30 zł na 31 dni.

--
Liwiusz

Data: 2018-03-15 21:57:05
Autor: Marcin

W dniu 2018-03-14 o 07:53, Liwiusz pisze:
[...]

No tak. Tylko, ze majac karte Play nie moge zmienic oferty na RedBull (brak mozliwosci w Play24). Musialbym przejsc gdzie indziej a potem wrocic do Play na taryfe RedBull. To juz moge zostac gdzie indziej.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2018-03-16 22:13:53
Autor: zlotowinfo
[...]

zatem musisz mieć taryfę internet na kartę
wtedy faktycznie tylko przejście
do innego operatora i z powrotem

Data: 2018-03-16 14:29:10
Autor: Kris
W dniu piątek, 16 marca 2018 22:13:55 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]
zatem musisz mieć taryfę internet na kartę

A nie można od razu docelowej oferty kupić?
Po co przechodzić do innego operatora i z powrotem?

Data: 2018-03-20 20:12:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prepaid nielimitowany z MMS

"Kris" 00a5413a-50b3-4e3d-a6f0-e35335715ec5@googlegroups.com

zatem musisz mieć taryfę internet na kartę
wtedy faktycznie tylko przejście
do innego operatora i z powrotem

: A nie można od razu docelowej oferty kupić?
: Po co przechodzić do innego operatora i z powrotem?

Żeby zachować numer i (być może) otrzymać coś na starcie za freeko.

Data: 2018-03-15 22:29:24
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-03-15 o 21:57, Marcin pisze:
[...]

Możesz.

(brak mozliwosci w Play24). Musialbym przejsc gdzie indziej a potem

#SOA1.
Może masz jakąś starą taryfę playa? To przejść do nowszej i już przejście do RB powinno być.
Poza tym spróbuj *111*871*1#

--
Liwiusz

Data: 2018-03-16 05:56:18
Autor: ALEX MR
W dniu 15.03.2018 o 21:57, Marcin pisze:

[...]

Można, sam się przenosiłem.
Krótki kod:
https://www.redbullmobile.pl/obsluga-klienta/przenies-numer/zobacz-jakie-to-proste/

--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D

Data: 2018-03-14 09:18:46
Autor: Poldek
[...]

Przecież to są ceny groszowe. Ile ty byś chciał zaoszczędzić miesięcznie na tych intensywnych poszukiwaniach? 2 zł oszczędności za godzinę klikania po internecie i sprawdzania gwiazdek, to warto? Czy też szukasz oferty, w której płacą za wysyłanie tych MMSów?

To już jest żenujące, to wypruwanie sobie flaków, żeby koniecznie dotrzeć do NAJTAńSZOśCI. Kiedyś, gdy minuta rozmowy przez komórkę kosztowała 3 złote + VAT, to był sens tracić czas na porównywanie taryf. Te czasy dawno minęły, ale odruchy pozostały :-)

Sa jakies lepsze oferty?

Jeżeli nawet są, to różnice są bez znaczenia.
Np. w Plusie na kartę jest 12 GB internetu, piąte doładowanie gratis.

Data: 2018-03-14 16:13:38
Autor: zhbick
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p8am00$guf$2@node2.news.atman.pl...

Np. w Plusie na kartę jest 12 GB internetu, piąte doładowanie gratis.

Przepraszam: 15 GB.

A dokładnie: 6+6+2 z czego te 2 to transfer na obszarze UE (jeśli nie wyjeżdżasz poza PL to te 2GB zużywane są na końcu)

Data: 2018-03-15 00:08:08
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-14 o 16:13, zhbick pisze:
[...]

Już nie ma 6+6. Teraz jest 15 -> "Oferta limitowana", czy jakoś tak to się nazywa.

Data: 2018-03-14 14:19:27
Autor: Kris
W dniu środa, 14 marca 2018 09:18:48 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

Jeżeli nawet są, to różnice są bez znaczenia.

Czytając tą m,in grupę też ie zastanawiam czemu ludziska swego czasu nie szanuja
Przy nolimitach w granicach ceny najtańszej flaszki z biedronki jeśzcze komus sie che bawić w jakieś przenosiny, pakity, doladowywania z kapli cocacoli
Ludzie swego czasu nie szanują

Data: 2018-03-16 08:21:22
Autor: ToMasz
W dniu 14.03.2018 o 22:19, Kris pisze:
[...]

eeee to nie tak. np dlamnie to sport, uzależnienie. powinienem się z tego leczyć. tyle ze przynosi to wymierne korzyści, wiec nie wiem czy chcę. Tylko widzisz.... ludzie oszczędzają na pewnych rzeczach a na innych nie. dobrze by było, gdyby oszczędzali tam, gdzie oszczędności są największe. Co to znaczy? PRzeciętna rodzina wydaje (strzelam) coś ponad 100zł na prąd, i nieco mniej na (4sztuki) abonamenty telefoniczne. Aby zaoszczędzić 5zł na enegrii elektrycznej musisz naprawdę się postarać, a kolejne 5 zł - to już jest jazda na krawędzi. a żeby oszczędzić 5zł na opłatach za telefon? Walić te 5zł. żeby opłaty za telefon zredukowąc do zera? Trzeba się przenieść do innej sieci raz na 3 miesiące.

ToMasz

Data: 2018-03-16 08:24:51
Autor: J.F.
Dnia Fri, 16 Mar 2018 08:21:22 +0100, ToMasz napisał(a):
[...]

Szczegolnie, ze dla wielu osob to co dwa lata.

[...]

Albo sprawdzic Smart dom w plusie :-)

J.

Data: 2018-03-16 08:37:59
Autor: Poldek
W dniu 2018-03-16 o 08:21, ToMasz pisze:
[...]

I 1500,- na mieszkanie, 1000,- na samochód oraz 400,- na wódę i papierosy, 600,- na żarcie zapakowane w plastik, 400,- na lekarstwa żeby się leczyć z chorób wywołanych przez wdychanie spalin i żarcie kiepskiego żarcia zapakowanego w plastik.

[...]

Zeby zaoszczędzić 5,- na telefonie to Janusz jest gotów gacie zdjąć przez głowę, ale petów i alku nie odstawi.

Data: 2018-03-16 08:46:31
Autor: tck

Użytkownik "Poldek" <pugilares@interia.eu> napisał w wiadomości news:p8fs8l$ich$1node1.news.atman.pl...
[...]

ale w czym masz problem? Chce, ma na to czas i lubi to niech się bawi w przenosiny...

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-03-16 12:58:50
Autor: Kris
W dniu piątek, 16 marca 2018 08:21:26 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

[...]

Bliżej 200 pewnie

i nieco mniej na (4sztuki) abonamenty telefoniczne. Aby
zaoszczędzić 5zł na enegrii elektrycznej musisz naprawdę się postarać,
Oj tam
Z ok 250 na ponizej 200zł zjechałem zmieniając taryfe z g11 na g12w. Nic mnie to nie kosztowało, żadnych nawyków zmieniac nie musze itp a rachunki o 50zł miesięcznie miejsze
kolejne 5 zł - to już jest jazda na krawędzi. a żeby oszczędzić 5zł na opłatach za telefon? Walić te 5zł. żeby opłaty za telefon zredukowąc do zera? Trzeba się przenieść do innej sieci raz na 3 miesiące.
I pilnować promocji, doładowywać pakiety kodami z cocacoli, wypełniac formularze o przenieisenia i czeka c kurierów i zadziałanie
Zerknij na tematy podtów z tej grupy chociażby z ostanich 3 miesięcy?
A to ktos nie wie jak pakiet zmienić a to komus promocyjne minuty nie zadziałały a komuś innemu 2zł z konta znikła
Abo w tmobile mam od nastu lat i póki co przez ten okes żaden z tych problemów mnie nie dotyczył. A płace mniej wicej tyle co własnie za flaszkę na weekend

50zł można zaoszczedzić błyskawicznie rezygnując z flaszki w weekend
ToMasz

Data: 2018-03-17 08:28:58
Autor: ToMasz
[...]

CIEBIE. Co nas to obchodzi? Czy dajesz GWARANCJE że każdy osiągnie takie oszczędności? szczególnie że ja nie znam nikogo kto ma ogrzewanie inne niż elektryczne i płaci 200zł za prąd

I pilnować promocji, doładowywać pakiety kodami z cocacoli, wypełniac formularze o przenieisenia i czeka c kurierów i zadziałanie
nie wiem o czym piszesz. Znaczy wiem, piszesz bzdury, na podstawie tego co zapamiętałeś z moich opowieści z przed 2,3 lat.

Zerknij na tematy podtów z tej grupy chociażby z ostanich 3 miesięcy?
po co? Czy znajdę tam wyjaśnienie, dlaczego ludzie w galerii handlowej kupują koszulkę za 39.99, gdy ja mam podobną, spełniająca 90% wymogów jej stawianej ale moja kosztuje 3.99? Czy znajdę tam odpowiedź, dlaczego ludzie kupują auto, którego roczna utrata wartości, jest większa niż wartość mojego auta? Myślę że nie. Tylko dlaczego Ty chcesz nawacać wszystkich którzy ich własne pieniądze wydają inaczej niż Ty?

A płace mniej wicej tyle co własnie za flaszkę na weekend

50zł można zaoszczedzić błyskawicznie rezygnując z flaszki w weekend
Ale to wątpliwa oszczędność. można zaoszczędzić 100zł rezygnując z prądu na miesiąc. Ale, moim zdaniem, najlepiej działać tam, gdzie nasza niedogodność jest minimalna, a rachunek jak najniższy.

ToMasz

Data: 2018-03-16 21:35:12
Autor: nadir
W dniu 2018-03-16 o 20:58, Kris pisze:

50zł można zaoszczedzić błyskawicznie rezygnując z flaszki w weekend

Ale jak komuś brakuje do flaszki co weekend, to szuka oszczędności w innym miejscu. Myślę, że u każdego można znaleźć coś co można by zoptymalizwać i często przyoszczędzić. Dla jednego będzie to 2zl na opłatach za telefon, dla drugiego tańszy o 30gr ogórek w sklepie na drugim końcu miasta.

Data: 2018-03-17 02:38:37
Autor: Marcin Debowski
Prepaid nielimitowany z MMS
Się podczepię.

A jest w ogóle coś bez limitu danych z limitem czasowym, np. na 30 dni, lub krócej?

--
Marcin

Prepaid nielimitowany z MMS