Prepaid niemiecki z gprs'em ?

Data: 2010-02-15 22:49:49
Autor: VSS
Prepaid niemiecki z gprs'em ?
Witam !

Jaki niemiecki prepaid ma mozliwość transmisji danych i będę mogł go kupić bez problemu ?
Potrzebuję do jednorazowego użycia w trakerze GPS-GSM.

--
VSS      http://vss.pl

Data: 2010-02-16 09:38:08
Autor: KP
Prepaid niemiecki z gprs'em ?
VSS pisze:
Witam !

Jaki niemiecki prepaid ma mozliwość transmisji danych i będę mogł go kupić bez problemu ?
Potrzebuję do jednorazowego użycia w trakerze GPS-GSM.

Czesc Artur
Puszczacie balon w Friedrichshafen ????

73's de sq2hfh

Data: 2010-02-16 20:20:56
Autor: VSS
Prepaid niemiecki z gprs'em ?
KP wrote:
VSS pisze:
[...]

tak, dlatego tez potrzebuję kartę

--
VSS      http://vss.pl

Data: 2010-02-16 23:20:27
Autor: KP
Prepaid niemiecki z gprs'em ?
VSS pisze:
KP wrote:
VSS pisze:
[...]

tutaj masz ciekawe porownanie :

http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com/page/Germany

Data: 2010-02-17 08:38:57
Autor: Jakub Danecki
Prepaid niemiecki z gprs'em ?
KP wrote:
> [...]
[...]
tutaj masz ciekawe porownanie :
http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com/page/Germany

To źle wygląda - wszystkie trzeba "aktywować" a do tego wymagane sa
dokumenty niemieckie, a czasem nawet numer konta...
Ktoś wie coś więcej?

Jakub

Data: 2010-02-17 12:15:03
Autor: smutek
Prepaid niemiecki z gprs'em ?

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:hlg9v1$87q$1news.onet.pl...
KP wrote:
> [...]

To źle wygląda - wszystkie trzeba "aktywować" a do tego wymagane sa
dokumenty niemieckie, a czasem nawet numer konta...

Ja kiedyś kupiłem T-mobile na Allegro, pierwsza aktywacja i działanie nastąpiło w Polsce!
Nic nie rejestrowałem, żyje do dziś, już czwarty miesiąc

Prepaid niemiecki z gprs'em ?