Prepaid - pytanie o oferty

Data: 2013-03-14 21:30:43
Autor: Maciej Bebenek
Prepaid - pytanie o oferty
Kordi <kordi666@gmail.com> wrote:

2. KtĂłry obecnie prepaid wypada najkorzystniej cenowo w chwili obecnej
przy wydatkach 30-40 zł na miesiąc. Mam dwa warunki brzegowe:

- dzwonię do wszystkich sieci, więc chcę - potrzebuję pakietów internetowych Z LEJKIEM!

Sorry, ale pojąć nie mogę. Będziesz dzwonić na akord? Raczej reguła jest odwrotna - oceniasz ILE będziesz dzwonić i JAKI pakiet
potrzebujesz, i pod to dobiera się taryfę.

Ale moĹźe to ja truskawki cukrem...?

Data: 2013-03-15 04:06:50
Autor: Kordi
Prepaid - pytanie o oferty
W dniu czwartek, 14 marca 2013 22:30:43 UTC+1 użytkownik Maciej Bebenek napisał:
Kordi <kordi666@gmail.com> wrote:

Sorry, ale pojąć nie mogę. Będziesz dzwonić na akord? Raczej reguła jest odwrotna - oceniasz ILE będziesz dzwonić i JAKI pakiet

potrzebujesz, i pod to dobiera się taryfę.

Ale może to ja truskawki cukrem...?

A może to Ty myślisz tak jak marketing sieci komórkowych Cię nauczył? Skąd wogóle Ci do głowy przyszedł taki proces, że w miesięcznych odstępach czasu masz sam ocenić, ile i gdzie dzwonisz? Zastanowiłeś się kiedyś nad tym?

Moje doświadczenie jest takie, że nie wiem gdzie i kiedy będę dzwonił. W jednym miesiącu mogę nie dzwonić praktycznie nigdzie poza telefonami do mojej lepszej połowy. W innym potrafię 5 godzin spędzić rozmawiając z różnymi infoliniami. W jeszcze innym jestem poza Polską, bo tego wymaga ode mnie moja praca... Nie mam czasu ani chęci bawić się w pakiety, śledzić, monitorować, zastanawiać się, czy z takim lub takim pakietem rachunek w tym miesiącu wyjdzie mi niższy. Najchętniej ładowałbym konto raz na rok i wogóle się tym więcej nie zajmował. 1h mojego czasu jest więcej warta niż mój przeciętny rachunek telefoniczny za cały miesiąc... i to nie w przenośni. Dosłownie!

Data: 2013-03-15 11:52:46
Autor: Maciej Bebenek
Prepaid - pytanie o oferty
[...]

Tym bardziej pytanie o "prepaid wypada najkorzystniej cenowo w chwili
obecnej przy wydatkach 30-40 zł na miesiąc" jest pozbawione sensu. Albo
masz regularnie koszty w tej wysokości, albo nie.

Data: 2013-03-15 05:46:26
Autor: Kordi
Prepaid - pytanie o oferty
W dniu piątek, 15 marca 2013 12:52:46 UTC+1 użytkownik Maciej Bebenek napisał:
> [...]

obecnej przy wydatkach 30-40 zł na miesiąc" jest pozbawione sensu. Albo

masz regularnie koszty w tej wysokości, albo nie.

Masz rację... i pewnie nie zawracałbym sobie tym głowy tylko dalej trzymał abonament w play, gdyby nie to, że Play mnie "jawnie okrada" w chwili obecnej nie uwzględniając połączeń na numery specjalne jako wliczone w abonament. Na dodatek stosują na nich jakąś kosmiczną stawkę (nie pamiętam dokładnie, ale chyba jest to 70 gr, czy jakoś tak). Parę razy już przyszedł mi z tego tytułu rachunek 2 krotnie wyższy niż wspomniane 30-40 zł. Jako, że i tak chcę ojcu zmienić ofertę z powodów opisanych wyżej, doszedłem do wniosku że skoro już się tym zajmuję to załatwię dwa numery jednocześnie. Wspomniany limit 30-40 zł powyżej wynika z tego, że w chwili obecnej płacę taki abonament i jest to tylko wskazówka... bynajmniej nie żaden wyznacznik.

Data: 2013-03-15 13:49:11
Autor: Liwiusz
Prepaid - pytanie o oferty
W dniu 2013-03-15 13:46, Kordi pisze:
[...]

Jak idziesz do restauracji to też mówisz "poproszę coś za 40zł, bo zwykle za tyle się najadałem, ale to nie jest żaden wyznacznik"?

--
Liwiusz

Data: 2013-03-15 05:59:33
Autor: Kordi
Prepaid - pytanie o oferty
W dniu piątek, 15 marca 2013 13:49:11 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]

Jak idziesz do restauracji to też mówisz "poproszę coś za 40zł, bo zwykle za tyle się najadałem, ale to nie jest żaden wyznacznik"?

Panu już w tym wątku podziękujemy. Idź robić komentarze nie wnoszące nic konstruktywnego do dyskusji gdzieś indzie. Zmarnowałem 10 sekund życia czytając ten komentarz i kolejną minutę odpisując na niego. Papa, życzę miłego życia.

Data: 2013-03-15 14:03:26
Autor: Liwiusz
Prepaid - pytanie o oferty
W dniu 2013-03-15 13:59, Kordi pisze:
[...]