Prepaid - tani, długi okres ważności

Data: 2016-11-25 15:55:48
Autor: Matli
Prepaid - tani, długi okres ważności
Chcę kupić starszej osobie numer prepaid.

Szukam czegoś taniego, z długim okresem ważności bez doładowań.
Max 50 min. rozmów miesięcznie na komórki.
Osoba ma drugi numer - stacjonarny. I tu ma no limit na stacjonarne.
Czy możecie coś polecić?

Nie mam pewności ale gdzieś mi mignęło, że za 8 pln / mies. aero2 daje ok. 60 min. rozmów.
Może play/orange ma coś takiego. To byłoby lepsze bo w mieście są salony tych firm i osoba mogłaby sobie sama doładować ew. konto.
A może lepszym rozwiązaniem jest np. załadowanie za 50 pln / rok viking albo virgin albo inne premiummobile itp.?

Data: 2016-11-25 21:20:46
Autor: łaskawco
Prepaid - tani, długi okres ważności
Proponuję rozważyć propozycję:
https://virginmobile.pl/oferty/nowy-numer/freemium

Ta oferta działa w ten sposób, że kupujesz jakikolwiek starter w sieci Virginmobile.pl (możesz też przenieść numer z innej sieci),
np. Virginmobile.pl za 5 zł razem z przesyłką. Można go zamówić na w/w stronie internetowej.

Po jego otrzymaniu wprowadzasz kod na telefonie: *222*000#
W ten sposób aktywujesz pakiet Freemium.
Ten pakiet przedłuża ważność konta na rok, i umożliwia miesięcznie:
- 30 minut do wszystkich sieci wraz z telefonami stacjonarnymi,
- 30 SMS do wszystkich sieci
- 300 MB Internetu

Co miesiąc pakiet samoczynnie się odnawia i w kolejnym miesiącu znowu możesz wykorzystać minuty, SMSy i transfer do Internetu (jak wyżej).
Po 6 miesiącach pakiet wyłącza się i należy włączyć go w/w kodem ponownie (także bezpłatnie).
Przypominam, że w tym przypadku nie ponosisz ŻADNYCH kosztów związanych z użytkowaniem telefonu.

Gdybyś chciał jeszcze o coś dopytać w stosunku do tej oferty, to proponuję zadzwonić do biura obsługi klienta sieci Virginmobile.pl
tel. gsm: 799 555 222

Data: 2016-11-25 13:03:42
Autor: Kris
Prepaid - tani, długi okres ważności
W dniu piątek, 25 listopada 2016 21:20:21 UTC+1 użytkownik łaskawco napisał:
..

Gdybyś chciał jeszcze o coś dopytać w stosunku do tej oferty, to proponuję zadzwonić do biura obsługi klienta sieci Virginmobile.pl
tel. gsm: 799 555 222
Ile groszy dostałes za ten spam? Na oranżade starczyło?

Data: 2016-11-26 08:24:10
Autor: ToMasz
.

[...]

nie wiem ile dostał, ale wytłumaczył celująco. ja zrozumiałem, a tej informacji szukałem.

ToMasz
Ps numer do centrum miłej obsługi klienta mam i skorzystałem, ale tam jest janina(jan) magnetofon, inforumująca że już właśnie ktoś pondosi słuchawkę....

Data: 2016-11-27 17:04:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prepaid - tani, długi okres ważności

"Kris" e7afbc7d-b82f-46e8-b2bc-ca473bea24db@googlegroups.com

: Ile groszy dostałes za ten spam? Na oranżade starczyło?

Virgin dobrze płaci za reklamowanie. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-11-27 17:09:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prepaid - tani, długi okres ważności

"łaskawco" 58389d03$0$5159$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Teraz chyba za free.

Po jego otrzymaniu wprowadzasz kod na telefonie: *222*000#

Najlepiej via WWW poprzez ten link:

   https://clk.leadexpert.pl/click?c=Uw1F2Noe&cr=P3jTgcDj&s=5MaiTiy0

[...]

Także via WWW poprzez ten link:

   https://clk.leadexpert.pl/click?c=Uw1F2Noe&cr=P3jTgcDj&s=5MaiTiy0

Przypominam, że w tym przypadku nie ponosisz ŻADNYCH kosztów związanych z użytkowaniem telefonu.

A ja przypominam, że dostanę szmal za Twe klikanie.

Gdybyś chciał jeszcze o coś dopytać w stosunku do tej oferty, to proponuję zadzwonić do biura obsługi klienta sieci Virginmobile.pl
tel. gsm: 799 555 222

Z sieci VirginM *222 wystarczy.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-11-28 15:43:05
Autor: Chris
W dniu 2016-11-25 o 21:20, łaskawco pisze:
Po 6 miesiącach pakiet wyłącza się i należy włączyć go w/w kodem
ponownie (także bezpłatnie).

Można to zrobić też poprzez ich stronę, po prostu klikasz od nowa AKTYWUJ.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2016-11-26 16:05:11
Autor: Grzexs
[...]

Ktoś pisał o virgin, też bym to polecił, ale dodatkowo wyłączyłbym smsy przychodzące, bo potrafią spamować o dziwnych porach.

Ja u babci eksploatuję Fakt Mobile. W tym jednak wypadku babcia ma telefon głównie do rozmów przychodzących, a rozmowy wychodzące wykonuje baaaardzo rzadko. W tej sieci koszt wychodzących to 19 gr/min, regularnie, bez pakietów i terminów ważności bonusu, taniej nigdzie nie znalazłem. Ale chyba nie o to ci chodzi.

--
Grzexs

Data: 2016-11-28 22:50:22
Autor: PlaMa
W dniu 2016-11-26 o 16:05, Grzexs pisze:

Ktoś pisał o virgin, też bym to polecił, ale dodatkowo wyłączyłbym smsy
przychodzące, bo potrafią spamować o dziwnych porach.

pomijając smsy, że niedługo kończy się freminum to nie dostałem żadnego spamu do tej pory.

Data: 2016-11-28 22:18:16
Autor: Przyjazny
On 2016-11-28 21:50, PlaMa <barakady@wp.pl> wrote:
[...]

Ja dostaję kilka miesięcznie żeby kupić dodatkowe pakiety.

Data: 2016-11-29 22:56:25
Autor: zlotowinfo
Prepaid - tani, długi okres ważności
pomijając smsy, że niedługo kończy się freminum to nie dostałem żadnego spamu do tej pory.

na kiedy są plany wyłączenia tego freemium?

Data: 2016-11-30 00:26:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prepaid - tani, długi okres ważności

"zlotowinfo" o1ktjm$eos$1@node2.news.atman.pl

pomijając smsy, że niedługo kończy się freminum
to nie dostałem żadnego spamu do tej pory.

na kiedy są plany wyłączenia tego freemium?

Tłumaczę, choć być może źle:

Określenie:

    smsy, że niedługo kończy się freminum

znaczy tyle, co:

    SMSy mówiące o zbliżającym się końcu ważności pakietu

nie zaś to, czego obawiasz się. :)

BTW -- tłumacze sa tutaj:

   http://translatica.pl/
   http://pl.bab.la

ale istotnie -- są słabe ;) na takie tłumaczenia...

Lepszym ponoć jest ten:

   http://www.jasnopis.pl/aplikacja

którego jeszcze nie testowałem.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-11-29 22:55:34
Autor: zlotowinfo
[...]

nadal najtaniej i nie do pobicia jest w virgin stara oferta +50%

Prepaid - tani, długi okres ważności