Prepaid z najdluzsza waznoscia konta na polaczenia przychodzace

Data: 2011-11-29 10:09:18
Autor: Rafal M
Prepaid z najdluzsza waznoscia konta na polaczenia przychodzace
Hej

Czy moze mi ktos polecic jakiegos prepaida z najdluzsza waznoscia
konta na polaczenia przychodzace?

Z gory odpadaja oferty, do ktorych polaczenia z innych sieci sa
drozsze (np Play).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-11-29 19:48:01
Autor: ToMasz
W dniu 29.11.2011 19:09, Rafal M pisze:
[...]

orange. OIDP do konca miesi膮ca jest taka promocja: Kup starter i wy艣li smsa to Twoje konto b臋dzie wa偶ne przez 2 lata.
ToMasz

Data: 2011-11-29 20:16:34
Autor: Piotr M
Prepaid z najdluzsza waznoscia konta na polaczenia przychodzace
TT?
Gdy odbierasz to z automatu przed艂u偶a si臋 na rok.

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje si臋 jak kobieta. Ledwie zaczn臋 zdanie, ju偶 pr贸buje je doko艅czy膰 na tuzin sposob贸w."

Data: 2011-11-29 21:31:15
Autor: Piotr z Frosty
Prepaid z najdluzsza waznoscia konta na polaczenia przychodzace

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:575db5f0-a73f-44dd-a657-3a5001fd5ae2q16g2000yqn.googlegroups.com...
Hej

Czy moze mi ktos polecic jakiegos prepaida z najdluzsza waznoscia
konta na polaczenia przychodzace?

pomarancza do jutra jak wyslesz sms START na 8002, przedluzy Ci waznosc na 2 lata, po 30 listopada tylko na rok.
Nikt mi za to nie placi, sam korzystam i jestem zadowolony,

Z gory odpadaja oferty, do ktorych polaczenia z innych sieci sa
drozsze (np Play).

Rozsadny z Ciebie czlowiek

Data: 2011-11-29 22:35:39
Autor: Piotr M
W dniu 29 listopada 21:31, Piotr z Frosty pisze:

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci

Z gory odpadaja oferty, do ktorych polaczenia z innych sieci sa
drozsze (np Play).

Rozsadny z Ciebie czlowiek

:D
U偶ywam Fresh od samego jego pocz膮tku i jako艣 nie widz臋, aby z tego powodu uby艂o mi rozs膮dku :D

Data: 2011-11-29 23:06:08
Autor: Damian News
[...]

 wRodzinie :) waznosc konta 2 lata, ale nie wiem jak tam z polaczeniami z innych sieci.

Data: 2011-11-30 17:16:59
Autor: Piotr z Frosty
Prepaid z najdluzsza waznoscia konta na polaczenia przychodzace

Uzytkownik "Damian News" <serwis@serwis.net.pl> napisal w wiadomosci news:4ed55753$1news.home.net.pl...

[...]

To samo co Play, Polsat, albo jeszcze gorzej

Data: 2011-11-30 17:32:58
Autor: Piotr M
W dniu 30 listopada 17:16, Piotr z Frosty pisze:

[...]

Jakie to musi by膰 ci臋偶kie 偶ycie w wiecznym stresie, kiedy dzwoni膮c, nie wiadomo czy czasem nie trafi si臋 na ww operator贸w :D

Data: 2011-12-01 03:24:52
Autor: Piotr z Frosty
Prepaid z najdluzsza waznoscia konta na polaczenia przychodzace
U偶ytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jb5lu8$662$2mx1.internetia.pl...
[...]

Jakie to musi by膰 frustruj膮ce, 偶e fajne dziewczyny nie chc膮 do Ciebie dzwoni膰, bo mo偶esz by膰 w艣r贸d ww operator贸w, zamiast w normalnych sieciach :P

Data: 2011-12-01 11:34:48
Autor: Piotr M
[...]

Ale zaraz zaraz. M贸wisz ze te fajne dziewczyny w og贸le nie dzwoni膮??