Prepaid z najdluzsza waznoscia konta na polaczenia przychodzace

Data: 2011-11-29 21:31:15
Autor: Piotr z Frosty
Prepaid z najdluzsza waznoscia konta na polaczenia przychodzace

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:575db5f0-a73f-44dd-a657-3a5001fd5ae2q16g2000yqn.googlegroups.com...
Hej

Czy moze mi ktos polecic jakiegos prepaida z najdluzsza waznoscia
konta na polaczenia przychodzace?

pomarancza do jutra jak wyslesz sms START na 8002, przedluzy Ci waznosc na 2 lata, po 30 listopada tylko na rok.
Nikt mi za to nie placi, sam korzystam i jestem zadowolony,

Z gory odpadaja oferty, do ktorych polaczenia z innych sieci sa
drozsze (np Play).

Rozsadny z Ciebie czlowiek

Data: 2011-11-29 22:35:39
Autor: Piotr M
W dniu 29 listopada 21:31, Piotr z Frosty pisze:

Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci

Z gory odpadaja oferty, do ktorych polaczenia z innych sieci sa
drozsze (np Play).

Rozsadny z Ciebie czlowiek

:D
Używam Fresh od samego jego początku i jakoś nie widzę, aby z tego powodu ubyło mi rozsądku :D

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

Prepaid z najdluzsza waznoscia konta na polaczenia przychodzace