Prepaidy

Data: 2017-09-28 09:15:50
Autor: TM
Prepaidy
Karty przedpłacone znikają. Ja mam do 10-2017. Czy są  jakieś inne możliwości, żeby na Allegro, E-Bay-u czy Ali płacić bezpiecznie, np. z konta PeKaO SA.

Data: 2017-09-28 01:26:19
Autor: Dawid Rutkowski
Prepaidy
A w czym prepaid, tym bardziej nieanonimowy, jest bezpieczniejszy od zwykłego konta z debetówką?
Oczywiście na to konto nie przelewamy pensji, a jedynie zasilamy je przed transakcją - identycznie jak w przypadku pre-paida.

Data: 2017-09-28 10:46:06
Autor: TM
Prepaidy
[...]

Tym, że mogę tę kartę przekazać np. wnuczkom.

Data: 2017-09-28 02:16:03
Autor: Dawid Rutkowski
Prepaidy
W dniu czwartek, 28 września 2017 10:46:07 UTC+2 użytkownik TM napisał:
Tym, że mogę tę kartę przekazać np. wnuczkom.

Hmmm, trzeba by sprawdzić w regulaminie, ale wydaje mi się, że możesz, ale Ci nie wolno - identycznie jak z kartą z nazwiskiem.
A już szczególnie teraz, gdy trzeba je rejestrować - różnica jest tylko w tym, że nie masz na karcie wypisanego nazwiska, co w dobie chip&pin przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie.
Zaś za danie i prepaida, i "zwykłej" debetówki wnuczkom odpowiadasz tak samo - jeśli z tego powodu będzie fraud, i bank to udowodni, to fraud pójdzie na Twoje konto.

Ew. można jeszcze rozważyć ciekawą opcję, jaką jest w mBąku visa tymczasowa - dostajesz ją w oddziale przy otwieraniu konta i nie ma na niej nazwiska.

Data: 2017-09-28 12:55:21
Autor: Miroo
Prepaidy
W dniu 2017-09-28 o 10:46, TM pisze:
[...]

Dostawałem prepaidy SODEXO w pracy i w regulaminie było, że OBOWIĄZKOWO należy je podpisać (po cholerę skoro jest pin?) i nie wolno nikomu udostępniać karty/pinu. To samo co w zwykłej karcie.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-28 11:36:49
Autor: J.F.
Prepaidy
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ce40f795-26ea-44e8-bde9-134243b90c1a@googlegroups.com...
[...]

A potem bedzie
"stwierdzilismy debet na pana koncie prosimy o wyrownanie w terminie 7 dni pod rygorem egzekucji".

J.

Data: 2017-09-28 12:11:03
Autor: Tomaszek
Prepaidy
W dniu 2017-09-28 o 11:36, J.F. pisze:
A potem bedzie
"stwierdzilismy debet na pana koncie prosimy o wyrownanie w terminie 7
dni pod rygorem egzekucji".

Dopóki nie spotkałem się z regulaminem w ING karty przedpłaconej to serio traktowałem kartę prepaid jak kartę prepaid w telefonie. Oj, jaki naiwny byłem... Lektura regulaminów uczy, przed podpisaniem czegokolwiek oczywiście, a nie po:)

--
t0maszek

Data: 2017-09-28 12:29:37
Autor: J.F.
Prepaidy
Użytkownik "Tomaszek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oqihro$ooe$1@node2.news.atman.pl...
[...]

W prepaidzie w telefonie kto wie, czy nie tak samo.
"udalo sie panu zejsc na minus, prosimy doladowac lub zamkniemy nr".
To dawniej, bo teraz "pod rygorem egzekucji" :-)

J.

Data: 2017-09-28 18:40:10
Autor: Tomaszek
Prepaidy
W dniu 2017-09-28 o 12:29, J.F. pisze:
W prepaidzie w telefonie kto wie, czy nie tak samo.
"udalo sie panu zejsc na minus, prosimy doladowac lub zamkniemy nr".
To dawniej, bo teraz "pod rygorem egzekucji" :-)

Po rejestracji ten numer trochę więcej dla mnie znaczy:) To fakt:)

--
t0maszek

Data: 2017-09-28 20:01:12
Autor: J.F.
Prepaidy
Użytkownik "Tomaszek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oqj8lb$efq$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Po rejestracji latwiej pozwac :-)

J.

Data: 2017-09-28 11:54:06
Autor: Tomaszek
Prepaidy
A w czym prepaid, tym bardziej nieanonimowy, jest bezpieczniejszy od zwykłego konta z debetówką?

Na podstawie ING (temat nie dawno poruszałem na grupie) to chyba w niczym:(

--
t0maszek

Data: 2017-09-28 09:33:47
Autor: Miroo
Prepaidy
W dniu 2017-09-28 o 09:15, TM pisze:
Karty przedpłacone znikają. Ja mam do 10-2017. Czy są  jakieś inne
możliwości, żeby na Allegro, E-Bay-u czy Ali płacić bezpiecznie, np. z
konta PeKaO SA.

A czy prepaidy są rzeczywiście bezpieczne? Słyszałem odmienne opinie, przynajmniej dotyczące tych nieanonimowych.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-28 10:00:59
Autor: Budzik
Prepaidy
Użytkownik Miroo brak_emaila@brak.brak.i.juz ...

A czy prepaidy są rzeczywiście bezpieczne?

Zdefiniuj - bezpieczne.

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2017-09-28 12:52:16
Autor: Miroo
Prepaidy
W dniu 2017-09-28 o 12:00, Budzik pisze:
Użytkownik Miroo brak_emaila@brak.brak.i.juz ...

A czy prepaidy są rzeczywiście bezpieczne?

Zdefiniuj - bezpieczne.

Bezpieczne = nie da się ściągnąć więcej kasy niż jest "na karcie". Takie było początkowe założenie kart prepaid, a teraz niekoniecznie tak jest.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-30 22:56:32
Autor: zlotowinfo
Prepaidy
Użytkownik "TM" <t_maz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:59cca1a5$0$5154$65785112news.neostrada.pl...
Karty przedpłacone znikają. Ja mam do 10-2017. Czy są  jakieś inne moĹźliwości, Ĺźeby na Allegro, E-Bay-u czy Ali płacić bezpiecznie, np. z konta PeKaO SA.

może neteller

Prepaidy