Prepaidy i billing ?

Data: 2009-05-10 15:30:19
Autor: jw1066
Prepaidy i billing ?
Witam,
Który z prepaidowych operatorów umożliwia wgląd w billing (on-line)? Chyba tak-tak, a inni?

Data: 2009-05-10 13:34:32
Autor: Olgierd
Prepaidy i billing ?
Dnia Sun, 10 May 2009 15:30:19 +0200, jw1066 napisał(a):

Który z prepaidowych operatorów umożliwia wgląd w billing (on-line)?
Chyba tak-tak, a inni?

Orąż.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-11 09:28:41
Autor: J.F.
Prepaidy i billing ?
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:gu6l58$55c$1inews.gazeta.pl...
Dnia Sun, 10 May 2009 15:30:19 +0200, jw1066 napisał(a):
Który z prepaidowych operatorów umożliwia wgląd w billing (on-line)?
Chyba tak-tak, a inni?

Orąż.

Ale jego jest kiepski - nie uwzglednia pakietow itp.

J.

Data: 2009-05-10 15:37:02
Autor: zlotowinfo
Prepaidy i billing ?
Użytkownik <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000742.4a06d6ebnewsgate.onet.pl...
Witam,
Który z prepaidowych operatorów umożliwia wgląd
w billing (on-line)? Chyba tak-tak, a inni?

tak-tak nie
chyba play to ma

Data: 2009-05-10 15:38:38
Autor: SDD
Prepaidy i billing ?

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:gu6l9k$5rp$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000742.4a06d6ebnewsgate.onet.pl...

tak-tak nie

3 razy tak
(czyli tak-tak tak)

chyba play to ma

Prawda - chyba mial jako pierwszy.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 15:40:47
Autor: zlotowinfo
Prepaidy i billing ?
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:gu6lcs$qem$1news.onet.pl...

[...]

o wow, faktycznie, od kiedy to się pojawiło?

Data: 2009-05-10 16:26:34
Autor: zlotowinfo
Prepaidy i billing ?
[...]

teraz z bilingu widzę że do płacę:
play, plus, orange - 0,59zł
era, stacjonarne - 0,00zł - ok. 1k erajednostek

to jest jakiś mix kupiony rok temu, myślałem że do play jest drożej z 70 czy
80gr i bałem się dzwonić, a tu tyle samo co do pozostałych, chociaż nie ma
co ukrywać że do stawek play 2x drożej ;(

Data: 2009-05-10 22:10:01
Autor: Jan
Prepaidy i billing ?

Mam TT.

No własnie .Jak to jest ze do Ery i na stacjonarne pokazuje 0,00zł w bilingu ?  Czy to 0,00zł to sa minuty odejmowane z Erajednostek?
Przed chwila zadzwoniłem do siebie na stacjonarny i odczekałem chwile i nic mi nie potraciło z Erajednostek. Moze w niedziele nie pobiera?
Wytłumaczcie jak to jest .
Piotr

Data: 2009-05-10 22:32:34
Autor: jw1066
Prepaidy i billing ?
3 razy tak
(czyli tak-tak tak)

> chyba play to ma
Prawda - chyba mial jako pierwszy.

Reasumując:
tak-tak, orange i play mają a (sim)plus nie ma.
Czy tak ?

Data: 2009-05-10 22:37:52
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Prepaidy i billing ?
jw1066@wp.pl wrote:

Reasumując:
tak-tak, orange i play mają a (sim)plus nie ma.
Czy tak ?

Mniej więcej. Poza tym żaden wirtualny też nie ma

M.

Data: 2009-05-11 07:08:21
Autor: Dominik & Co
Prepaidy i billing ?
Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał(a):

tak-tak, orange i play mają a (sim)plus nie ma.
Czy tak ?

Mniej więcej. Poza tym żaden wirtualny też nie ma

Mova ma, stąd powyższe jest nieprawdziwe.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-11 21:20:49
Autor: jw1066
Prepaidy i billing ?
> Mniej więcej. Poza tym żaden wirtualny też nie ma
Mova ma, stąd powyższe jest nieprawdziwe.

a jak jest z heyah?

Data: 2009-05-11 12:31:57
Autor: mmartyn
Prepaidy i billing ?

a jak jest z heyah?

Znakomicie. Ma, na b. dobrym poziomie i rozlicza wszystko.

Data: 2009-05-12 10:31:25
Autor: jw1066
Prepaidy i billing ?
> a jak jest z heyah?

Znakomicie. Ma, na b. dobrym poziomie i rozlicza wszystko.

a wracając do wcześniejszych informacji czyli:
tak-tak,play,orange też rozliczają wszystko?

Data: 2009-05-15 01:00:06
Autor: Grzexs
Prepaidy i billing ?
a wracając do wcześniejszych informacji czyli:
tak-tak,play,orange też rozliczają wszystko?

TT rozlicza tylko konto główne, czyli złotówki.

--
Grzexs

Data: 2009-05-11 21:43:15
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Prepaidy i billing ?
Dominik & Co wrote:
Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał(a):

tak-tak, orange i play mają a (sim)plus nie ma.
Czy tak ?

Mniej więcej. Poza tym żaden wirtualny też nie ma

Mova ma, stąd powyższe jest nieprawdziwe.

Faktycznie, zapomniałem że Mova z własnym systemem bilingowym przyjechała ;-)

M.

Prepaidy i billing ?