Preparat do czyszczenia wtrysków

Data: 2014-06-22 23:47:59
Autor: Tomasz Pyra
Preparat do czyszczenia wtrysków
W dniu 2014-06-21 18:04, Trybun pisze:
Czy macie jakieś doświadczenia z preparatami dolewanymi do paliwa, a
majacymi za zadanie oczyszczać wtryski?  Chodzi mi o głównie o opiniÄ™
dotyczącą silników benzynowych, ale i za opinię nt. diesla będę wdzięczny.

Nie słyszałem żeby to komuś pomogło bardziej niż placebo (w sensie zastąpienia czy chociaż odwleczenia w czasie regeneracji/wymiany wtryskiwaczy).

Ale może zapobiegawczo stosowane regularnie by coś pomogło?
Nie wiem - jakoÅ› nie jestem przekonany do takich mikstur dolewanych do paliwa.

Data: 2014-06-22 14:52:28
Autor: Przemek
Preparat do czyszczenia wtrysków
Zbyt czêste stosowane mog± spowodowaæ wycieki z pompy wtryskowej. Nie wytrzymuj± uszczelnienia. Nie dosyæ ¿e ON jest ju¿ mocno suchy, to te preparaty potêguj± efekt. Ale stosowane z g³ow± nie zaszkodz±

Preparat do czyszczenia wtrysków