Preparat do czyszczenia wtrysk贸w

Data: 2014-06-24 17:46:18
Autor: Grze艣
Preparat do czyszczenia wtrysk贸w
Hello Trybun !:
Czy macie jakie艣 do艣wiadczenia z preparatami dolewanymi do paliwa, a
majacymi za zadanie oczyszcza膰 wtryski?  Chodzi mi o g艂贸wnie o opini臋
dotycz膮c膮 silnik贸w benzynowych, ale i za opini臋 nt. diesla b臋d臋 wdzi臋czny.

Ja pr贸bowa艂em wiele razy STP, rzeczywi艣cie troch臋 pomaga. Na osady z paliwa, szczeg贸lnie gorszej jako艣ci i po d艂u偶szych postojach. Ale jak du偶o je藕dzisz - to sens mniejszy.

Pzdrw.
--
Grzegorz

Preparat do czyszczenia wtrysk贸w