Prerząd PiS

Data: 2009-11-21 05:08:47
Autor: zbig
Prerząd PiS
On 21 Lis, 09:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Bardzo dobrze, odgonić tych postkomuchów z PO od koryta :

http://www.wprost.pl/ar/178809/Gesicka-na-czele-prerzadu-PiS/

"Skład zespołu ma zostać ogłoszony w niedzielę na konferencji prezesa
PiS Jarosława Kaczyńskiego. Najważniejszą funkcję ma w nim pełnić
typowana na wicepremiera posłanka Grażyna Gęsicka, która pokieruje grupą
ds. rozwoju regionalnego i gospodarki. Sprawami społecznymi zajmie się
Joanna Kluzik-Rostkowska. Finansami publicznymi - Aleksandra
Natallii-Świat. Za sport odpowiadać mają Ryszard Czarnecki i Adam
Hofman, za zdrowie - Bolesław Piecha i Tomasz Latos, a rolnictwo i
rozwój wsi - Krzysztof Jurgiel. Sprawami zagranicznymi zajmą się Karol
Karski i Adam Lipiński. Do zespołu wejdzie też Mariusz Kamiński.

Co z tym Ziobro?

Nieoczekiwanie pod znakiem zapytania stanęła rola, jaką w prerządzie ma
odgrywać Zbigniew Ziobro, który miał być odpowiedzialny za sprawy
wewnętrzne, bezpieczeństwo i wymiar sprawiedliwości. Jeszcze w czwartek
obowiązywała wersja, że Ziobro nie będzie szefował żadnemu podzespołowi,
bo miejsce to zarezerwowano dla Jarosława Zielińskiego. Prezes PiS nie
chciał Ziobry na tym stanowisku, argumentując, że ten zbyt wiele czasu
spędza w Brukseli. Losy Ziobry ważyły się do ostatniej chwili. Dopiero w
piątek został zaproszony na niedzielną konferencję jako jedna z twarzy
Zespołu Pracy Państwowej. - Kaczyński uznał prawdopodobnie, że poza
zespołem szybciej by się z nim zantagonizował - komentuje ruch prezesa
PiS prof. Wawrzyniec Konarski z Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej. "

Co za set indywidualności:
Bolesław Iwabradyna Piecha
Karol Melex-Pron Karski
Krzysztof Jurgiel-Taxi
Adam Beger Lipiński
Mimo wszystko myślałem, że Kaczyński nie jest aż takim osłem.

Data: 2009-11-21 14:30:58
Autor: Karol
Prerząd PiS
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):

Co za set indywidualno=B6ci:
Boles=B3aw Iwabradyna Piecha
Karol Melex-Pron Karski
Krzysztof Jurgiel-Taxi
Adam Beger Lipi=F1ski
Mimo wszystko my=B6la=B3em, =BFe Kaczy=F1ski nie jest a=BF takim os=B3em.

...no, pieknie....atak, atak....kazda glupota jest dobra, byle zagluszyc
zainteresowanie grupowiczow naprawde powaznymi problemami.
Sowiecka szkola nadal zywa.

--

Prerząd PiS