Data: 2011-06-22 15:39:10 | |
Autor: obserwator | |
Press boi sie mediow nierezimowych. | |
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w kwietniu br.
większość tygodników opinii zanotowało spadki sprzedaży w stosunku do kwietnia ubiegłego roku. Wzrost sprzedaży odnotowała jedynie „Gazeta Polska” i „Gość Niedzielny”, co branżowy serwis press.pl niemal zupełnie przemilczał. Największy spadek w kwietniu odnotował „Newzweek Polska”, którego sprzedaż spadła aż o 40,86 proc. Największy wzrost sprzedaży zanotowała natomiast, podobnie jak w poprzednich miesiącach, „Gazeta Polska”, której sprzedaż wzrosła aż o 90,75 proc w stosunku do kwietnia 2010 roku. Rzetelną informację o statystykach sprzedaży na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy podał serwis WirtualneMedia.pl, jednak już na stronie press.pl nie pojawiły się informacje o wzroście sprzedaży „Gazety Polskiej”, ani o tym, że liderem na rynku sprzedaży tygodników opinii jest „Gość Niedzielny”. W górę “Gazeta Polska” i “Gość”, “Newsweek” stracił 40 proc. http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-gore-gazeta-polska-i-gosc-newsweek-stracil-40-proc http://niezalezna.pl/12327-press-boi-sie-gazety-polskiej -- |
|