PrestiĹźowa karta kredytowa w Polbanku

Data: 2012-02-14 20:39:57
Autor: Szymon
PrestiĹźowa karta kredytowa w Polbanku
Czy prestiżowe karty kredytowe w Polbanku dające 1% zwrotu zakupów wymagają jakiś opłat? W szczególności chodzi mi o obowiązkowe ubezpieczenia.

Data: 2012-02-15 02:00:55
Autor: Waldek

Użytkownik "Szymon" <w@wp.pl> napisał w wiadomości news:jhedbl$lq3$2news.task.gda.pl...
Czy prestiżowe karty kredytowe w Polbanku dające 1% zwrotu zakupów wymagają jakiś opłat? W szczególności chodzi mi o obowiązkowe ubezpieczenia.

Place tylko ubezpieczenie na zycie 0,10% od salda zadluzenia
CB wychodzi wiec o tyle mniejsze ;)
- niestety nie wiem czy to jest obowiązkowe

Pozdrawiam

Data: 2012-02-14 23:11:31
Autor: krzysztofsf
Prestiżowa karta kredytowa w Polbanku
On 15 Lut, 02:00, "Waldek" <m...@nie.dam> wrote:
> [...]

Place tylko ubezpieczenie na zycie 0,10% od salda zadluzenia
CB wychodzi wiec o tyle mniejsze ;)
- niestety nie wiem czy to jest obowiązkowe

Nieciekawie - jesli ma sie jakies zakupy rozlozone na raty to saldo
zadluzenia moze spowodowac przekroczenie oplata za ubezpieczenie
bonusu za zakupy w danym miesiacu

Data: 2012-02-15 11:39:06
Autor: Waldek

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:a564daf9-eecd-4f6b-933c-00dbba91b134t30g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

Nieciekawie - jesli ma sie jakies zakupy rozlozone na raty to saldo
zadluzenia moze spowodowac przekroczenie oplata za ubezpieczenie

Dla mnie "rybka" - nie planuje sie zadluzac poza GP, rowniez w formie ratalnej
ale jak wspomnialem - nie mam wiedzy czy to jest obowiazkowe ubezp.

Pozdrawiam

Data: 2012-02-15 02:54:33
Autor: krzysztofsf
On 15 Lut, 11:39, "Waldek" <ja...@tam.mam> wrote:

Dla mnie "rybka" - nie planuje sie zadluzac poza GP, rowniez w formie ratalnej
ale jak wspomnialem - nie mam wiedzy czy to jest obowiazkowe ubezp.

Raty maja swietne akurat.

Data: 2012-02-15 12:01:02
Autor: Olgierd
On Wed, 15 Feb 2012 11:39:06 +0100, Waldek wrote:

ale jak wspomnialem - nie mam wiedzy czy to jest obowiazkowe ubezp.

Jest.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-02-15 18:19:34
Autor: Szymon
W dniu 2012-02-15 13:01, Olgierd pisze:
On Wed, 15 Feb 2012 11:39:06 +0100, Waldek wrote:

ale jak wspomnialem - nie mam wiedzy czy to jest obowiazkowe ubezp.

Jest.

Hmm... ale jest od salda zadłużenia... Powiedzmy kupuję coś za 1000zł. Naliczają mi 1% czyli 10zł. Jeszcze tego samego dnia spłacam. Zadłużenia nie ma, zatem 0.1% ubezpieczenia też nie ma?

Data: 2012-02-15 21:38:59
Autor: darnok
On 2012-02-15 18:19, Szymon wrote:
[...]

Tak, ale splacajac skracasz sobie okres bezodsetkowy.
Standardowo okres bezodsetkowy to ok 54-24 dni (zalezy czy kupisz pierwszego czy ostatniego dnia okresu).
Ty aby miec saldo zadluzenia zerowe musisz do maksymalnie ostatniego dnia okresu splacic calosc zadluzenia. Wtedy nie nalicza czy tego 0,1% oplaty. Tym samym nie skorzystasz z pozostalych 24 dni Grace Period.
Czyli funkcjonalnie masz taka ciut lepsza debetowke a nie KK.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2012-02-15 23:03:03
Autor: Tomasz Opalski
Szymon <w@wp.pl> napisał(a):
Hmm... ale jest od salda zadłużenia... Powiedzmy kupuję coś za 1000zł.
Naliczają mi 1% czyli 10zł. Jeszcze tego samego dnia spłacam. Zadłużenia
nie ma, zatem 0.1% ubezpieczenia też nie ma?

Chciało by Ci się tak pierniczyć tylko po to żeby zamiast 0,9% zwrotu dostać pełny 1%? Może to zresztą być technicznie trudne, bo system Polbanku nie pokazuje blokad, więc musiał byś się wykazać pewną skrupulatnością. A jeśli jesteś tak bardzo zdeterminowany i masz komórkę w T-mobile, to jeszcze Polbank T-mobile zostaje. Tu obowiązkowego ubezpieczenia nie ma.

--

PrestiĹźowa karta kredytowa w Polbanku