Prewencja czy drog贸wka ? Jak pozna膰 dzi艣 ?

Data: 2011-01-26 07:38:41
Autor: glang
Prewencja czy drog贸wka ? Jak pozna膰 dzi艣 ?
DO tej pory drog贸wk臋 w "starych" barwach sz艂o pozna膰 bez problemu, na boku P albo R.
W srebrnych malowankach ju偶 zdaje si臋 tak kolorowo nie jest.
Po czym pozna膰 偶e pojazd policji to drog贸wka czy prewencja ?
Pytam bo: Jak mi si臋 ci膮g艂y mi艣ki z prewencji 30/40 km/h wzd艂u偶 podw贸jnej ci膮g艂ej, to ich po prostu na tej ci膮g艂ej wyprzedza艂em. Pytanie za艣 pojawi艂o si臋 po tym jak ostatnio "bawi艂em si臋 w poci膮g" z kilkudziesi臋cioma innymi pojazdami, bo gdy偶 i偶 na 90 misiom na podw贸jnej ci膮g艂ej zachcia艂o si臋 jecha膰 w艂a艣nie 45 km/h ...

偶eby艣 si臋 nie zdziwi艂. mi mandat za zahaczenie podw贸jnej wypisa艂 pacjent z prewencji w okolicach Krakowa
pzdr
GL

Data: 2011-01-26 09:54:05
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-01-26 07:38, glang pisze:

偶eby艣 si臋 nie zdziwi艂. mi mandat za zahaczenie podw贸jnej wypisa艂
pacjent z prewencji w okolicach Krakowa

Tyle to ja wiem ;), nied艂ugo 2 rozprawa w wawie o skr臋t w prawo z pasa do lewoskr臋tu + zielona strza艂ka, kt贸r膮 zainicjowali prewencyjni, ale w takiej sytuacji ala ci膮g艂a zawsze b臋dzie zeznanie 4 艣wiadk贸w VS 2 policjant贸w :)
--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuter贸w i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Prewencja czy drog贸wka ? Jak pozna膰 dzi艣 ?