Prezent

Data: 2016-11-18 16:43:48
Autor: J.F.
Prezent
Użytkownik "qwerty"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o0n7ae$u1u$1@usenet.news.interia.pl...
Właśnie znalazłem w skrzynce na listy taką oto ulotkę:
https://s15.postimg.org/kvd1qeqh7/IMG_20161118_163341_HDR.jpg
https://s13.postimg.org/un3ve4wtj/IMG_20161118_163400_HDR.jpg
Znając życie będą mówić, że prezent przysługuje po wykonaniu okresowego badania kontrolnego. Jednak taki zapis nie widnieje na ulotce.
W razie kłopotów w otrzymaniu prezentu dzwonić po policję? Tylko, że to jest sprawa cywilna.

A przeczytaj po prawej. W zamian za co dostaniesz prezent ?

Po lewej tez mozesz - duzymi, zoltymi literami napisane.

J.

Data: 2016-11-18 17:01:29
Autor: qwerty
Prezent
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:582f21b5$0$5140$65785112@news.neostrada.pl...
A przeczytaj po prawej. W zamian za co dostaniesz prezent ?

Po lewej tez mozesz - duzymi, zoltymi literami napisane.

Badanie nie oznacza zrobienie przeglądu.
Mogę zbadać działanie amortyzatorów na jednej osi.

Data: 2016-11-18 09:35:04
Autor: Kris
Prezent
W dniu piątek, 18 listopada 2016 17:02:34 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
> [...]

Badanie nie oznacza zrobienie przeglądu.
Mogę zbadać działanie amortyzatorów na jednej osi.

"Organizator Promocji pod pojęciem "badania" rozumie wykonanie kompletnego przeglądu technicznego"
??

Data: 2016-11-19 06:51:34
Autor: Kris
Prezent
W dniu piątek, 18 listopada 2016 17:02:34 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
..

Badanie nie oznacza zrobienie przeglądu.
Mogę zbadać działanie amortyzatorów na jednej osi.

Wyraźnie piszą o "przeglądzie technicznym"

Data: 2016-11-19 08:26:30
Autor: Kris
Prezent
W dniu sobota, 19 listopada 2016 16:45:05 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fb32ba7e-6a63-4292-9b4b-4d4e6848124e@googlegroups.com...
Wyraźnie piszą o "przeglądzie technicznym"

W którym miejscu ulotki?

Zdjęcie 1 , prawy g?rny r?g

Data: 2016-11-19 19:53:03
Autor: RadoslawF
Prezent
W dniu 2016-11-19 o 17:26, Kris pisze:

Wyraźnie piszą o "przeglądzie technicznym"

W którym miejscu ulotki?

Zdjęcie 1 , prawy g?rny r?g

Nie do końca.
Tam jest "sprawdź badań technicznych".
Dopiero szukając można (ale nie ma obowiązku) sobie ułożyć
całość z dwu stron i wyjdzie "sprawdź ważność badań technicznych".
Pośmiać się z tego można ale do sądu nie szedł bym z czymś takim.

Pozdrawiam

Data: 2016-11-19 11:01:30
Autor: Kris
Prezent
W dniu sobota, 19 listopada 2016 19:52:55 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

> Zdjęcie 1 , prawy g?rny r?g

Nie do końca.
Tam jest "sprawdź badań technicznych".

W prawym górnym rogu 1 zdjęcia?

Dopiero szukając można (ale nie ma obowiązku) sobie ułożyć
całość z dwu stron i wyjdzie "sprawdź ważność badań technicznych".
Pośmiać się z tego można ale do sądu nie szedł bym z czymś takim.

Nie wie o czym piszesz- ja tam widzę"...wykonaj przegląd techniczny i zostań klientem..."

Data: 2016-11-22 18:40:23
Autor: qwerty
Prezent
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e8b5a0a7-0d1a-4fdf-b88e-c0094d158d17@googlegroups.com...
Nie wie o czym piszesz- ja tam widzę"...wykonaj przegląd techniczny i zostań klientem..."

Badanie amortyzatorów to nie przegląd techniczny? Jakby napisali okresowy badanie techniczne pojazdu to nie byłoby wątpliwości.

Data: 2016-11-19 16:28:34
Autor: z
Prezent
W dniu 2016-11-18 o 17:01, qwerty pisze:
Badanie nie oznacza zrobienie przeglądu.
Mogę zbadać działanie amortyzatorów na jednej osi.

Hehehe.
Chcecie podyskutować o promocji Lidla? :-)

Prezent