Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?

Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?

Data: 2010-11-23 21:32:47
Autor: Rex
Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?
Witam,

niedawno z okazji 14 urodzin Plusa otrzymałem informację, że mam do wykorzystania 100 min.
Dostałem smsa o treści "wybrany pakiet urodzinowy 100 min. został aktywowany". Zauważyłem jednak, że podczas rozmów pieniądze nadal mi schodzą z konta. Poszedłem do salonu Plusa zapytać o co chodzi i facet powiedział mi, że 100 min. będę miał do wykorzystania po wygadaniu kwoty, którą mam na koncie. Obecnie mam konto ze stanem zerowym i nie mogę dzwonić.

Czy ktoś wie jak to włączyć?

--
Pozdrawiam,
Rex

Data: 2010-11-23 21:56:28
Autor: Czarek
Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?
W dniu 23-11-2010 21:32, Rex napisał/a:
Witam,

niedawno z okazji 14 urodzin Plusa otrzymałem informację, że mam do
wykorzystania 100 min.
Dostałem smsa o treści "wybrany pakiet urodzinowy 100 min. został
aktywowany". Zauważyłem jednak, że podczas rozmów pieniądze nadal mi
schodzą z konta. Poszedłem do salonu Plusa zapytać o co chodzi i facet
powiedział mi, że 100 min. będę miał do wykorzystania po wygadaniu
kwoty, którą mam na koncie.

Nie po wygadaniu kwoty, którą masz na koncie tylko po
*"Pakiety minut i SMS są do wykorzystana po minutach wliczonych w abonament oraz wynikających z innych pakietów dodatkowych."*  - w Simplusie nie ma możliwości prowadzenia rozmów w przypadku zerowego konta.
Pewnie miałeś aktywny jakiś pakiet i Ci tego nowego, promocyjnego pakietu nie aktywowało.
Do tego nie wiem, czy ten pakiet nie trzeba było aktywować w październiku.


  Obecnie mam konto ze stanem zerowym i nie
mogę dzwonić.


No to jest normalne. Patrz wyżej.


Chwilka z Google:

http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2010/10/02/znamy-juz-prezenty-na-14-urodziny-plusa/

http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2010/10/12/14-dni-czekania-na-14-urodziny-plusa/



--
Cz.

Data: 2010-11-23 22:23:23
Autor: Rex
Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?

niedawno z okazji 14 urodzin Plusa otrzymałem
informację, że mam do
wykorzystania 100 min.
Dostałem smsa o treści "wybrany pakiet
urodzinowy 100 min. został
aktywowany". Zauważyłem jednak, że podczas
rozmów pieniądze nadal mi
schodzą z konta. Poszedłem do salonu Plusa
zapytać o co chodzi i facet
powiedział mi, że 100 min. będę miał do
wykorzystania po wygadaniu
kwoty, którą mam na koncie.


Pewnie miałeś aktywny jakiś pakiet i Ci tego
nowego, promocyjnego pakietu nie aktywowało.
Do tego nie wiem, czy ten pakiet nie trzeba było
aktywować w październiku.

Opiszę chronologicznie przebieg wydarzeń :)

Na przełomie października/listopada poszedłem do salonu plusa i poprosiłem o prezent. Wybrałem 100 min.
4.11 otrzymałem smsa o treści:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dziękujemy za skorzystanie z akcji 14 urodzin Plusa, wybrany pakiet urodzinowy 100 min. został aktywowany.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Więc jeśli został aktywowany to powinno to działać.

Gdy otrzymałem tego smsa miałem jeszcze 30 zł na koncie. Facet w salonie powidział mi, że najpierw muszę tę kwotę wygadać, żeby móc wykorzystać tych 100 min.
No więc wygadałem, obecnie mam zero na koncie i nadal to nie działa. Jestem w Simplusie i mam włączoną taryfę Twój Profil.

Czy coś z tego rozumiecie?



--
Pozdrawiam,
Rex

Data: 2010-11-23 22:35:28
Autor: Czarek
Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?
W dniu 23-11-2010 22:23, Rex napisał/a:


Na przełomie października/listopada poszedłem do salonu plusa i
poprosiłem o prezent. Wybrałem 100 min.
4.11 otrzymałem smsa o treści:

Moze ta wiadomość była już "przeterminowana"? Pod linkiem, który podałem, jest na temat długiego okresu aktywowania tej promocji a Tobie czas aktywacji wypadł już w listopadzie, czyli po promocji.


-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dziękujemy za skorzystanie z akcji 14 urodzin Plusa, wybrany pakiet
urodzinowy 100 min. został aktywowany.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Więc jeśli został aktywowany to powinno to działać.

Został aktywowany po czasie jego obowiązywania - tak to tylko w Simplusie ;-)


Gdy otrzymałem tego smsa miałem jeszcze 30 zł na koncie. Facet w salonie
powidział mi, że najpierw muszę tę kwotę wygadać, żeby móc wykorzystać
tych 100 min.
No więc wygadałem, obecnie mam zero na koncie i nadal to nie działa.

Z zerem na koncie w Simplusie nigdy nie będziesz mógł rozmawiać nawet gdybyś miał 5000 minut w jakimkolwiek pakiecie, gość wprowadził Cię z tym w błąd.

Pod jednym z podanych wcześniej linków jest link do regulaminu tej urodzinowej promocji - poczytaj, mi się nie chce ;-)


--
Cz.

Data: 2010-11-23 23:25:20
Autor: Rex
Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?
W dniu 2010-11-23 22:35, Czarek pisze:
W dniu 23-11-2010 22:23, Rex napisał/a:


Na przełomie października/listopada poszedłem do
salonu plusa i
poprosiłem o prezent. Wybrałem 100 min.
4.11 otrzymałem smsa o treści:

Moze ta wiadomość była już "przeterminowana"? Pod
linkiem, który podałem, jest na temat długiego
okresu aktywowania tej promocji a Tobie czas
aktywacji wypadł już w listopadzie, czyli po
promocji.

Otrzymałem od automatu info, że "wybrany pakiet urodzinowy 100 min. został aktywowany". Jeśli wiadomość była rzeczywiście przeterminowana, to powinienem otrzymać odpowiedniego smsa z tą informacją.

Pójdę jeszcze do salonu Plusa wyjaśnić sprawę.


--
Pozdrawiam,
Rex

Data: 2010-11-24 08:31:07
Autor: niusy.pl
Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?

Użytkownik "Rex" <walcz@zespamem.pl>


Otrzymałem od automatu info, że "wybrany pakiet urodzinowy 100 min. został aktywowany". Jeśli wiadomość była rzeczywiście przeterminowana, to powinienem otrzymać odpowiedniego smsa z tą informacją.

Pójdę jeszcze do salonu Plusa wyjaśnić sprawę.

Chce Ci się ? To jest warte 20zł ! MZ dobrze, że na niusy o tym napisałeś i tyle.

Prezent od Simplusa 100 min. - jak aktywować?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona