Prezentacja Artymowicza

Data: 2012-05-30 15:36:27
Autor: Smok Eustachy
Prezentacja Artymowicza
Data: 2012-06-01 19:16:19
Autor: mkarwan
Prezentacja Artymowicza
Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomości news:jq57or$e8i$2news.icm.edu.pl...
Coś cicho o najnowszym osiągnięciu Artymowicza?
http://fizyka-smolenska.salon24.pl/421696,24-beczka-smolenska-ii-mechanics-in-aviation-28-31-maja-2012#comment_6185508

Skoro o Arytmowiczu mowa to troche linkĂłw do poczytania na jego temat.

Osiecki odreagowuje (o zestawianiu Biniedy z Artymowiczem)
http://emigracja.salon24.pl/421586,osiecki-odreagowuje-o-zestawianiu-biniedy-z-artymowiczem

CZYM SZULADZIŃSKI ROZCZAROWAŁ ARTYMOWICZA?
http://likapost.salon24.pl/404771,czym-szuladzinski-rozczarowal-artymowicza

Paweł Artymowicz i profesor Paweł Artymowicz – Artymowicze dwaj! http://kontrowersje.net/tresc/pawel_artymowicz_i_profesor_pawel_artymowicz_artymowicze_dwaj

Paweł Artymowicz – ostatni Latający Czestmir smoleński http://kontrowersje.net/tresc/pawel_artymowicz_ostatni_latajacy_czestmir_smolenski

Nazwisko Artymowicz, pełne zbiegów okoliczności i powiązań z ekspertami Komisji Millera. Nie oskarżajcie, pytajcie razem ze mną! http://kontrowersje.net/tresc/nazwisko_artymowicz_pelne_zbiegow_okolicznosci_i_powiazan_z_ekspertami_komisji_millera_nie

Dementi w sprawie wypowiedzi Pawła Artymowicza http://niepoprawni.pl/blog/2140/dementi-w-sprawie-wypowiedzi-pawla-artymowicza

Data: 2012-06-01 22:25:51
Autor: /dev/SU45
Prezentacja Artymowicza

Dementi w sprawie wypowiedzi Pawła Artymowicza
http://niepoprawni.pl/blog/2140/dementi-w-sprawie-wypowiedzi-pawla-artymowicza

Obawiam się że to już nawet czytelników "niezależnych" przestało interesować. Ale ale ale

http://www.konferencjasmolenska.pl/

zamiast kłapać po próżnicy pisać artykuły naukowe! Smoleńskologia - to jest coś co uratuje polską naukę! Zakres można poszerzyć w zasadzie na wszystkie dziedziny nauki:

-biologia - analiza pni brzozowych
-psychologia - dowodzenie dlaczego generał nie był w kokpicie
-medycyna - jw dlaczego Prezydent lubił wstawać wcześnie
-hungarystyka - reakcje na Węgrzech na zamach

itd

wreszcie będziemy w czymś potęgą!

-Pan jest profesorem smoleńskologii brzozowej?
-nie, dopiero staram się o katedrę smoleńskologii jarowej na Oxfordzie

Data: 2012-06-01 22:42:03
Autor: KM
Prezentacja Artymowicza
-hungarystyka - reakcje na Węgrzech na zamach

twoje posty oplacaone sa by odciagnac uwage ze dynamit wykryto (2 kg na lewym i 5 kg na prawym) skrzydle

KM

Data: 2012-06-07 09:46:13
Autor: Marcin N
Prezentacja Artymowicza
W dniu 2012-06-01 22:42, KM pisze:
-hungarystyka - reakcje na Węgrzech na zamach

twoje posty oplacaone sa by odciagnac uwage ze dynamit wykryto (2 kg na
lewym i 5 kg na prawym) skrzydle

Proszę o więcej informacji o tym dynamicie. No i dlaczego ktoś ukradł 3 kg z lewego skrzydła?!

Data: 2012-06-07 12:08:32
Autor: Monster
Prezentacja Artymowicza
W dniu 2012-06-07 09:46, Marcin N pisze:

Proszę o więcej informacji o tym dynamicie. No i dlaczego ktoś ukradł 3
kg z lewego skrzydła?!
Nie dyskutuj bo Cię ściągną do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.

--
Tomek

Data: 2012-06-10 16:56:20
Autor: Marcin N
Prezentacja Artymowicza
W dniu 2012-06-07 12:08, Monster pisze:
[...]

Ale ja serio nic nie wiem o tym dynamicie. Liczyłem na trzy-zdaniowy skrót tej teorii.

Data: 2012-06-11 00:44:30
Autor: smokeustachy@gazeta.pl
Prezentacja Artymowicza
W dniu 10.06.2012 16:56, Marcin N pisze:
/.../
Ale ja serio nic nie wiem o tym dynamicie. Liczyłem na trzy-zdaniowy
skrót tej teorii.

Analiza TAWSów i stanu wraku wskazuje na wybuch w skrzydle równoważny 2 kg TNT. Odłamki wskazują. Dodatkowo stan wraku i wywinięcie burt odpowiadają badaniom nad zachowaniem kadłuba po wybuchu ładunku wybuchowego.
Teren pod TAWSem 38 został zniesiony, trawa wypalona, nawet ponoć zewnętrzną warstwą ziemi stamtąd wywieźli.

Data: 2012-06-11 10:11:50
Autor: Marcin N
Prezentacja Artymowicza
W dniu 2012-06-11 00:44, smokeustachy@gazeta.pl pisze:
[...]

I to ma być dowód?
Wywieziona ziemia? Przecież to normalna procedura, żeby nie zostawić szczątków ludzkich z rozszarpanych ciał.

Wypalona trawa? Faktycznie - niezbity dowód na wybuch bomby...

Data: 2012-06-11 23:28:25
Autor: smokeustachy@gazeta.pl
Prezentacja Artymowicza
W dniu 11.06.2012 10:11, Marcin N pisze:
/.../
I to ma być dowód?
Wywieziona ziemia? Przecież to normalna procedura, żeby nie zostawić
szczątków ludzkich z rozszarpanych ciał.

Teraz objaśnij jak te ciała opuściły miejsce uderzenia katastrofy i cofnęły się ładnych parę metrów bo coś paręset pod prąd?
Wypalona trawa? Faktycznie - niezbity dowód na wybuch bomby...

Się to nazywa zatarcie śladów.

Data: 2012-06-12 07:57:11
Autor: Marcin N
Prezentacja Artymowicza
W dniu 2012-06-11 23:28, smokeustachy@gazeta.pl pisze:

Teraz objaśnij jak te ciała opuściły miejsce uderzenia katastrofy i
cofnęły się ładnych parę metrów bo coś paręset pod prąd?

Oczywiście wypadły w chwili wybuchu tej bomby. Oczywista oczywistość.

Prezentacja Artymowicza