Prezentacja Legii

Data: 2010-08-05 21:28:03
Autor: Jan Strybyszewski
Prezentacja Legii
Stadion i kibice okolo 10tys wygladaja naprawde swiatowo. Jesli tylko pilkarze zaskocza moze cos ruszy sie z miernota polskiego futbolu.

Data: 2010-08-05 21:29:10
Autor: Mane
Prezentacja Legii
W dniu 2010-08-05 21:28, Jan Strybyszewski pisze:
Stadion i kibice okolo 10tys wygladaja naprawde swiatowo. Jesli tylko
pilkarze zaskocza moze cos ruszy sie z miernota polskiego futbolu.

Jakby poziom polskiej piłki zależał od kibiców to już dawno byśmy byli w europejskiej czołówce.

Data: 2010-08-05 12:34:58
Autor: Rowerex
Prezentacja Legii
On 5 Sie, 20:29, Mane <ma...@wp.pl> wrote:
> [...]

> pilkarze zaskocza moze cos ruszy sie z miernota polskiego futbolu.

Jakby poziom polskiej piłki zależał od kibiców to już dawno byśmy byli w

Ciekawe czy wśród tych 10tys jest ktoś w barwach np. Wisły Kraków..

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-08-05 22:23:56
Autor: Aman
Prezentacja Legii

Ciekawe czy wśród tych 10tys jest ktoś w barwach np. Wisły Kraków.

prezes Walter :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-08-06 03:57:36
Autor: lhm
Prezentacja Legii
Widzialem goscia w czerwonej koszulce
z napisem "BURNS" na plecach wiec byl... i przezyl :)

Pozdrawiam,
Darek

Data: 2010-08-05 22:27:28
Autor: Fidelio
Prezentacja Legii
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:i3f3c7$fgl$1news.onet.pl...
Stadion i kibice okolo 10tys wygladaja naprawde swiatowo. Jesli tylko pilkarze zaskocza moze cos ruszy sie z miernota polskiego futbolu.

Ciekawe czy dach już nie przecieka?

Data: 2010-08-05 21:41:50
Autor: Tomek Kańka
Prezentacja Legii
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a)
UÂżytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:i3f3c7$fgl$1news.onet.pl...
Stadion i kibice okolo 10tys wygladaja naprawde swiatowo. Jesli tylko pilkarze zaskocza moze cos ruszy sie z miernota polskiego futbolu.

Ciekawe czy dach juÂż nie przecieka?

Nieprawda, że dach przeciekał, bo prawie wcale nie padało.

--
Jarząbek

Data: 2010-08-06 08:16:28
Autor: Jan Strybyszewski
Prezentacja Legii
Fidelio pisze:
[...]

W Poznaniu pewnie dalej.
Gdybys nie byl napinaczem bys wiedzial ze to nie dach.

Data: 2010-08-06 17:29:27
Autor: Fidelio
Prezentacja Legii
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:i3g9c1$1c1$2news.onet.pl...
Fidelio pisze:
[...]

Nie wiem.

Gdybys nie byl napinaczem bys wiedzial ze to nie dach.

Kim?

Data: 2010-08-06 22:25:28
Autor: smiglostopy
Prezentacja Legii
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
> Ciekawe czy dach już nie przecieka? W Poznaniu pewnie dalej.

To trybuny im sie juz zeszly? Jakis czas temu mieli problem z synchronizacja budowy z przeciwnych kierunkow.

Tak swoja droga, budowa w Poznaniu i Krakowie troche sie juz ciagnie. Na tym tle, Legie wybudowali (prawie) w ekspresowym tempie.

Prezentacja (mimo ze ogladalem jedynie w necie) byla calkiem fajna. Troche slabo wyszlo z muzyka z glosnikow. Mam nadzieje, ze na meczach tego nie bedzie. Akustyka stadionu wydaje sie niezla. Z jednej strony to dobrze. Z drugiej jednak, jak przyjedzie jakas wyspiewana ekipa to bedzie jej sie dosc latwo przebic. Sektor gosci jest miedzy sektorem rodzinnym, a dopiero budowana stara kryta. Oby szybko ta ostatnia trybuna powstala i oby trzymala przynajmniej poziom starej krytej. Generalnie, stadion robi calkiem spoko wrazenie.

Data: 2010-08-07 10:46:25
Autor: yamma
Prezentacja Legii
smiglostopy  wrote:
[...]

Z tego co wyczytałem tam obecnie są jakieś przepychanki pomiędzy miastami a klubami. O ile na Legii sprawa jest jasna, utrzymaniem stadionu zajmuje się klub, to zarówno Wisła jak i Lech chcą to scedować na swoja miasta. Podobno taka konstrukcja dachu w Poznaniu spowoduje, że murawę trzeba będzie wymieniać kilka razy w roku i jeśli miasto nie przejmie tego obowiązku na siebie to z pieniędzy z transferów nic nie pozostanie. W przypadku Wisły słyszałem z kolei plotkę, że to miasto chciało Basałaja na stanowisku prezesa, bo podobno lepiej się z nim rozmawia.
yamma

Data: 2010-08-07 12:24:05
Autor: Fidelio
Prezentacja Legii
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3j6h8$ksm$1inews.gazeta.pl...
smiglostopy  wrote:
[...]

Właśnie usłyszałem, że roczny koszt utrzymania to 12 milionów pln, wychodzi milion miesięcznie- rany boskie, co tyle kosztuje?

Sam stadion bardzo fajnie się prezentuje, przyjazna lekka konstrukcja, te budowane pod kątem euro 2012 (gdańsk, poznań) bardziej molochowate.

Przed chwilą na tvn pokazywali zdjęcia, czy one były stare czy jedna trybuna nadal jest w budowie?

Data: 2010-08-07 12:27:14
Autor: Cavallino
Prezentacja Legii
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Przed chwilą na tvn pokazywali zdjęcia, czy one były stare czy jedna trybuna nadal jest w budowie?

Mówisz o krytej?

Data: 2010-08-07 12:59:23
Autor: Fidelio
Prezentacja Legii
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i3jce0$8vm$1news.onet.pl...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Przed chwilą na tvn pokazywali zdjęcia, czy one były stare czy jedna trybuna nadal jest w budowie?

Mówisz o krytej?

To nie wszystkie mają być kryte?

Data: 2010-08-07 13:00:57
Autor: Cavallino
Prezentacja Legii
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i3jeac$d3m$1news.onet.pl...
[...]

Wszystkie, ale ta jedna była kryta od bardzo dawna i taką potoczną nazwę nosiła.
Legia korzystala TYLKO z niej przez ostatnie lata, reszta była w budowie, teraz właśnie ona przechodzi gruntowną restaurację - czy tam jak kto chce jest budowana prawie od nowa.

Data: 2010-08-07 13:53:44
Autor: Fidelio
Prezentacja Legii
smiglostopy  wrote:
[...]

No nie wiem czy sprawa finansowania tego stadionu jest taka jasna, wygląda na to, że warszawiacy wybudowali stadion prywatnej firmie ITI.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jak-ITI-ma-zbudowac-za-pieniadze-podatnikow-stadion-Legii,wid,10086128,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-08-07 14:23:10
Autor: yamma
Prezentacja Legii
Fidelio wrote:

[...]

Artykuł sprzed ponad 2 lat z Gazety Polskiej. I ja mam z tym polemizować?
yamma

Data: 2010-08-07 14:27:38
Autor: Fidelio
Prezentacja Legii
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3jj7m$sbn$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:

[...]

Nie, wystarczy że zalinkujesz do źródła, które wyjaśnia, że było inaczej.

Data: 2010-08-07 14:31:36
Autor: Fidelio
Prezentacja Legii
Fidelio wrote:

[...]

Ej, masz rację, Gazeta Polska się myli!

Z oficjalnej strony urzędu miejskiego wynika, że tej kasy przeznaczyli więcej niż 380 milionów pln bo 460 milionów pln.

"Zakończenie inwestycji planowane jest na I kwartał 2011 roku. Wówczas nowy miejski stadion Legii, który będzie spełniał najwyższe standardy europejskie - klasa Elite UEFA - pomieści 31 000 widzów. Jego budowa jest finansowana ze środków Urzędu m.st. Warszawy. Stołeczny ratusz przeznaczył na ten cel ok. 460 mln zł."

http://www.um.warszawa.pl/v_syrenka/new/?dzial=aktualnosci&ak_id=23141&kat=3

Data: 2010-08-08 11:08:37
Autor: Jan Strybyszewski
Prezentacja Legii
Fidelio wrote:

[...]

460mln ale z VAT, ktorego miasto nie zaplaci.

Data: 2010-08-07 14:38:33
Autor: Fidelio
Prezentacja Legii
Fidelio wrote:

[...]

Faktycznie chyba nie masz z czym, ITI jest tylko dzierżawcą czyli właścicielem stadionu pozostaje miasto.

Data: 2010-08-07 14:49:31
Autor: yamma
Prezentacja Legii
Fidelio wrote:

[...]

W dodatku dzierżawcą, który będzie płacił najwyższy czynsz w Polsce (ze wszystkich klubów). Naprawdę, fakt budowy stadionu dla klubu, którego właścicielem jest prywatny przedsiębiorca nie jest niczym wyjątkowym na świecie, rzekłbym, że wyjątkowym jest gdy klub sam sobie buduje stadion. A jeśli ktoś uważa, że ITI na stadionie Legii będzie zarabiać, to... to ja takiego kogoś mogę tylko serdecznie wyśmiać. Był już w Polsce taki jeden co chciał zbijać kokosy na klubie piłkarskim, nazywał się Antoni Ptak. Doprowadził klub do bankructwa i słuch o nim zaginął. Jeśli ktoś uważa, że na klubie piłkarskim można zarobić, to albo nie ma zielonego pojęcia o tym biznesie albo jest bezdennie głupi.
yamma

Data: 2010-08-07 15:00:52
Autor: Fidelio
Prezentacja Legii
Fidelio wrote:

[...]

Ale ten czynsz (5 baniek rocznie) to i tak pikuś w porównaniu z kosztami utrzymania (12 baniek).
Łącznie 17 baniek. Chyba, że info o kosztach utrzymania, które podali dziś na TVN zawierało czynsz dzierżawy.

Naprawdę, fakt budowy stadionu dla klubu,

No właśnie lepiej nie używać tego typu sformułowań bo wprowadzają w błąd.
Miasto jako właściciel może z nim zrobić co chce, wydzierżawić klubowi ale równie dobrze Wietnamczykom na handel.
Także stradion jest po prostu miejski.

Data: 2010-08-07 15:20:57
Autor: yamma
Prezentacja Legii
Fidelio wrote:
[...]

Tutaj masz odpowiedź ITI na te wszystkie zarzuty jakie pojawiały się w prasie w tamtym czasie:
http://wiadomosci.onet.pl/1941665,135,item.html
Problem z tym stadionem był taki, że stał się tzw. politycznym narzędziem w rękach PiS do walki z ITI, które od dawna jest posądzane o sympatyzowanie z aktualnie rządącym PO. Napisano mnóstwo bzdur a prawda jest taka, że stadion w całości został zbudowany z pieniedzy warszawiaków i tak właściwie każdemu, kto nie płaci podatków w Warszawie a wypowiada się na temat stadionu można byłoby spokojnie odpowiedzieć "a chuj ci do tego!". :-) A jeśli się popatrzy na kolejki w punkcie wyrabiania Kart Kibica, to można załozyć, że warszawiacy raczej nie żałują swoich podatków. Przypomnę niesmiało, że taki np. stadion w Poznaniu budowany jest również z moich pieniędzy, bo stadiony na Euro państwo, bodajże w 1/3 sponsoruje.
yamma

Data: 2010-08-07 16:07:19
Autor: Fidelio
Prezentacja Legii
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3jmk1$98l$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

Wiem, właśnie tu przeczytałem, że klub dzierżawi od miasta co zamyka temat.

Data: 2010-08-08 10:04:24
Autor: Smok Eustachy
Prezentacja Legii
Dnia Sat, 07 Aug 2010 16:07:19 +0200, Fidelio napisał(a):
/../
Wiem, właśnie tu przeczytałem, że klub dzierżawi od miasta co zamyka
temat.

5 milionów rocznie to wróci się to miastu za ile? 90 lat?
A umowa na jaki czas zawarta i jakie kary za zerwanie?

Data: 2010-08-08 13:08:10
Autor: yamma
Prezentacja Legii
Smok Eustachy wrote:
[...]

No ileż mozna... To nie ma się zwracać. Żaden obiekt sportowy nie jest budowany z myślą aby się zwrócił. Kto wam taką propagandę sieje w głowach?
yamma

Data: 2010-08-08 11:19:34
Autor: Smok Eustachy
Prezentacja Legii
Dnia Sun, 08 Aug 2010 13:08:10 +0200, yamma napisał(a):
/..../
5 milionów rocznie to wróci się to miastu za ile?

No ileż mozna... To nie ma się zwracać.

Czyli jednak defraudacja.

Ĺťaden obiekt sportowy nie jest
budowany z myślą aby się zwrócił. Kto wam taką propagandę sieje w
głowach? yamma

Np. siłownie są sportowe i pozwracały się już dawno.

Data: 2010-08-08 14:07:35
Autor: yamma
Prezentacja Legii
Smok Eustachy wrote:
Dnia Sun, 08 Aug 2010 13:08:10 +0200, yamma napisał(a):
/..../
5 milionów rocznie to wróci się to miastu za ile?

No ileż mozna... To nie ma się zwracać.

Czyli jednak defraudacja.

Tak. Masz rację! Każda pływalnia, hala z boiskiem do siatkówki i koszykówki to pieniądze wyrzucone w błoto. Po co nam jakiś sport? Lepiej budować żłobki.

Ĺťaden obiekt sportowy nie jest
budowany z myślą aby się zwrócił. Kto wam taką propagandę sieje w
głowach? yamma

Np. siłownie są sportowe i pozwracały się już dawno.

Masz jeszcze pod ręką jakiś równie idiotyczny przykład?
yamma

Data: 2010-08-08 14:19:13
Autor: maciej
Prezentacja Legii
yamma napisał:

Tak. Masz rację! Każda pływalnia, hala z boiskiem do siatkówki i koszykówki to pieniądze wyrzucone w błoto.

Tobie, ciężko uwierzyć, ale całkiem się pogorszyło. Te obiekty są niby niedochodowe?

Data: 2010-08-08 14:43:01
Autor: Danpe
Prezentacja Legii
On Sun, 8 Aug 2010 14:19:13 +0200, "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>
wrote:

yamma napisał:

Tak. Masz rację! Każda pływalnia, hala z boiskiem do siatkówki i koszykówki to pieniądze wyrzucone w błoto.

Tobie, ciężko uwierzyć, ale całkiem się pogorszyło. Te obiekty są niby niedochodowe?

W  Debicy plywalnia, mimo, ze  olimpijska jest niedochodowa, miasto
doklada.
Lodowisko podobnie.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-08 15:01:33
Autor: maciej
Prezentacja Legii
Danpe napisał:

W  Debicy plywalnia, mimo, ze  olimpijska jest niedochodowa, miasto
doklada.
Lodowisko podobnie.

To co za kretyn tym zarządza? Pewnie jakiś urzędas co liczyć nie potrafi...

Data: 2010-08-08 15:53:34
Autor: Danpe
Prezentacja Legii
On Sun, 8 Aug 2010 15:01:33 +0200, "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>
wrote:

Danpe napisał:

W  Debicy plywalnia, mimo, ze  olimpijska jest niedochodowa, miasto
doklada.
Lodowisko podobnie.

To co za kretyn tym zarządza? Pewnie jakiś urzędas co liczyć nie potrafi...

Sam zes kretyn.
To se policz ile ludzi moze chodzic w 50 tys. miasteczku na takie
obiekty, ile mozna zarobic na MP w plywaniu, ile na MP mlodziezy w
Curlingu (tu w ogole trudno zarobic)  a ile kosztuje utrzymanie
takiego basenu.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-08 16:45:09
Autor: maciej
Prezentacja Legii
Danpe napisał:

Sam zes kretyn.

O, rodzinę uraziłem :-)

[...]

Litości, jak 50tys miasto nie jest w stanie utrzymać basenu (lol) to niech pływają w kałuży.
Jeżeli nie ma zapotrzebowania na basen, czy lodowisko w mieście to co za idiota go wybudował?

Data: 2010-08-08 12:40:50
Autor: Klepa
Prezentacja Legii
On 8 Sie, 16:45, "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wrote:
Danpe napisał:

> Sam zes kretyn.

O, rodzinę uraziłem :-)

> [...]

pływają w kałuży.
Jeżeli nie ma zapotrzebowania na basen, czy lodowisko w mieście to co za

Może na tej samej zasadzie zlikwidujemy w każdym mieście komunikacje
miejską,
bo nie ma dużego miasta w Polsce które by w większym lub mniejszym
stopniu jej nie dotowało?

Miasta nie inwestują w kulturę i sport żeby zarabiać.

Klepa

Data: 2010-08-08 21:55:17
Autor: maciej
Prezentacja Legii
Klepa napisał:

Miasta nie inwestują w kulturę i sport żeby zarabiać.

Co socjalizm robi z ludzmi, szok...
Zobaczymy co będą tacy specjaliści ekonomiczni będą mówić jak przyjdzie spłacać długi...

Data: 2010-08-08 13:17:11
Autor: Klepa
Prezentacja Legii
On 8 Sie, 21:55, "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wrote:
Klepa napisał:

> Miasta nie inwestują w kulturę i sport żeby zarabiać.

Co socjalizm robi z ludzmi, szok...
Zobaczymy co będą tacy specjaliści ekonomiczni będą mówić jak przyjdzie
spłacać długi...

1. Ja do Ciebie z argumentami a Ty z socjalizmem którego ja nawet nie
pamiętam bo zbyt młody byłem
2. Są dziedziny życia których nie da się oszacować. To tak jakby
uczelnie zamknąć bo Państwo/Miasto do nich dopłaca, Teatry pozamykać
bo miasto do nich dopłaca, żłobki publiczne pozamykać bo miasto do
nich dopłaca, komunikację miejską zamknąć albo zmniejszyć o połowę bo
miasto do niej dopłaca, Orliki sprzedać albo zaorać a na pewno program
przerwać bo przecież nigdy się nie zwrócą. Jeśli według Ciebie tak
powinno działać Miasto\Państwo to zwyczajnie mamy inne zdanie.
3. Ja nie mówię że budżet ma być deficytowy. Zwyczajnie jedne jego
części (sport i kultura) są deficytowe z założenia.

Klepa.

Data: 2010-08-09 09:21:19
Autor: maciej
Prezentacja Legii
Klepa napisał:

1. Ja do Ciebie z argumentami a Ty z socjalizmem którego ja nawet nie
pamiętam bo zbyt młody byłem

Teraz jest większy socjalizm niż to o czym myślisz. Liczba nikomu niepotrzebnych urzędników podwoiła się!, podatki są horendalne, socjał na nierobów ogromny.
Całe szczeście, że to niedługo zbankrutuje.

[...]

Istnieje wyższa forma własności - własność prywatna. Wtedy wszystko stoi na nogach, a nie na głowie.

3. Ja nie mówię że budżet ma być deficytowy. Zwyczajnie jedne jego
części (sport i kultura) są deficytowe z założenia.

Możliwe. Niech w takim razie płacą za nie ci, którzy chcą ją oglądać, albo niech szukają sponsorów.
Ale nie podatników.

Dyskusja zjechała na NTG, więcej się nieudzielam ;-)

pozdrawiam

Data: 2010-08-08 21:12:27
Autor: Danpe
Prezentacja Legii
On Sun, 8 Aug 2010 16:45:09 +0200, "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>
wrote:

Litości, jak 50tys miasto nie jest w stanie utrzymać basenu (lol) to niech pływają w kałuży.

Skoro od kilkunastu a predzej kilkudziesieciu lat istnieje i lodowisko
i basen, z ktorych chetnie korzystam zreszta, to jest w  stanie
utrzymac.

Jeżeli nie ma zapotrzebowania na basen, czy lodowisko w mieście to co za idiota go wybudował?

A gdzie napisalem, ze zapotrzebowania nie ma?
Napisalem jedynie, ze z biletow nie starcza na 100% pokrycie kosztow
utrzymania ,miasto troche doklada. Czytaj uwazniej, a pozniej wyzywaj
innych.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-08 15:32:27
Autor: yamma
Prezentacja Legii
maciej wrote:
yamma napisał:

Tak. Masz rację! Każda pływalnia, hala z boiskiem do siatkówki i
koszykówki to pieniądze wyrzucone w błoto.

Tobie, ciężko uwierzyć, ale całkiem się pogorszyło. Te obiekty są niby
niedochodowe?

W takim sensie, to stadion Legii też jest dochodowy, bo miasto co rok będzie na nim zarabiac niecałe 4 bańki. Ale mojemu przedpiścy nie chodzi o dochodowość tylko kiedy się zwróci. To co sugeruje mój przedpiśca to jest kretyńskie spojrzenie na temat, bo gabaryty stadionu wyznaczają przepisy w piłkę nożną i przepisy UEFA i oczywiste jest, że taki obiekt musi być kosztowny w budowie. Oczywiście, można potem dojebać 20 baniek czynszu tylko, że w takim przypadku to wkraczamy do jakiegoś matriksa bo taki czynsz jest nierealny.
yamma

Data: 2010-08-08 22:50:42
Autor: Marcin Kasperski
Prezentacja Legii
Tak. Masz rację! Każda pływalnia, hala z boiskiem do siatkówki i
koszykówki to pieniądze wyrzucone w błoto. Po co nam jakiś sport?
Lepiej budować żłobki.

Na pływalnię chodzę - popływać. Na salę do kosza też z kolegami
chadzałem. Jedno i drugie w umiarkowanej cenie.

Wiesz może, na jakich warunkach moglibyśmy sobie zagrać na
Łazienkowskiej?

Data: 2010-08-09 00:07:03
Autor: yamma
Prezentacja Legii
Marcin Kasperski wrote:
[...]

Nie mam pojęcia. Zadzwoń do klubu. Na pewno się dogadasz. No chyba, że cię nie stać ale na to ja ci nic nie poradzę. Zawsze możesz jeszcze spróbować w Krakowie czy w Poznaniu - tam może być taniej.
Bosz... Skąd się tacy biorą...? To jakiś desant idiotów?
yamma

Data: 2010-08-09 09:21:29
Autor: maciej
Prezentacja Legii
yamma napisał:

Bosz... Skąd się tacy biorą...? To jakiś desant idiotów?

Co się na tym świecie porobiło, człowiek którego z powodu debilizmu każdy tu od lat olewa się rozpanoszył i wszystkoch na około wyzywa od idiotów...

Data: 2010-08-09 09:51:30
Autor: yamma
Prezentacja Legii
maciej wrote:
yamma napisał:

Bosz... Skąd się tacy biorą...? To jakiś desant idiotów?

Co się na tym świecie porobiło, człowiek którego z powodu debilizmu
każdy tu od lat olewa się rozpanoszył i wszystkoch na około wyzywa od
idiotĂłw...

Dyskusja na grupie stricte piłkarskiej o sensie budowy nowoczesnych stadionów w Polsce jest dla mnie tak idiotyczna i kuriozalna, że zaczynam was podejrzewać o niepełnosprawność umysłową. No chyba, że to jest dyskusja o sensie budowy nowoczesnego stadionu dla Legii. Jeśli tak, to przepraszam - na stołeczne kompleksy już nic nie poradzę.
yamma

Data: 2010-08-09 10:24:49
Autor: maciej
Prezentacja Legii
yamma napisał:

Dyskusja na grupie stricte piłkarskiej o sensie budowy nowoczesnych stadionów w Polsce

Czyli standardowo - gówno rozumiesz, a najgłosniej drzesz japę wyzywając innych, idź ty moze dyskutować z równymi sobie "intelektualistami".
Nie o sensie, tylko w jaki sposĂłb, kto, komu i za ile.

Data: 2010-08-09 10:52:12
Autor: yamma
Prezentacja Legii
maciej wrote:
yamma napisał:

Dyskusja na grupie stricte piłkarskiej o sensie budowy nowoczesnych
stadionĂłw w Polsce

Czyli standardowo - gówno rozumiesz, a najgłosniej drzesz japę
wyzywając innych, idź ty moze dyskutować z równymi sobie
"intelektualistami".

Chłopcze, przecież z twojej twórczości na tej grupie każdy kibic w 5 minut wysnuje wniosek, że ty tak jak Hades ani razu nie byłeś na meczu na polskim stadionie. Nigdy nie stałeś w tłumie przed wejściem, nigdy nie wszedłeś dopiero na początku II połowy, bo ochrona traciła mnóstwo czasu na sprawdzanie, nigdy nie stałeś w kilometrowych kolejkach do tych kilku toi-toi. Może najpierw wybierz się na taki mecz a dopiero potem tutaj przyjdź i dyskutuj na temat nowych stadionów.

Nie o sensie, tylko w jaki sposĂłb, kto, komu i za ile.

Kto, komu i za ile? A co to ma wspólnego z tematyką tej grupy? Idź sobie na psp i tam dyskutuj.
yamma

Data: 2010-08-09 11:27:18
Autor: Mane
Prezentacja Legii
W dniu 2010-08-09 10:52, yamma pisze:

Kto, komu i za ile? A co to ma wspólnego z tematyką tej grupy? Idź sobie
na psp i tam dyskutuj.

Akurat nowy stadion nie koniecznie musi rozwiazac wszystkie problemy ktore wymieniles. Bylem na stadionie Korony, i wyjscie ze stadionu to jakies nieporozumienie, co z tego jak jest wyjscie w kazdym rogu stadionu, jak (tak przypuszczam) w strone miasta jest jedno wyjscie, i wiekszosc idzie wlasnie to tego jednego.

Data: 2010-08-09 12:15:10
Autor: yamma
Prezentacja Legii
Mane wrote:
[...]

To zależy czy ma być zaliczany do klasy Elite. Jeśli ma, to są pewne wymagania okreslone przez UEFA jakie musi spełniać. Stadion Legii akurat ma być 4-gwiazdkowym Elite (zresztą podobnie jak Wisły i trójki organizującej Euro).

[...]

Na Legii wszystkie wyjścia z trybun prowadzą na szeroką promenadę wokół stadionu. Z tej promenady na razie są dwa dość szerokie zejścia do bram wyjściowych - jedna przy kanałku, druga od strony Torwaru. Jak oddadzą czwartą trybunę, to będzie jeszcze jedno zejście od strony boisk treningowych. Jest jeszcze czwarte zejście od strony kortów ale tam to chyba tylko dla ochrony, służb, techników, itp.
yamma

Data: 2010-08-09 19:36:09
Autor: Smok Eustachy
Prezentacja Legii
Dnia Sun, 08 Aug 2010 22:50:42 +0200, Marcin Kasperski napisał(a):
/.../
Na pływalnię chodzę - popływać. Na salę do kosza też z kolegami
chadzałem. Jedno i drugie w umiarkowanej cenie.

Wiesz może, na jakich warunkach moglibyśmy sobie zagrać na
Łazienkowskiej?

Ciekawe co będzie, jakby ewentualnie Legia spadła z extraklasy i awansowali np. Czarni Muranów czy tam ktoś.

Data: 2010-08-07 16:41:02
Autor: Cavallino
Prezentacja Legii
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

prawda jest taka, że stadion w całości został zbudowany z pieniedzy warszawiaków

Gdyby nie to, że firmy działające w całej Polsce, mają swoje centrale w Warszawie i tam płacą podatki, to to zdanie mogłoby być choć częściowo prawdziwe.

Data: 2010-08-08 11:07:51
Autor: Jan Strybyszewski
Prezentacja Legii
Fidelio pisze:

[...]

Legia dzierzawi za 4mln do tego utrzymuue stadion za 8mln rocznie.
Miasto zas ma 6 imprez w roku i bezkosztowy stadion.

W Poznaniu Lech chce dac maks 2 mln czynszu za calkowite zarzadzamie za 50% wiekszy stadion.

Data: 2010-08-06 09:19:12
Autor: yamma
Prezentacja Legii
Fidelio wrote:
[...]

Dach nie przeciekał i nie przecieka. Problem był z rynnami odprowadzającymi wodę, przy gwałtownych opadach nie nadążały z odprowadzaniem wody.
yamma

Data: 2010-08-06 07:50:12
Autor: Danpe
Prezentacja Legii
On Thu, 05 Aug 2010 21:28:03 +0200, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:

Stadion i kibice okolo 10tys wygladaja naprawde swiatowo.

ROTFL.
Faktycznie frekwencja rowna drugoligowej tfu! Cracovii wyglada
swiatowo...

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-06 08:15:46
Autor: Jan Strybyszewski
Prezentacja Legii
wrote:

Stadion i kibice okolo 10tys wygladaja naprawde swiatowo.

ROTFL.
Faktycznie frekwencja rowna drugoligowej tfu! Cracovii wyglada
swiatowo...

Juz sie dziecino nie pograzaj w swojej glupocie.

Data: 2010-08-06 09:16:18
Autor: yamma
Prezentacja Legii
wrote:

Stadion i kibice okolo 10tys wygladaja naprawde swiatowo.

ROTFL.
Faktycznie frekwencja rowna drugoligowej tfu! Cracovii wyglada
swiatowo...

Tak naprawde bylo 16 tys. (calkowita pojemnosc wynosi 23 tys.) - to i tak bylo niezle bo to przeciez byla pólgodzinna prezentacja a nie mecz. Na sobotnim meczu z Arsenalem ma byc komplet (bilety rozeszly sie w 2 dni). Na razie sprzedaz karnetów jest wstrzymana (ruszy po sobotnim meczu) ale do tego momentu sprzedano 8 tys. karnetów i wydano ponad 70 tys. Kart Kibica. W sumie mozna juz powiedziec, ze pod wzgledem kibicowskim Legia wraca w wielkim stylu.
yamma

Data: 2010-08-06 10:01:06
Autor: Cavallino
Prezentacja Legii
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:

do tego momentu sprzedano 8 tys. karnetów i wydano ponad 70 tys. Kart Kibica. W sumie mozna juz powiedziec, ze pod wzgledem kibicowskim Legia wraca w wielkim stylu.

Bo sprzedano 8 tys karnetów? ROTFL !!!

Data: 2010-08-06 19:37:15
Autor: Danpe
Prezentacja Legii

wrote:

[...]

No to sie tam w Warszaqie zdecydujcie, bo 16 wyglada srednio, a jak na
prezewntacje calkiem fajnie.

Dlaczego wstrzymano sprzedaz karnetow?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-06 20:10:25
Autor: yamma
Prezentacja Legii
Danpe wrote:
On Fri, 6 Aug 2010 09:16:18 +0200, "yamma" <yamma@wp.pl> wrote:

Tak naprawde bylo 16 tys

No to sie tam w Warszaqie zdecydujcie, bo 16 wyglada srednio, a jak na
prezewntacje calkiem fajnie.

Oficjalnie bylo 16 tys. (wyczytalem na jednym z legijnych portali).

Dlaczego wstrzymano sprzedaz karnetow?

W zwiazku z meczem z Arsenalem. W momencie gdy ruszyla sprzedaz biletów wstrzymano sprzedaz karnetów.
yamma

Data: 2010-08-06 13:00:36
Autor: Doomin
Prezentacja Legii
Jan Strybyszewski pisze:
Stadion i kibice okolo 10tys wygladaja naprawde swiatowo. Jesli tylko pilkarze zaskocza moze cos ruszy sie z miernota polskiego futbolu.

Skad wiedzialem, ze to cale "ITI Spier.." sie tak
wlasnie skonczy jak bedzie nowy stadion :D

Data: 2010-08-06 16:06:06
Autor: Leonid2009
Prezentacja Legii
On 08/06/2010 01:00 PM, Doomin wrote:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Przewidziales to dzieki swojej wspanialej przenikliwości umysłu. Jesli masz także jakieś odczucia  np w sprawie tragadii smoleńskiej to nie zwlekaj z tym i podziel sie z kolegami.

Pozdr.

Leo

Data: 2010-08-06 16:50:59
Autor: Doomin
Prezentacja Legii
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

A ty niesamowicie przenikliwie mi dogryzles :D
Niczym wicher na Syberii, mrozisz i paralizujesz
do szpiku kosci heh.

Posmiac sie nie mozna ? Tyle akcji, plakaty na miastach,
strony www, bojkoty, a teraz "Zyleta zawsze z wami" bo
stadion fajny, team nowy, to no coooz, pozostaje mowic
ze to przeciez od poczatku bylo wiadomo, glupi jestes,
nie wiedziales ze "to tylko tak" ? :D

Data: 2010-08-06 18:53:55
Autor: Cavallino
Prezentacja Legii
Użytkownik "Doomin" <niechcemailinaprv@org.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A z drugiej strony - ITI wycofało się ze wszystkiego czym groziło kibolstwu po Wilnie.
I po co było jeść tą żabę?

Data: 2010-08-08 10:38:40
Autor: Jan Strybyszewski
Prezentacja Legii
Cavallino pisze:
[...]

Z czego sie wycofało?  Nie osmieszaj sie, na Legii nigdy nie handlowano prochami i nie buito pilkarzy jak w Poznaniu. Pozatym SKLW podpisalo ze za wszystko odpowiada wiec ITI ma co chcialo. A staruch dalej na mecze nie chodzi.

Prezentacja Legii