Prezentacja obrazów mojej ukochanej...

1 Data: Marzec 10 2010 06:11:48
Autor: Woland
Prezentacja obrazów mojej ukochanej...
Video: http://www.youtube.com/watch?v=MBzZQyWuGnc

Chyba po raz pierwszy w życiu naprawdę się zakochałem...

2 Data: Marzec 10 2010 06:46:36
Autor: Marek
Re: Prezentacja obrazów mojej ukochanej...
On 10 Mar, 15:11, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Video:http://www.youtube.com/watch?v=MBzZQyWuGnc

Chyba po raz pierwszy w życiu naprawdę się zakochałem...

W obrazach ?
Straszne bohomazy...

3 Data: Marzec 10 2010 06:55:45
Autor: Woland
Re: Prezentacja obrazów mojej ukochanej...
Marek napisał(a):

W obrazach ?
Straszne bohomazy...

Nie znasz się, tępy buraku...

4 Data: Marzec 10 2010 16:20:57
Autor: Grzegorz Z.
Re: Prezentacja obrazów mojej ukochanej...
Dnia Wed, 10 Mar 2010 06:55:45 -0800 (PST), Woland napisał(a):

Marek napisał(a):

W obrazach ?
Straszne bohomazy...

Nie znasz się, tępy buraku...

Może też wyjdzie że jestem burakiem, ale trochę słabo z zachowaniem
perspektywy, np na tym widocznym 1:20

No i dosyć surowa kreska to jest, osobiście wolę płaszczyzny wypełnione
kolorami.

Przeciętne dość malarstwo, na myspace.com jest tej klasy artystów dosyć
sporo do obejrzenia.

Moim zdaniem owa Żydówka o której tu kiedyś wspominałem tworzy ciekawsze
rzeczy, np takie jak te:

http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/111/l_c5050e5a82984a15af58753e5d6bf5f7.jpg

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/108/l_6f4059d006ea4429944f82a8e555d38e.jpg

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/20/l_a55680e954f24d969aee9c717b7dad8e.jpg

Ale oczywiście gust każdego z nas to sprawa indywidualna, nie podlegająca
dyskusji.

5 Data: Marzec 10 2010 07:44:48
Autor: Woland
Grzegorz Z. napisał(a):

z zachowaniem perspektywy, np na tym widocznym 1:20

Dbałość o perspektywę cechuje tych, którzy malują wazonik z kwiatkiem
na tle słoneczka, a nie parają się neoekspresjonistyczną grafiką
'paper&ink'....

6 Data: Marzec 10 2010 16:50:49
Autor: Grzegorz Z.

http://educators.mfa.org/dynamic/slides/attached_file_9169.jpg

, a nie parają się neoekspresjonistyczną grafiką
'paper&ink'....

Więc nie rozmawiamy o malarstwie tylko o rysunku.

7 Data: Marzec 10 2010 08:07:48
Autor: Woland
Re: Prezentacja obrazów mojej ukochanej...
Grzegorz Z. napisał(a):

Wiec nie rozmawiamy o malarstwie tylko o rysunku.

Błędnie użyłem słowa "obrazy"...

Rzuć jeszcze okiem na jej makiety: http://alramy.ru/models/2/

8 Data: Marzec 10 2010 16:26:09
Autor: bolek

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -
Czyli obejrzałeś ?
Tylko o to chodziło temu podrzutkowi.

bolek

9 Data: Marzec 10 2010 17:14:35
Autor: raff
Marek pisze:
On 10 Mar, 15:11, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Video:http://www.youtube.com/watch?v=MBzZQyWuGnc

Tam na pierwszym jest wielka wagina ?

R.

10 Data: Marzec 10 2010 09:01:46
Autor: Marek
On 10 Mar, 17:14, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Marek pisze:

Tam na pierwszym jest wielka wagina ?

R.

Na drugim tez. Na kilku jakies wytryski, kaktusy, krzyze, drewniane
baraki.

To jakies nikifory niewyzytej dewotki.

11 Data: Marzec 10 2010 18:13:16
Autor: raff
Re: Prezentacja obrazĂłw mojej ukochanej...
Marek pisze:

[...]

Tak sie zastanawiam, czy ona jest daltonistką ?

R.

12 Data: Marzec 10 2010 09:54:28
Autor: Woland
raff napisał(a):

Tak sie zastanawiam, czy ona jest daltonistką ?

Dwa debile się dobrały... Też byście sobie znaleźli kobiety, to by wam
przestała sperma na mózgi walić...

13 Data: Marzec 10 2010 10:31:10
Autor: Marek
On 10 Mar, 18:54, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
raff napisał(a):

> Tak sie zastanawiam, czy ona jest daltonistką ?

Dwa debile się dobrały... Też byście sobie znaleźli kobiety, to by wam
przestała sperma na mózgi walić...

Odwal sie od mojej spermy.

Myslisz, pedziu, ze jak ci sie cipka trafila, to mozesz nas pouczac ?

Ja wygralem pare konkursow fotograficznych, to potrafie ocenic te
nedzne bohomazy.
Poza tym odbylem kurs kompozycji w nowojorskiej szkole fotografii.

Buraku...

14 Data: Marzec 10 2010 20:23:38
Autor: raff
[...]

Czyli trafione w Kupe, zatopione ;)

Kupa, ale te obrazy sa naprawde bardzo ladne. Jak na daltonistke to nawet bardzo.

R.

Prezentacja obrazów mojej ukochanej...