Prezentacja obrazów mojej ukochanej...

Data: 2010-03-10 06:11:48
Autor: Woland
Prezentacja obrazów mojej ukochanej...
Video: http://www.youtube.com/watch?v=MBzZQyWuGnc

Chyba po raz pierwszy w życiu naprawdę się zakochałem...

Data: 2010-03-10 06:46:36
Autor: Marek
On 10 Mar, 15:11, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Video:http://www.youtube.com/watch?v=MBzZQyWuGnc

Chyba po raz pierwszy w życiu naprawdę się zakochałem...

W obrazach ?
Straszne bohomazy...

Data: 2010-03-10 06:55:45
Autor: Woland
Prezentacja obrazów mojej ukochanej...
Marek napisał(a):

W obrazach ?
Straszne bohomazy...

Nie znasz się, tępy buraku...

Data: 2010-03-10 16:20:57
Autor: Grzegorz Z.
Prezentacja obrazów mojej ukochanej...
Dnia Wed, 10 Mar 2010 06:55:45 -0800 (PST), Woland napisał(a):

Marek napisał(a):

W obrazach ?
Straszne bohomazy...

Nie znasz się, tępy buraku...

Może też wyjdzie że jestem burakiem, ale trochę słabo z zachowaniem
perspektywy, np na tym widocznym 1:20

No i dosyć surowa kreska to jest, osobiście wolę płaszczyzny wypełnione
kolorami.

Przeciętne dość malarstwo, na myspace.com jest tej klasy artystów dosyć
sporo do obejrzenia.

Moim zdaniem owa Żydówka o której tu kiedyś wspominałem tworzy ciekawsze
rzeczy, np takie jak te: http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/111/l_c5050e5a82984a15af58753e5d6bf5f7.jpg

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/108/l_6f4059d006ea4429944f82a8e555d38e.jpg

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/20/l_a55680e954f24d969aee9c717b7dad8e.jpg

Ale oczywiście gust każdego z nas to sprawa indywidualna, nie podlegająca
dyskusji.

Data: 2010-03-10 07:44:48
Autor: Woland
Grzegorz Z. napisał(a):

z zachowaniem perspektywy, np na tym widocznym 1:20

Dbałość o perspektywę cechuje tych, którzy malują wazonik z kwiatkiem
na tle słoneczka, a nie parają się neoekspresjonistyczną grafiką
'paper&ink'....

Data: 2010-03-10 16:50:49
Autor: Grzegorz Z.

http://educators.mfa.org/dynamic/slides/attached_file_9169.jpg

, a nie parają się neoekspresjonistyczną grafiką
'paper&ink'....

Więc nie rozmawiamy o malarstwie tylko o rysunku.

Data: 2010-03-10 08:07:48
Autor: Woland
Prezentacja obrazów mojej ukochanej...
Grzegorz Z. napisał(a):

Wiec nie rozmawiamy o malarstwie tylko o rysunku.

Błędnie użyłem słowa "obrazy"...

Rzuć jeszcze okiem na jej makiety: http://alramy.ru/models/2/

Data: 2010-03-10 16:26:09
Autor: bolek

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:b459f47f-d9db-46e3-a058-624ebceb30b7i25g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Czyli obejrzałeś ?
Tylko o to chodziło temu podrzutkowi.

bolek

Data: 2010-03-10 17:14:35
Autor: raff
Marek pisze:
On 10 Mar, 15:11, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Video:http://www.youtube.com/watch?v=MBzZQyWuGnc

Tam na pierwszym jest wielka wagina ?

R.

Data: 2010-03-10 09:01:46
Autor: Marek
On 10 Mar, 17:14, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Marek pisze:

Tam na pierwszym jest wielka wagina ?

R.

Na drugim tez. Na kilku jakies wytryski, kaktusy, krzyze, drewniane
baraki.

To jakies nikifory niewyzytej dewotki.

Data: 2010-03-10 18:13:16
Autor: raff
Prezentacja obrazĂłw mojej ukochanej...
Marek pisze:

[...]

Tak sie zastanawiam, czy ona jest daltonistką ?

R.

Data: 2010-03-10 09:54:28
Autor: Woland
raff napisał(a):

Tak sie zastanawiam, czy ona jest daltonistką ?

Dwa debile się dobrały... Też byście sobie znaleźli kobiety, to by wam
przestała sperma na mózgi walić...

Data: 2010-03-10 10:31:10
Autor: Marek
On 10 Mar, 18:54, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
raff napisał(a):

> Tak sie zastanawiam, czy ona jest daltonistką ?

Dwa debile się dobrały... Też byście sobie znaleźli kobiety, to by wam
przestała sperma na mózgi walić...

Odwal sie od mojej spermy.

Myslisz, pedziu, ze jak ci sie cipka trafila, to mozesz nas pouczac ?

Ja wygralem pare konkursow fotograficznych, to potrafie ocenic te
nedzne bohomazy.
Poza tym odbylem kurs kompozycji w nowojorskiej szkole fotografii.

Buraku...

Data: 2010-03-10 20:23:38
Autor: raff
[...]

Czyli trafione w Kupe, zatopione ;)

Kupa, ale te obrazy sa naprawde bardzo ladne. Jak na daltonistke to nawet bardzo.

R.

Prezentacja obrazów mojej ukochanej...