Prezerwatywy w rozmiarze XS

Data: 2010-07-25 10:01:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezerwatywy w rozmiarze XS
Niemieckie pismo dla nastolatków "Bravo", dodało do ostatniego numeru prezerwatywy w rozmiarze XS, czyli raczej małym, akurat dla czytelników. Co ciekawe, największe kontrowersje wywołał ten fakt w . Polsce. Wśród klinicznych katolików zawrzało i tylko czekam, aż jakaś grupa inicjatywna z Talibanu nad Wisłą napisze list do niemieckich władz z prośbą o surowe i natychmiastowe ukaranie winnych tej niesłychanej deprawacji. Niestety smutna prawda jest taka, że nastolatki - używając języka kolokwialnego - rżną się na potęgę, i ani myślą przejmować się zawodzeniem jakichkolwiek moherów, zwłaszcza z lekka stukniętej Polski. Zresztą nie dotyczy to tylko niemieckich nastolatków. Prezerwatywy można kupić wszędzie i o każdej porze dnia i nocy, za parę groszy i z tego punktu widzenia akcja "Bravo" ma mocno ograniczone znaczenie. Należy ją jednak pochwalić, bo dzięki temu iluś tam młodych ludzi, którzy do tej pory wstydzili się prezerwatywę kupić, teraz dostanie ją bez zbędnego stresu.

Jedyne co tu zastanawia to niewytłumaczalna aktywność polskich katoli. Po kiego grzyba wtrącają się w nieswoje sprawy? Nie podobają im się prezerwatywy, to niechaj na nie patrzą. Nikt ich też nie zmusza do używania, a tym bardziej kupowania. Niech swoje dzieci dalej faszerują historyjkami o bocianie, a za trzymanie rąk pod kołdrą niech walą rózgą na odlew. Niech robią co chcą zgodnie z tym co nakazał "panbuk", ale niech odpierdolą się od tych, którzy mają nieco inną receptę na życie. Amen.

niedziela, 25 lipca 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/07/1864.html

Data: 2010-07-25 10:05:30
Autor: abc
Prezerwatywy w rozmiarze XS
Lobby przemysłu gumowego uaktywniło się na psp ale ikt sie nie oburza, ze to NTG, itp....

Data: 2010-07-25 13:04:21
Autor: Antenka
On 25 Lip, 10:05, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Lobby przemysłu gumowego uaktywniło się na psp ale ikt sie nie oburza, ze to
NTG, itp....

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Za moment Idzi będzie lansować na psp dętki i opony :D. Mocno wszedł w
gumowy biznes ;-)

Antenka

Data: 2010-07-25 10:06:12
Autor: u2
Prezerwatywy w rozmiarze XS
niedziela, 25 lipca 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/07/1864.html

Coś dla ciebie B.Idziu :

http://chudnijpl.blox.pl/html

Data: 2010-07-25 12:01:07
Autor: Polok_prawdziwy
Prezerwatywy w rozmiarze XS
Bogdan Idzikowski wrote:

Apozatem, cosik takiego staśnie bysiem PiSikom psydało, bo...

- ze swojego wzrostu racji
majom maliśkie kukaracki...

Scegulnie sefostwo, niedość, ze maluśkie, to jesce im niewstowo...

Data: 2010-07-25 12:19:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:4odth7-0b7.ln1server.linuxfan.de...
Bogdan Idzikowski wrote:

Apozatem, cosik takiego staśnie bysiem PiSikom psydało, bo...

- ze swojego wzrostu racji
majom maliśkie kukaracki...

Scegulnie sefostwo, niedość, ze maluśkie, to jesce im niewstowo...

Mam prośbę! Czy mógłbyś pod swoim pisaniem umieszczać tłumaczenie na polski?

Data: 2010-07-25 12:54:06
Autor: Jerzy Tabortowski
Prezerwatywy w rozmiarze XS
Mam prośbę! Czy mógłbyś pod swoim pisaniem umieszczać tłumaczenie na
polski?

I po co ?? Wy lewaki i tak się w internacjonalistyczny sposób dogadacie.

Data: 2010-07-25 12:56:31
Autor: u2
Prezerwatywy w rozmiarze XS
Mam prośbę! Czy mógłbyś pod swoim pisaniem umieszczać tłumaczenie na
polski?

Albo nad :)

Data: 2010-07-25 13:11:59
Autor: Polok_prawdziwy

[...]

Musis siem z gramatyki jendzyka polckiego podciongnońć, jeśli cystej polscyzny pokapować niepotrafis...

Data: 2010-07-25 13:23:25
Autor: u2
W dniu 2010-07-25 13:11, Polok_prawdziwy pisze:
Musis siem z gramatyki jendzyka polckiego podciongnońć, jeśli cystej polscyzny pokapować niepotrafis...

Udajesz kogoś innego niż jesteś naprawdę :)

Data: 2010-07-25 19:03:26
Autor: Canucki
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-07-25 13:11, Polok_prawdziwy pisze:
> Musis siem z gramatyki jendzyka polckiego podciongnońć, jeśli cystej > polscyzny pokapować niepotrafis...

Udajesz kogoś innego niż jesteś naprawdę :)

On nie udaje.  To naprawde jest przyglup.  Sili sie na oryginalnosc i dowcip uzywajac jakies popluczyny jezyka polskiego, quasi-goralska gware.
Potwierdza to takze tresc jego wypowiedzi i proby zaprezentowania sie na psp
jako macho.  Czesto molestuje Grupe swoimi informacjami o rzekomych seksualnych sukcesach. Taki super-baran w stadzie owieczek   :-)  Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-25 21:34:43
Autor: Polok_prawdziwy
 Canucki wrote:

[...]

Acyjo kiedysik godołem, zem dohtor, abo inksy ymteligent jest...!?

- ino Zawodowom Skołem Zasadnicom ukońcyłem i conojwyzej na poziomie jednego z polckich Prezydemtuw jezem...

PS - widzem, ze moje suksełalne zycie pogowie ci straśnie chodzi i mency cię to łokrutnie - abo bidok łokrutny jeześ i nowet na Łukrajinkem ciem niestać, abo za maluśkiego mos, abo cogorsa, jus ci niewstowo - inacej byś mi tego niewypominoł, ino uzywoł...

Takcyłowak, niepozostaje ci nic inksego, jak PSYKRUTKIEMU - RONCKA...!!!

Data: 2010-07-25 19:17:11
Autor: Polok_prawdziwy
u2 wrote:

W dniu 2010-07-25 13:11, Polok_prawdziwy pisze:
Musis siem z gramatyki jendzyka polckiego podciongnońć, jeśli cystej
polscyzny pokapować niepotrafis...

Udajesz kogoś innego niż jesteś naprawdę :)

A cemu mom udować, cyjo PSYKRUTKIJARECEK jezem, cyco...!?

Data: 2010-07-25 20:50:10
Autor: Jaksa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4bef5e$1news.home.net.pl...
[...]

Ale co to ciebie stary popuszczający pod siebie emerycki pierdzie z PRL-u
wogóle obchodzi?

Ty przecież już zapomniałeś do czego kondon służy, a na ile wiem to kostucha
dobija się już łomocąc do twoich drzwi.

Nie czas byłoby zakupić sobie ubranko trumiennie Idzikowski?

Myślę też, że wszystkim podatnikom utrzymującym takiego bezwartościowego
PRL-owskiego rzęcha jak ty, byłoby lżej na sercu, a i kieszeni, gdybyś przestał
nas zatruwać swoją obecniością na tym padole.

Więc?

Jaksa

Data: 2010-07-25 20:52:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezerwatywy w rozmiarze XS

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i2i10o$eq6$1news.eternal-september.org...
Pozdrawiam cie jak Rymkiewicz katolickim:
Jebał cię pies!

Data: 2010-07-25 20:59:29
Autor: Jaksa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4c87d9$1news.home.net.pl...

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości
Pozdrawiam cie jak Rymkiewicz katolickim:
Jebał cię pies!

A jebała cie kostucha rzęchu PRL-owski!

Jaksa

Data: 2010-07-25 21:09:06