Prezerwatywy w rozmiarze XS

Data: 2010-07-25 12:01:07
Autor: Polok_prawdziwy
Prezerwatywy w rozmiarze XS
Bogdan Idzikowski wrote:

Apozatem, cosik takiego staśnie bysiem PiSikom psydało, bo...

- ze swojego wzrostu racji
majom maliśkie kukaracki...

Scegulnie sefostwo, niedość, ze maluśkie, to jesce im niewstowo...

Data: 2010-07-25 12:19:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:4odth7-0b7.ln1server.linuxfan.de...
Bogdan Idzikowski wrote:

Apozatem, cosik takiego staśnie bysiem PiSikom psydało, bo...

- ze swojego wzrostu racji
majom maliśkie kukaracki...

Scegulnie sefostwo, niedość, ze maluśkie, to jesce im niewstowo...

Mam prośbę! Czy mógłbyś pod swoim pisaniem umieszczać tłumaczenie na polski?

Data: 2010-07-25 12:54:06
Autor: Jerzy Tabortowski
Prezerwatywy w rozmiarze XS
Mam prośbę! Czy mógłbyś pod swoim pisaniem umieszczać tłumaczenie na
polski?

I po co ?? Wy lewaki i tak się w internacjonalistyczny sposób dogadacie.

Data: 2010-07-25 12:56:31
Autor: u2
Prezerwatywy w rozmiarze XS
Mam prośbę! Czy mógłbyś pod swoim pisaniem umieszczać tłumaczenie na
polski?

Albo nad :)

Data: 2010-07-25 13:11:59
Autor: Polok_prawdziwy

[...]

Musis siem z gramatyki jendzyka polckiego podciongnońć, jeśli cystej polscyzny pokapować niepotrafis...

Data: 2010-07-25 13:23:25
Autor: u2
W dniu 2010-07-25 13:11, Polok_prawdziwy pisze:
Musis siem z gramatyki jendzyka polckiego podciongnońć, jeśli cystej polscyzny pokapować niepotrafis...

Udajesz kogoś innego niż jesteś naprawdę :)

Data: 2010-07-25 19:03:26
Autor: Canucki
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-07-25 13:11, Polok_prawdziwy pisze:
> Musis siem z gramatyki jendzyka polckiego podciongnońć, jeśli cystej > polscyzny pokapować niepotrafis...

Udajesz kogoś innego niż jesteś naprawdę :)

On nie udaje.  To naprawde jest przyglup.  Sili sie na oryginalnosc i dowcip uzywajac jakies popluczyny jezyka polskiego, quasi-goralska gware.
Potwierdza to takze tresc jego wypowiedzi i proby zaprezentowania sie na psp
jako macho.  Czesto molestuje Grupe swoimi informacjami o rzekomych seksualnych sukcesach. Taki super-baran w stadzie owieczek   :-)  Krzysztof Canucki

Data: 2010-07-25 21:34:43
Autor: Polok_prawdziwy
 Canucki wrote:

[...]

Acyjo kiedysik godołem, zem dohtor, abo inksy ymteligent jest...!?

- ino Zawodowom Skołem Zasadnicom ukońcyłem i conojwyzej na poziomie jednego z polckich Prezydemtuw jezem...

PS - widzem, ze moje suksełalne zycie pogowie ci straśnie chodzi i mency cię to łokrutnie - abo bidok łokrutny jeześ i nowet na Łukrajinkem ciem niestać, abo za maluśkiego mos, abo cogorsa, jus ci niewstowo - inacej byś mi tego niewypominoł, ino uzywoł...

Takcyłowak, niepozostaje ci nic inksego, jak PSYKRUTKIEMU - RONCKA...!!!

Data: 2010-07-25 19:17:11
Autor: Polok_prawdziwy
u2 wrote:

W dniu 2010-07-25 13:11, Polok_prawdziwy pisze:
Musis siem z gramatyki jendzyka polckiego podciongnońć, jeśli cystej
polscyzny pokapować niepotrafis...

Udajesz kogoś innego niż jesteś naprawdę :)

A cemu mom udować, cyjo PSYKRUTKIJARECEK jezem, cyco...!?

Prezerwatywy w rozmiarze XS