Prezerwatywy w rozmiarze XS

Data: 2010-07-25 20:50:10
Autor: Jaksa
Prezerwatywy w rozmiarze XS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4bef5e$1news.home.net.pl...
Niemieckie pismo dla nastolatków "Bravo", dodało do ostatniego numeru
prezerwatywy w rozmiarze XS, czyli raczej małym, akurat dla czytelników. Co
ciekawe, największe kontrowersje wywołał ten fakt w . Polsce. Wśród
klinicznych katolików zawrzało i tylko czekam, aż jakaś grupa inicjatywna z

Ale co to ciebie stary popuszczający pod siebie emerycki pierdzie z PRL-u
wogóle obchodzi?

Ty przecież już zapomniałeś do czego kondon służy, a na ile wiem to kostucha
dobija się już łomocąc do twoich drzwi.

Nie czas byłoby zakupić sobie ubranko trumiennie Idzikowski?

Myślę też, że wszystkim podatnikom utrzymującym takiego bezwartościowego
PRL-owskiego rzęcha jak ty, byłoby lżej na sercu, a i kieszeni, gdybyś przestał
nas zatruwać swoją obecniością na tym padole.

Więc?

Jaksa

Data: 2010-07-25 20:52:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezerwatywy w rozmiarze XS

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i2i10o$eq6$1news.eternal-september.org...
Pozdrawiam cie jak Rymkiewicz katolickim:
Jebał cię pies!

Data: 2010-07-25 20:59:29
Autor: Jaksa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4c87d9$1news.home.net.pl...

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości
Pozdrawiam cie jak Rymkiewicz katolickim:
Jebał cię pies!

A jebała cie kostucha rzęchu PRL-owski!

Jaksa

Data: 2010-07-25 21:09:06