Prezes Kaczyński i jego oziębłość w stosunku do kobiet..

Data: 2011-10-01 01:16:55
Autor: Tzva Adonai
Prezes Kaczyński i jego oziębłość w stosunku do kobiet..
Wypowiedź Kaczyńskiego na temat Szczypińskiej:

'Przyniosła mi róże i się zaczęło. Zaczęło się love story.. I ona to
złapała. Nie mam o to do niej pretensji. Umocniła swoją pozycję jako
'narzeczona' premiera czy później prezesa. Pokochały ją tabloidy.
Chwyciła życie pełną piersią. To, że ludziom dobrym też czasem się
udaje, choć niestety rzadko, jest bardzo optymistyczne.'

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/56,80271,10380281,Alfabet_Kaczynskiego.html

Data: 2011-10-01 01:50:11
Autor: Antenka
Prezes Kaczyński i jego oziębłość w stosunku do pedałow i innych zboków solą w oku POlszewi.
On 1 Paź, 10:16, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:

Wypowiedź Kaczyńskiego <

Środowiska gejów i innych zboków ?

Chyba oziębłość w stosunku do pedałów, przebierańców takich ja ty :-
o))

Antenka

Data: 2011-10-01 11:27:00
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:60c22747-d522-481e-8c0c-de7348a01a2cgd10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Te trans. Opowiedz coś na temat relacji wzajemnych. Powiedz mi jak wy transy sikacie? Do sedesu czy do pisuaru?

BomBel

Data: 2011-10-01 14:36:56
Autor: Antenka
On 1 Paź, 11:27, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:60c22747-d522-481e-8c0c-de7348a01a2cgd10g2000vbb.googlegroups.com...
On 1 Pa , 10:16, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:

> Wypowied Kaczy skiego <

rodowiska gej w i innych zbok w ?

Chyba ozi b o w stosunku do peda w, przebiera c w takich ja ty :-
o))

Antenka

Te trans. Opowiedz co na temat relacji wzajemnych. Powiedz mi jak wy transy
sikacie? Do sedesu czy do pisuaru?

BomBel

Zazwyczaj do umywalki, brodzika lub wanny, ty głupi k....e!

Antenka

Data: 2011-10-02 09:08:24
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4144d3cf-869d-4827-923d-9bb0f8ca87bct16g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

sikacie? Do sedesu czy do pisuaru?

BomBel

Zazwyczaj do umywalki, brodzika lub wanny, ty głupi k....e!

Trans, ale na stojaco czy kucasz?  http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-10-02 00:59:09
Autor: Antenka
On 2 Paź, 09:08, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:4144d3cf-869d-4827-923d-9bb0f8ca87bct16g2000yqm.googlegroups.com...
On 1 Pa , 11:27, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:

> [...]

> o))

> Antenka

> Te trans. Opowiedz co na temat relacji wzajemnych. Powiedz mi jak wy

Zazwyczaj do umywalki, brodzika lub wanny, ty g upi k....e!

Antenka

Trans, ale na stojaco czy kucasz? <

Wisząc na linie

A ty zboku co,  cierpisz na urynofilię he? Lubisz jak cię ktoś olewa
ciepłym moczem? To wejdź do szamba, a  doznasz wielokrotnego
szczytowania, głupi k....e ! Bleee :- /

Antenka

Data: 2011-10-02 10:07:27
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:417beeda-955e-4b92-8812-cc3eb245a860q25g2000vbx.googlegroups.com...
> [...]

A ty zboku co,  cierpisz na urynofilię he? Lubisz jak cię ktoś olewa
ciepłym moczem? To wejdź do szamba, a  doznasz wielokrotnego

Trans, odpowiedz na pytanie. Poważnie pytam. Co do szczytowania w szambie: wierzę ci na słowo w twoje doświadczenia w tym teamcie!

BomBel

Data: 2011-10-02 11:26:49
Autor: mkarwan

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e881c22$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
Trans, odpowiedz na pytanie. Poważnie pytam. Co do szczytowania w szambie: wierzę ci na słowo w twoje doświadczenia w tym teamcie!

BomBel

"Bombel siedzi na przystanku i gada.
Jest to dla niego miejsce bezpieczne (pasażerowie z owego przystanku nie korzystają), oswojone - świat wokół, choć znany - jest mu obcy. Bombel lubi jego pierwotne objawy: przyrodę, stosunki damsko-męskie (choć te ostatnie działają tylko w jego wyobraźni).
Gada sam ze sobą, wspomina .bo wtedy palić mu się mniej chce, nie pamięta o swędzących jelitach, zimnie, pragnieniu.
Jego monologi to mieszanina wulgarnych opowieści kolesi od winka, strzępków informacji ze śmietnikowych gazet, stereotypów o pedałach, polityce i kobietach. Jest wulgarny, głupawy, brudny, skacowany - ale nie budzi odrazy.
Jest postacią, którą (w tej czy innej formie) spotykamy codziennie, przyzwyczailiśmy się do niego - widujemy go na przystankach, w bramach, parkach ale i w sklepie, prac;, czasem to nasz sąsiad albo wuj.
Bombel wierzy, ze wszystkim nieszczęściom tego świata winni są ONI - wszyscy inni.
Trzeba na nich uważać i "cwaniaczyć", by jakoś sobie radzić.
Jest ofiarą i wytworem starych czasów, które w jego wspomnieniach były lepsze.
Marzy o zielonym mydełku ze zniszczonego plakatu ale nigdy się nie myje.
To jest ostatni przystanek Bombla a równocześnie jego dom, świat - dalej trudno mu spojrzeć.
źródło http://www.teatry.art.pl/!recenzje/bombel_duz/ob.htm

Data: 2011-10-02 16:22:33
Autor: stevep
Dnia 02-10-2011 o 09:08:24 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

> [...]

sikacie? Do sedesu czy do pisuaru?

BomBel

Zazwyczaj do umywalki, brodzika lub wanny, ty głupi k....e!

Podnosi nogę jak pies.  :D

--
stevep

Data: 2011-10-02 06:02:40
Autor: stevep
Dnia 01-10-2011 o 10:50:11 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Eeee, to tylko maskarada.  :D
--
stevep

Data: 2011-10-02 01:07:47
Autor: Antenka
On 2 Paź, 06:02, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 01-10-2011 o 10:50:11 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> Środowiska gejów i innych zboków ?

> Chyba oziębłość w stosunku do pedałów, przebierańców takich ja ty :-
> o))

> Antenka

Eeee, to tylko maskarada.  :D <

Obrońca się znalazł tfu! :- /  Dwa zboki się dogadały.

Antenka

Data: 2011-10-02 16:21:47
Autor: stevep
Dnia 02-10-2011 o 10:07:47 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> Antenka

Eeee, to tylko maskarada.  :D <

Obrońca się znalazł tfu! :- /  Dwa zboki się dogadały.

Oqrde to ty też zbok?

--
stevep

Prezes Kaczyński i jego oziębłość w stosunku do kobiet..