Prezes Kaczyński "ukrytą opcją antyklerykalną" Ruchu Palikota? :-)

Data: 2012-04-13 14:39:01
Autor: Marek Czaplicki
Prezes Kaczyński "ukrytą opcją antyklerykalną" Ruchu Palikota? :-)
- Nawet w Ruchu Palikota trudno by było znaleźć osobę, która ma tak wielkie zasługi dla procesu rozdziału prawdziwego państwa i Kościoła - ocenia Janusz Palikot

http://wyborcza.pl/1,75478,11528491,Palikot__Kaczynski_wykonuje_kawal_dobrej_roboty.html#ixzz1rvJ9ZnCK

Skąd się bierze ten brak zaufania do polityków nawzajem, to ja nie wiem. Może stąd, że przyzwyczaili się rozmawiać o personaliach, a nie o problemach. Czy to możliwe aby republikańskie myślenie zostało wyparte przez myślenie w kategoriach cesarskich, jak w "Gwiezdnych Wojnach". Tylko kto jest Sithem? :-)

Prezes Kaczyński "ukrytą opcją antyklerykalną" Ruchu Palikota? :-)