Prezes PRZERAŻONY!

Data: 2010-05-25 10:34:46
Autor: Bombelek
Prezes PRZERAŻONY!
Już po rosołku i indyku (kaczki ze strachu przed gniewem prezesa nie podano) prezes pojechał srebrną bmką na wały.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80271,7930984.html?i=1

Panisko łaskawie odwiedziło zalaną polską wieś.

Data: 2010-05-25 01:52:57
Autor: Hans Kloss
Prezes PRZERAŻONY!
Z tyego co czytam i słyszę to przerażone sa wyłącznie platfonsy.. ale
spokojnie, prawdziwe platfonsobicie czeka was dopiero za rok w
wyborach parlamentarnych. Teraz dostaniecie tylko delikatnego
plaskacza po ryjach czerwonych
J-23

Data: 2010-05-25 10:55:03
Autor: PaPi
Prezes PRZERAŻONY!
> Teraz dostaniecie tylko delikatnego
plaskacza po ryjach czerwonych

To mowisz, ze Kryze czy najblizszy przydupas Jarusia - Jasinski to kurcze nie sa czerwoni ?
Od kiedy ?

Data: 2010-05-25 11:34:02
Autor: awe
Prezes PRZERAŻONY!

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bfb9067$1news.home.net.pl...
> Teraz dostaniecie tylko delikatnego
plaskacza po ryjach czerwonych

To mowisz, ze Kryze czy najblizszy przydupas Jarusia - Jasinski to kurcze nie sa czerwoni ?
Od kiedy ?
-- -- -- -
od kiedy sa rozowi. co wy papi na kolorach sie nie znacie?>
awe

Data: 2010-05-25 11:01:08
Autor: Bombelek
Prezes PRZERAŻONY!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4a0fca9f-40ff-4256-a65c-ff36e2ea152dk31g2000vbu.googlegroups.com...
[...]

Dziadziu, twoje senne marzenia mnie nie interesują.

Data: 2010-05-25 02:07:35
Autor: Hans Kloss
Prezes PRZERAŻONY!
On 25 Maj, 11:01, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

Dziadziu, twoje senne marzenia mnie nie interesują.
A kogo obchodzi twoje zdanie trollu?
J-23

Data: 2010-05-25 11:57:51
Autor: Bombelek
Prezes PRZERAŻONY!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6c6cc7e0-5db2-4a77-aa4a-78d08c595737c13g2000vbr.googlegroups.com...
On 25 Maj, 11:01, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

Dziadziu, twoje senne marzenia mnie nie interesują.
A kogo obchodzi twoje zdanie trollu?
J-23

Ciebie obchodzi, dziadziu. Zaparzyłeś już herbatki? Dziś na śniadanko jajecznica z 2 jajek? Jeżeli nie wiesz jak się to przyrządza to zapytaj prezesa.
Prezes wspaniale gotuje. W Naszym Dzienniku prezentowano zdjęcie prezesa z patelnią! A co dziś na obiadek? Rosołek i indyk? ;-)

Prezes PRZERAŻONY!