Prezes PiS chwali komune !

Data: 2010-07-02 13:08:03
Autor: heÂŽsk
Prezes PiS chwali komune !
"W mieście urodzenia Edwarda Gierka, w latach 70. pierwszego sekretarza KC PZPR, Kaczyński walczył o lewicowych wyborców. - Choć był komunistą, to był komunistą patriotą - mówił o Gierku. I wspominał: - Opozycję jakoś tam tolerował, a nie zamykał. Śmiano się z tego 10. miejsca na świecie [PRL miała być 10. potęgą gospodarczą świata],
 a ja się nie śmiałem. Wiedziałem, że to nieprawda, ale uważałem, że to zdrowa ambicja. Miał nawet ambicje dalej idące, takie mocarstwowe. Uważam to za dobre.

O PRL Kaczyński mówił także na największym w tej kampanii wiecu - w Białymstoku. - Polska nie była wolna,
ale wysiłkiem milionów powstawało wiele fabryk i innych przedsięwzięć - przemawiał Kaczyński.

Na wiecu powiewał transparent: "Chcesz mieć prezydenta polskiego, głosuj na Kaczyńskiego". obrzydzenie bierze. jak nisko upadl prezes pis.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Prezes PiS chwali komune !