"Prezes PiS do艂膮czy艂 do skacz膮cego Ja nowskiego"

Data: 2010-08-07 18:17:50
Autor: raff
"Prezes PiS do艂膮czy艂 do skacz膮cego Ja nowskiego"
Czy Jaros艂aw Kaczy艅ski do艂膮czy艂 do grona polityk贸w zapami臋tanych przez
ich niecodzienne, a czasem kompromituj膮ce zachowanie? Nie ma w膮tpliwo艣ci
co do tego Joanna Senyszyn z SLD. Por贸wnuje ona szefa PiS do skacz膮cego
Gabriela Janowskiego czy okupuj膮cego sejmow膮 m贸wnic臋 pos艂a Nowaka.

"Zm膮ci膰 umys艂 mog膮 wielkie nieszcz臋艣cia, choroba, alkohol. Diagnoza i
ewentualne leczenie nale偶膮 do lekarzy specjalist贸w. Skutkami zajmuj膮 si臋
wszyscy. Do dzi艣 pami臋tamy skacz膮cego w Sejmie pos艂a Gabriela
Janowskiego. Nieco s艂abiej - pos艂a Nowaka, godzinami wystaj膮cego z
transparentem za sejmow膮 m贸wnic膮" - pisze na swoim blogu w Onet.pl
dzia艂aczka lewicy i zaraz dodaje: "Prezes Jaros艂aw Kaczy艅ski, niepomny
tego, 偶e wy偶ej wymienieni to ju偶 zaledwie byli politycy, postanowi艂
do艂膮czy膰 do ich grona. Z w艂asnej woli i ch臋ci. W tym celu wyskoczy艂 z
nader odkrywcz膮 tez膮, 偶e <Bronis艂aw Komorowski zosta艂 wybrany na
prezydenta przez nieporozumienie, bo bardzo wiele os贸b, kt贸re na niego
g艂osowa艂y, zapateryzmu w Polsce nie chce>".

Dalej pos艂anka do Parlamentu Europejskiego r贸wnie偶 nie oszcz臋dza szefa
Prawa i Sprawiedliwo艣ci.

"Prezes PiS jest przekonany, 偶e <pami臋膰 o Lechu Kaczy艅skim si臋 przebije,
i 偶e zostanie on nale偶ycie uczczony nie tylko w Warszawie, ale i w ca艂ym
kraju>. To typowe my艣lenie ludzi, kt贸rzy dostali znacznie wi臋cej ni偶 si臋
im nale偶y i rozbestwieni tym domagaj膮 si臋 kolejnych zaszczyt贸w. Daj
kaczce grz臋d臋, na Zygmunta kolumnie si臋d臋" - pisze pos艂anka lewicy.

wi臋cej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/298273,prezes-pis-dolaczyl-do-skaczacego-janowskiego.html#komentarze

Kto by sie tam przejmowal, co pisze ten skrzeczacy paszkwil.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-07 18:58:46
Autor: DoQ
raff pisze:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/298273,prezes-pis-dolaczyl-do-skaczacego-janowskiego.html#komentarze
Kto by sie tam przejmowal, co pisze ten skrzeczacy paszkwil.

I musiales kuzwa zacytowac calego posta odpowiadajac jednym zdaniem???

Data: 2010-08-07 19:07:39
Autor: raff
[...]

Tak. Przykro mi.

Mozesz zglosic skarge do Domu Kultury w Skierniewicach Gornych.

R.

Data: 2010-08-07 19:38:36
Autor: DoQ
"Prezes PiS do艂膮czy艂 do skacz膮cego Ja nowskiego"
raff pisze:

Tak. Przykro mi.

No, masz szczescie.

Data: 2010-08-07 19:43:58
Autor: raff
"Prezes PiS do艂膮czy艂 do skacz膮cego Ja nowskiego"
W dniu 2010-08-07 19:38, DoQ pisze:
raff pisze:

Tak. Przykro mi.

No, masz szczescie.

Ewentualnie mozesz zglaszac szkody w Domu Strazaka w Pizdzieszewicach wschodnich.

R.

Data: 2010-08-07 21:23:52
Autor: DoQ
raff pisze:

Ewentualnie mozesz zglaszac szkody w Domu Strazaka w Pizdzieszewicach wschodnich.

Juz sie tak nie kajaj, wybaczam.

"Prezes PiS do艂膮czy艂 do skacz膮cego Ja nowskiego"