Prezes PiS ma racje!

Data: 2010-12-23 09:23:02
Autor: he®sk
Prezes PiS ma racje!
Skladajac kazdego 10-tego miesiaca kwiatki na Krakowskim Przedmiesciu!
Skoro w trumnie nie bylo szczatow jego brata a jakas mielonka
kontrolera i smolenskiego filmowca przyozdobiona kawalkami munduru
generalskiego tzn. ze s.p. Lech i pozostali zgineli w Polsce! Byc moze
zamordowano ich w Palacu Prezydenckim! Brednie? W porownaniu z tym co
wygaduje prezes PiS, Rydzyk, Nasz Dziennik  inne podlegle prezesowi
PiS szmatlawce moja teoria trzyma sie kupy! ;o)))

Data: 2010-12-23 05:20:02
Autor: HaMMeR
Prezes PiS ma racje!

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Co ty bredzisz prymitywie?!!
Moge cie zapwnic jednakze, ze w jednym sie z toba umyslowy pantofelku
zgadzam,
a mianowicie, ze to, o czym bredzisz trzyma sie wylacznie juz tylko
'kupy', a ty sam jestes
synonimem zwyklego, taniego szmatlawca!
Pojales?

Data: 2010-12-23 14:24:03
Autor: he®sk
Prezes PiS ma racje!
On Thu, 23 Dec 2010 05:20:02 -0800 (PST), HaMMeR <kd@tranzac.pl>
wrote:

> [...]
> wygaduje prezes PiS, Rydzyk, Nasz Dziennik  inne podlegle prezesowi
> PiS szmatlawce moja teoria trzyma sie kupy! ;o)))

Jestem na psychotropach ty przyglupie! ;o)))

Moge cie zapwnic jednakze, ze w jednym sie z toba umyslowy pantofelku

 Wal sie zdechla bakterio! ;o)

zgadzam,
a mianowicie, ze to, o czym bredzisz trzyma sie wylacznie juz tylko
'kupy',

 Skoro uwielbiasz trzymac sie kupy to sie trzymaj palancie!

a ty sam jestes synonimem zwyklego, taniego szmatlawca!

 Nie jestem redaktorem ND czy podobnych, ktore czytasz.

Pojales?

Jak mozna pojac takiego imecyla jak ty miernoto umyslowa!

Data: 2010-12-23 06:30:36
Autor: HaMMeR
Prezes PiS ma racje!
On 23 Gru, 14:24, he®sk <.bred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 23 Dec 2010 05:20:02 -0800 (PST), HaMMeR <k...@tranzac.pl>
wrote:

> [...]

> Pojales?

Jak mozna pojac takiego imecyla jak ty miernoto umyslowa!

Boli?:)
Glupota ma bolec!

Data: 2010-12-23 15:16:28
Autor: obserwator
Prezes PiS ma racje!
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
Boli?:)
Glupota ma bolec!

Hersk to nie tylko kolaborant, degenerat ale i ewidentny psychopata. Szybciem malpe mozna nauczyc czegos sensownego, anizeli Herska logicznego
myslenia i etycznego postepowania.

Data: 2010-12-23 23:51:02
Autor: he®sk
Prezes PiS ma racje!
On Thu, 23 Dec 2010 15:16:28 +0000 (UTC), " obserwator"
<darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Hersk to nie tylko kolaborant, degenerat ale i ewidentny psychopata.

 Nie przenos na innych swoich problemow dziedzicznych.

Szybciem malpe mozna nauczyc czegos sensownego, anizeli Herska logicznego
myslenia i etycznego postepowania.

 Jak widac ciebie nie udalo sie wiec stoisz na 1-wszym szczeblu
drabiny spolecznej. Cienias jestes. --

Data: 2010-12-23 23:51:02
Autor: he®sk
Prezes PiS ma racje!
On Thu, 23 Dec 2010 06:30:36 -0800 (PST), HaMMeR <kd@tranzac.pl>
wrote:

Boli?:)
Glupota ma bolec!

 Hammerku, znam cie od wielu lat. Cienias jestes! Na dodatek nie
grzeszacy rozumem. Wesolych Swiat drogij prijatiel.

Prezes PiS ma racje!