Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".

Data: 2010-05-27 13:57:36
Autor: karwanjestdebilem
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".
Jarosław Kaczyński zaprzeczył, by jego brat, prezydent Lech Kaczyński, mógł zachowywać się w samolocie lecącym do Smoleńska "w sposób samobójczy lub irracjonalny".

http://wiadomosci.onet.pl/2176553,11,prezes_pis_moj_brat_nie_zachowywal_sie_w_sposob_samobojczy,item.html

Przemysław Warzywny

Metrowy baton chyba nawet nie wie co to jest samobójstwo. Czy temu kłamcy wydaje się, że jego brat leciał sam? To było zabójstwo wszystkich 95 osób. Zabójca był 96!

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-27 14:20:37
Autor: awe
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".
No i popatrz twoi rodzice chlali na umor i teraz jestes debilem
awe

Data: 2010-05-27 14:15:31
Autor: karwanjestdebilem
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

No i popatrz twoi rodzice chlali na umor i teraz jestes debilem

Od moich rodziców się odpierdol pisowska kurwo.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-27 15:40:01
Autor: awe

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htlnp4$8ld$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

No i popatrz twoi rodzice chlali na umor i teraz jestes debilem

Od moich rodziców się odpierdol pisowska kurwo.

Przemysław Warzywny
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ja do twoich rodzicow nic nie mam. przyjmuje do wiadomosci ze sa ludzie ktorzy lubia pic, ale nie powinni miec dzieci
awe

Data: 2010-05-27 17:42:14
Autor: MH
> [...]

> Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

> Od moich rodziców się odpierdol pisowska k.rwo.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ja do twoich rodzicow nic nie mam. przyjmuje do wiadomosci ze sa ludzie ktorzy lubia pic, ale nie powinni miec dzieci
awe
===========================

Brylancie kultury językowej , elokwencji i wiedzy wszelakiej. Zamiasta ślęczeć
przy kompie od rana do nocy i wygłaszać homilie z wykorzystaniem rynsztokowego
języka ( 90%+ twoich postów ) , zajmij się lepiej swoim dzieckiem. Jeżeli tego
nie zrobisz , nie powinieneś mieć dzieci..

MH

Data: 2010-05-28 00:20:26
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000002d3.4bfe92d6newsgate.onet.pl...

> [...]
wiadomości news:htlnp4$8ld$1inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

> Od moich rodziców się odpierdol pisowska k.rwo.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

dzieci powinni miec ci ktorzy maja je udane
awe

Data: 2010-05-28 01:04:31
Autor: MH
> [...]

> języka ( 90%+ twoich postów ) , zajmij się lepiej swoim dzieckiem. Jeżeli > tego
> nie zrobisz , nie powinieneś mieć dzieci..

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
dzieci powinni miec ci ktorzy maja je udane
awe
==================

Ależ oczywiście , każdy chce mieć udanego potomka !!  Czy ty ze swoim
rynsztokowym językiem , obrażając notorycznie adwersarzy , ślęcząc od rana do
nocy na psp , możesz stanowić dla swojego dziecka autorytet ?! Twój Guru miał
wypadek.. Ty też !!  Zamiast zająć się dzieckiem , pierdzielisz o partii swoich
marzeń i snów..  Zobaczysz !!  Ślubna i syn dadzą ci kopa w dupę !!  Dlaczego ??
Bo to nie są ich marzenia i sny..  A ty pajacu dalej ślęcz dniami i nocami i
wychwalaj pod niebiosa durnych kurdupli...

MH

Data: 2010-05-28 17:07:27
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000309.4bfefa7fnewsgate.onet.pl...

> [...]
> tego
> nie zrobisz , nie powinieneś mieć dzieci..

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Tu na psp mam do czynienia z bydlem wiec musze sie jakos z nimi komunikowac. Paryz zachowam dla paryzan. To czy ja moge stanowic autorytet dla dziecka nie ma zadnego znaczenia. Dziecko a nawet "dorosli" tacy jak ty maja te charatkerystyczna ceche ze nie zawsze lokuja swoje oparcie o autorytety tam gdzie trzeba a czesto i wbrew logice. To powszechny problem spoleczenstwa postsocjalistycznego, ktore w duzej mierze mieszka po miastach i jak to sie mowi wyszli ze wsi ale wies z nich nie.
Nie mam syna, mam corke i nie martw sie o mnie ani o moje relacje, bo ja w przeciwienstwie do ciebie nie jezdze po chinach i nie rzne tanie chinskie kurewki na wiagrze. Jest zalosny mh, ty cieciu z poludnia.
awe

Data: 2010-05-28 17:46:37
Autor: MH
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".

Tu na psp mam do czynienia z bydlem wiec musze sie jakos z nimi komunikowac.

Odejdź z psp , problem bydła zniknie.

MH

Data: 2010-05-28 17:54:02
Autor: u2
W dniu 2010-05-28 17:46, MH pisze:

Tu na psp mam do czynienia z bydlem wiec musze sie jakos z nimi komunikowac.

Odejdź z psp , problem bydła zniknie.

Akurat awe jest kimś, w przeciwieństwie do ciebie.

Data: 2010-05-28 18:24:34
Autor: precz z gnomem
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Akurat awe jest kimś, w przeciwieństwie do ciebie.

Takim kimś jak ty. Nic nie rozumiecie, a wasza rola sprowadza się do infantylnego deprecjonowania przeciwnika politycznego. Obaj prezentujecie poziom dołu kloacznego.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-28 18:29:14
Autor: u2
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".
W dniu 2010-05-28 18:24, precz z gnomem pisze:
poziom doÂłu kloacznego.

PrzemysÂław Warzywny

Zgadza się i współczuję.

Data: 2010-05-29 09:31:56
Autor: cirrus
Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htoqo3$r7k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ubliżaj kloace.

--
stevep

Data: 2010-05-28 19:52:37
Autor: jadrys
[...]

Daj spokój. Widać że awe ma problemy emocjonalne. Ale raczej niech się lepiej rozładowuje na psp niż w realu.

Data: 2010-05-27 14:31:24
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htlnlt$7ek$1news.onet.pl...
No i popatrz twoi rodzice chlali na umor i teraz jestes debilem
awe

Twoi rodzice nie chlali, a też jesteś! ;-) Oj dziadziu, dziadziu. Nie masz argumentów!

Data: 2010-05-27 14:30:36
Autor: Bombelek

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htlmni$4qc$1inews.gazeta.pl...
[...]

 Jarosław Kaćzyński znów obnosi się ze swoim  bólem, znów wykorzystuje chorobę matki i śmierć brata. Zapomnia jednak o swojej bratowej, którą jego mentor z Torunia nazwał "czarownicą". Rzygać się chcę widząc jak ten człowiek posługuje się obłudą byle tylko dorwać się do władzy.

Data: 2010-05-27 18:01:56
Autor: PawelC
karwanjestdebilem pisze:
Jarosław Kaczyński zaprzeczył, by jego brat, prezydent Lech Kaczyński, mógł zachowywać się w samolocie lecącym do Smoleńska "w sposób samobójczy lub irracjonalny".

A do Tibilisi, to pilot, sam chciał lecieć, tylko Kaczyński go powstrzymał.

Data: 2010-05-27 18:30:21
Autor: karwanjestdebilem

Użytkownik "PawelC" <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4bfe9787$0$2595$65785112news.neostrada.pl...
karwanjestdebilem pisze:
[...]

Siłom i god, nie samą siłą.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-28 13:34:30
Autor: cirrus
karwanjestdebilem pisze:
[...]

Serio:
# Prezydent potwierdza: polecałem na piśmie

Tymczasem przeciwko słowom Bielana świadczą słowa samego prezydenta. Do Gruzji lecieli panowie z przygodami. Wojskowy pilot rządowego samolotu nie chciał lecieć do Tbilisi, trzeba było lądować w Azerbejdżanie i pędzić w konwoju do granicy gruzińskiej - pytał Lecha Kaczyńskiego dziennikarz "Newsweeka"

- Nie było żadnych przesłanek, by bać się lądowania w Tbilisi - odpowiedział prezydent.
- To prawda, że wydał pan wojskowemu pilotowi rządowego samolotu polecenie lotu do Tbilisi? - tak brzmiało kolejne pytanie.
- Przez generałów Wojska Polskiego, nawet na piśmie. Odmówił. - odpowiedział Lech Kaczyński. #
Ze strony:
http://tiny.pl/htf51

--
stevep

Data: 2010-05-27 18:52:19
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 May 2010 13:57:36 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Metrowy baton chyba nawet nie wie co to jest samobójstwo. Czy temu kłamcy wydaje się, że jego brat leciał sam? To było zabójstwo wszystkich 95 osób. Zabójca był 96!

Ty uchylasz ryja Przemku, a gwno ci pult, pult...

--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-27 19:43:23
Autor: Grzegorz Z.
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".
Jasne. Sam nie kazał "dziadowi" lądować, tylko wysłał umyślnego.

Data: 2010-05-27 21:21:36
Autor: karwanjestdebilem
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Jasne. Sam nie kazał "dziadowi" lądować, tylko wysłał umyślnego.

To też nie jest takie pewne, bo mówi się o dwóch osobach, które wchodziły do kokpitu. Może sam nic nie wskórał, to wysłał gieneralicje.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-28 09:50:38
Autor: heÂŽsk
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".
On Thu, 27 May 2010 13:57:36 +0200, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Jarosław Kaczyński zaprzeczył, by jego brat, prezydent Lech Kaczyński, mógł zachowywać się w samolocie lec±cym do Smoleńska "w sposób samobójczy lub irracjonalny". [...]

 a co mial powiedziec ?  moze mowic co tam sobie chce i tak wszyscy wiedza, ze gdyby
 nie buta s.p. lecha do tej tragedii by nie doszlo.

--

 HeSk

Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".