Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".

Data: 2010-05-27 14:20:37
Autor: awe
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".
No i popatrz twoi rodzice chlali na umor i teraz jestes debilem
awe

Data: 2010-05-27 14:15:31
Autor: karwanjestdebilem
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

No i popatrz twoi rodzice chlali na umor i teraz jestes debilem

Od moich rodziców się odpierdol pisowska kurwo.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-27 15:40:01
Autor: awe

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htlnp4$8ld$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

No i popatrz twoi rodzice chlali na umor i teraz jestes debilem

Od moich rodziców się odpierdol pisowska kurwo.

Przemysław Warzywny
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ja do twoich rodzicow nic nie mam. przyjmuje do wiadomosci ze sa ludzie ktorzy lubia pic, ale nie powinni miec dzieci
awe

Data: 2010-05-27 17:42:14
Autor: MH
> [...]

> Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

> Od moich rodziców się odpierdol pisowska k.rwo.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ja do twoich rodzicow nic nie mam. przyjmuje do wiadomosci ze sa ludzie ktorzy lubia pic, ale nie powinni miec dzieci
awe
===========================

Brylancie kultury językowej , elokwencji i wiedzy wszelakiej. Zamiasta ślęczeć
przy kompie od rana do nocy i wygłaszać homilie z wykorzystaniem rynsztokowego
języka ( 90%+ twoich postów ) , zajmij się lepiej swoim dzieckiem. Jeżeli tego
nie zrobisz , nie powinieneś mieć dzieci..

MH

Data: 2010-05-28 00:20:26
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000002d3.4bfe92d6newsgate.onet.pl...

> [...]
wiadomości news:htlnp4$8ld$1inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

> Od moich rodziców się odpierdol pisowska k.rwo.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

dzieci powinni miec ci ktorzy maja je udane
awe

Data: 2010-05-28 01:04:31
Autor: MH
> [...]

> języka ( 90%+ twoich postów ) , zajmij się lepiej swoim dzieckiem. Jeżeli > tego
> nie zrobisz , nie powinieneś mieć dzieci..

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
dzieci powinni miec ci ktorzy maja je udane
awe
==================

Ależ oczywiście , każdy chce mieć udanego potomka !!  Czy ty ze swoim
rynsztokowym językiem , obrażając notorycznie adwersarzy , ślęcząc od rana do
nocy na psp , możesz stanowić dla swojego dziecka autorytet ?! Twój Guru miał
wypadek.. Ty też !!  Zamiast zająć się dzieckiem , pierdzielisz o partii swoich
marzeń i snów..  Zobaczysz !!  Ślubna i syn dadzą ci kopa w dupę !!  Dlaczego ??
Bo to nie są ich marzenia i sny..  A ty pajacu dalej ślęcz dniami i nocami i
wychwalaj pod niebiosa durnych kurdupli...

MH

Data: 2010-05-28 17:07:27
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000309.4bfefa7fnewsgate.onet.pl...

> [...]
> tego
> nie zrobisz , nie powinieneś mieć dzieci..

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Tu na psp mam do czynienia z bydlem wiec musze sie jakos z nimi komunikowac. Paryz zachowam dla paryzan. To czy ja moge stanowic autorytet dla dziecka nie ma zadnego znaczenia. Dziecko a nawet "dorosli" tacy jak ty maja te charatkerystyczna ceche ze nie zawsze lokuja swoje oparcie o autorytety tam gdzie trzeba a czesto i wbrew logice. To powszechny problem spoleczenstwa postsocjalistycznego, ktore w duzej mierze mieszka po miastach i jak to sie mowi wyszli ze wsi ale wies z nich nie.
Nie mam syna, mam corke i nie martw sie o mnie ani o moje relacje, bo ja w przeciwienstwie do ciebie nie jezdze po chinach i nie rzne tanie chinskie kurewki na wiagrze. Jest zalosny mh, ty cieciu z poludnia.
awe

Data: 2010-05-28 17:46:37
Autor: MH
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".

Tu na psp mam do czynienia z bydlem wiec musze sie jakos z nimi komunikowac.

Odejdź z psp , problem bydła zniknie.

MH

Data: 2010-05-28 17:54:02
Autor: u2
W dniu 2010-05-28 17:46, MH pisze:

Tu na psp mam do czynienia z bydlem wiec musze sie jakos z nimi komunikowac.

Odejdź z psp , problem bydła zniknie.

Akurat awe jest kimś, w przeciwieństwie do ciebie.

Data: 2010-05-28 18:24:34
Autor: precz z gnomem
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Akurat awe jest kimś, w przeciwieństwie do ciebie.

Takim kimś jak ty. Nic nie rozumiecie, a wasza rola sprowadza się do infantylnego deprecjonowania przeciwnika politycznego. Obaj prezentujecie poziom dołu kloacznego.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-28 18:29:14
Autor: u2
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".
W dniu 2010-05-28 18:24, precz z gnomem pisze:
poziom doÂłu kloacznego.

PrzemysÂław Warzywny

Zgadza się i współczuję.

Data: 2010-05-29 09:31:56
Autor: cirrus
Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htoqo3$r7k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ubliżaj kloace.

--
stevep

Data: 2010-05-28 19:52:37
Autor: jadrys
[...]

Daj spokój. Widać że awe ma problemy emocjonalne. Ale raczej niech się lepiej rozładowuje na psp niż w realu.

Data: 2010-05-27 14:31:24
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htlnlt$7ek$1news.onet.pl...
No i popatrz twoi rodzice chlali na umor i teraz jestes debilem
awe

Twoi rodzice nie chlali, a też jesteś! ;-) Oj dziadziu, dziadziu. Nie masz argumentów!

Data: 2010-05-27 15:40:34
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bfe6615$0$19181$65785112news.neostrada.pl...

[...]

y?:-)
awe

Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".