Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".

Data: 2010-05-27 14:30:36
Autor: Bombelek
Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htlmni$4qc$1inews.gazeta.pl...
Jarosław Kaczyński zaprzeczył, by jego brat, prezydent Lech Kaczyński, mógł zachowywać się w samolocie lecącym do Smoleńska "w sposób samobójczy lub irracjonalny".

http://wiadomosci.onet.pl/2176553,11,prezes_pis_moj_brat_nie_zachowywal_sie_w_sposob_samobojczy,item.html

Przemysław Warzywny

Metrowy baton chyba nawet nie wie co to jest samobójstwo. Czy temu kłamcy wydaje się, że jego brat leciał sam? To było zabójstwo wszystkich 95 osób. Zabójca był 96!

 Jarosław Kaćzyński znów obnosi się ze swoim  bólem, znów wykorzystuje chorobę matki i śmierć brata. Zapomnia jednak o swojej bratowej, którą jego mentor z Torunia nazwał "czarownicą". Rzygać się chcę widząc jak ten człowiek posługuje się obłudą byle tylko dorwać się do władzy.

Prezes PiS: mój brat nie zachowywał się "w sposób samobójczy".