Prezes PiS o niszczeniu polskiego przemysłu

Data: 2014-05-11 16:01:04
Autor: u2
Prezes PiS o niszczeniu polskiego przemysłu
czyli to co wszyscy widza co wyprawia tusk, ale boja sie powiedziec publicznie :

http://niezalezna.pl/55080-prezes-pis-o-niszczeniu-polskiego-przemyslu

Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński zarzucił rządowi, że nie wspiera polskiego przemysłu, szczególnie stoczniowego, motoryzacyjnego czy górniczego. Lider PiS zapowiada prowadzenie polityki odbudowy i rozbudowy przemysłu.

Kaczyński, przebywający z wizytą w Gdańsku, przypomniał, że to za rządów Donalda Tuska nie doszło do finalizacji transakcji zakupu stoczni w Gdyni w Szczecinie przez katarskiego inwestora.

- Donald Tusk twierdził, że zjeździł pół Europy czy nawet szerzej - pół świata i załatwił katarskiego inwestora. Później przyszedł moment sprawdzenia i okazało się, że żadnego katarskiego inwestora nie ma. W miejscu stoczni szczecińskiej są supermarkety. Pracownikom tej stoczni, fachowcom proponowano, by zostawali fryzjerami psów - powiedział Kaczyński na konferencji prasowej.

Podkreślił, że stocznie upadły, mimo że np. stocznie niemieckie w tym czasie zostały wsparte.
- Tam było wolno, u nas nie. I funkcjonują, a ich dyrektorzy nie ukrywają nawet, że funkcjonują dlatego, że upadły polskie stocznie - mówił szef PiS.

W jego ocenie, trudno jest dopatrzeć się jakichkolwiek działań rządu, które by wspierały jakąś gałąź polskiego przemysłu.
- Czy to stocznie, czy to motoryzacyjny przemysł, czy to przemysł górniczy. Wszędzie jest źle, wszędzie można mówić wręcz o dobijaniu - powiedział Kaczyński. Jego zdaniem przykładem na to jest zakupienie pociągów pendolino, podczas gdy w Bydgoszczy produkowane są "znakomite pociągi, w niczym nie gorsze od pendolino".

- Mamy do czynienia z polityką, można powiedzieć antyprzemysłową. A potrzebna jest (...) radykalnie inna polityka. Potrzebna jest polityka wspierania przemysłu - zaznaczył lider PiS.

Zapowiedział, że PiS będzie "prowadziło politykę odbudowy i rozbudowy polskiego przemysłu".

W konferencji uczestniczyła również Anna Fotyga, która jest jedynką na liście PiS na Pomorzu.

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-11 17:36:56
Autor: Fritz
Prezes PiS o niszczeniu polskiego przemysłu
Obudził się kurwa, okrągłostołiwy niszczycielll... W chuja to my, ale nie nas...

Data: 2014-05-11 19:04:43
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 16:01:

[...]

PiS za to zaproponuje każdemu aby został posłem czy posłanką. To dopiero zawód dla fachowców od wszystkiego. :-)
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 19:28:47
Autor: u2
[...]

7 lat 'rzondzi' twoj firerek, "wyniki" sa widoczne golym okiem.

Data: 2014-05-11 20:05:13
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 19:28:

[...]

No pacz pan. Już siedem roków? To trzy razy dłużej od wypłosza. Przepraszam z przerwą na tego nauczyciela, jak mu "facet Izabel"? Jakiś taki naród mamy durnowaty, że daje rządzić. :-)
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 20:24:54
Autor: u2
[...]

no nie daje sie, ucieka, tam gdzie lepiej. ale Kaziu Kaziu wrocil do zonki, a Izabel wyrzucil na zbity pysk.

Data: 2014-05-11 20:30:44
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 20:24:

[...]

Za poprzednika Tuska też było to zjawisko. Najpierw ludziska zagłosowali na prawicę, a potem dawali długą za granicę. Widzisz jacy są Polacy? Naważą piwa a potem karzą je pić innym. :-)
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 20:35:39
Autor: u2
> [...]
prawicę, a potem dawali długą za granicę. Widzisz jacy są Polacy? Naważą piwa a

za  czasow prawdziwej prawicy czyli PiS bylo swietnie, dopiero jak wladze przejela agentur, dojcze agentur, zaczal sie spadek w dol.

Data: 2014-05-11 20:45:54
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 20:35:

> [...]

za  czasow prawdziwej prawicy czyli PiS bylo swietnie, dopiero jak
wladze przejela agentur, dojcze agentur, zaczal sie spadek w dol.

Czasów "prawdziwej prawicy w Polsce" to najstarsi górale nie pamiętają. Nie chcesz chyba mówić, że  ci obiecujący socjal dla wszystkich to "prawica"?
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 20:52:13
Autor: u2
> [...]
chcesz chyba mówić, że  ci obiecujący socjal dla wszystkich to "prawica"?

od kiedy Arluk przeszedl do PO to nie jest dla mnie prawica, tylko lewizna.

Data: 2014-05-11 20:59:12
Autor: Fritz
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:536fc6de$0$2224$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

od kiedy Arluk przeszedl do PO to nie jest dla mnie prawica, tylko lewizna.

Jakie to proste dla bandy okrągłostołowej, kiedy im się zechce, to mogą być prawicą lub lewicą, he, he, he... Ile w PiSie jest takich spadochroniarzy i fałszywych proroków... Zresztą, PiS to ni chuj ni wydra...

Data: 2014-05-11 21:01:02
Autor: u2
W dniu 2014-05-11 20:59, Fritz pisze:
[...]

te fritz przeczytaj Lalke by B.Prus, niezapomniana klasyka

Data: 2014-05-12 04:54:39
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 20:59 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

> [...]

Jakie to proste dla bandy okrągłostołowej, kiedy im się zechce, to mogą  być prawicą lub lewicą, he, he, he... Ile w PiSie jest takich  spadochroniarzy i fałszywych proroków... Zresztą, PiS to ni chuj ni  wydra...
No, no frycek zaczynasz mówić z sensem.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-11 21:02:16
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 20:52:

> [...]

od kiedy Arluk przeszedl do PO to nie jest dla mnie prawica, tylko lewizna.

Przecież nie mówię o PO, że to prawica. Prawicy w Polsce nie ma i się nie zanosi. Jak ktoś tak jak PiS kuma się ze związkami zawodowymi, chce aby zwykli ludzie pracowali na wolnym rynku, a wybrańcy cieszyli się dotacjami od państwa, to nie jest chyba prawica ale prosto "narodowy socjalizm". PiS jest najbliższy temu, tylko wstyd mu się przed Rydzykiem przyznac, że są socjalistami. PO to partia środka, liberalni trochę gospodarczo. Tobie odpowiada PiS, innym co innego. PO rządzi już tyle lat, że przyda mu się zimny prysznic jak przegrają jakieś wybory. Prezesowi też się w końcu jakiś sukces należy, tyle już razy dla słupków robił z siebie małpę na prochach, że ludzie się zlitują.
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 21:04:49
Autor: u2
[...]

nie no, sciemniasz czeplik. PO to udawana prawica, ale jak lepiej pogrzebiesz to znajdziesz prawdziwa polska prawice.

Data: 2014-05-11 21:12:26
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 21:04:

[...]

Wiesz, nie chce mi się grzebać. Po prostu słucham co gadają i do czego zmierzają. Jak ktoś obiecuje że za kogoś załatwi wszystko za jednym zamachem to jest mitomanem. Cudowych recept nie ma i nie będzie. Prezes teraz jak tylko pojedzie gdziekolwiek to zaraz iskrzy od obietnic. Czy on się z ch...m na łby pomieniał? Obiecywać bln złotych na inwestycje? Już chyba wiem od kogo wyszedł pomysł "sto mln dla każdego" Wałęsy, w swoim czasie i dlaczego wtedy zrobił Kaczyńskich swoimi przyd....asami?
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 21:15:31
Autor: u2
> [...]
>pogrzebiesz to znajdziesz prawdziwa polska prawice.

Wiesz, nie chce mi się grzebać. Po prostu słucham co gadają i do czego

nie no, to ty czarnowidz jestes, sciemniasz ile wlezie :)

Data: 2014-05-11 21:25:44
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 21:15:

> [...]
zmierzają.

nie no, to ty czarnowidz jestes, sciemniasz ile wlezie :)

Oczywiście. Powiem Ci w zaufaniu. Przewidziałem też z dokładnością do pół roku kiedy Wałęsa pogoni bliźniaków w czasach kiedy był prezydentem. :-)
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 21:27:43
Autor: u2
[...]

ale co to ma do rzeczy Lysiaka i spolki ?

Data: 2014-05-11 21:30:25
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 21:27:

[...]

To ma do rzeczy, że jak tylko zaczynam mówic o "obietnicach" Kaczyńskiego to Ty oskarżasz mnie o czarnowidztwo.
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 21:33:29
Autor: u2
Prezes PiS o niszczeniu polskiego przemysłu
ale co to ma do rzeczy Lysiaka i spolki ?
To ma do rzeczy, że jak tylko zaczynam mówic o "obietnicach" Kaczyńskiego to Ty
oskarżasz mnie o czarnowidztwo.

nie no czeplik, Kaczka nie rzadzi od 7 lat, wiec twoje obietnice mnie nie interesuja :)

Data: 2014-05-11 21:37:02
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 21:33:

[...]

Jakie moje? To już nie słuchasz prezesa? Jak był w moim rejonie na spotkaniu przedwyborczym to zaraz obiecał województwo i to zgodnie z tradycją poltyczną. Nie pamiętam wypłoszy których wpuszczają w rewir normalsów, aby nie obiecywali województwa.
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 21:39:14
Autor: u2
Prezes PiS o niszczeniu polskiego przemysłu
nie no czeplik, Kaczka nie rzadzi od 7 lat, wiec twoje obietnice mnie
nie interesuja :)

Jakie moje? To już nie słuchasz prezesa?

no nie czeplik, czytam co ty wypisujesz o prezesie.

Data: 2014-05-11 21:43:58
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 21:39:

nie no czeplik, Kaczka nie rzadzi od 7 lat, wiec twoje obietnice mnie
nie interesuja :)

Jakie moje? To już nie słuchasz prezesa?

no nie czeplik, czytam co ty wypisujesz o prezesie.

Moje nędzne próby opisania świata wyobrażeń prezesa niczym są w porównaniu z bogactwem wytworów jego wyobraźni. Idź kiedyś na jakieś spotkanie przedwyborcze. Czy to prawicy za jaką uważasz PiS, czy to PO, a odwiozą Cię na sygnale. Dlatego chyba słusznie czynisz nie słuchając co tam prezes wywija, wystarczy Tobie głęboka wiara, że cokolwiek obieca to znajdą się ludzie, którzy mu to uniemożliwią nie dopuszczając aby wprowadził swe zamierzenia w czyn. Tak więc działania prezesa jasno dają znak, że chce byc w opozycji do końca.

--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 21:45:39
Autor: u2
Prezes PiS o niszczeniu polskiego przemysłu
no nie czeplik, czytam co ty wypisujesz o prezesie.

Moje nędzne próby

e nie, co ty czeplik, jakie nedzne, nie masz wytycznych z centrali ? :)))))))

Data: 2014-05-11 21:47:40
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 21:45:

no nie czeplik, czytam co ty wypisujesz o prezesie.

Moje nędzne próby

e nie, co ty czeplik, jakie nedzne, nie masz wytycznych z centrali ?
:)))))))

Widać Tobie są potrzebne wytyczne jak kabelek podłączony do d...py.
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 21:49:11
Autor: u2
Prezes PiS o niszczeniu polskiego przemysłu
e nie, co ty czeplik, jakie nedzne, nie masz wytycznych z centrali ?
:)))))))

Widać Tobie są potrzebne wytyczne jak kabelek podłączony do d...py.

nie pisz czeplik, masz podlaczony ?  :)

Data: 2014-05-12 04:57:04
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 21:33 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

I bardzo dobrze, że nie rządzi, czas na emeryturę dla tego świra..

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-12 04:55:31
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 21:04 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Eeee, to ty jesteś nieudany prawiczek.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-11 21:16:07
Autor: xantiros
[...]

on zapomniał ze najwięcej Polaków wyjechało w 2006 roku

http://bi.gazeta.pl/im/b4/7b/bf/z12549044Q,Liczba-polskich-emigrantow-w-tysiacach.jpg

Data: 2014-05-11 21:19:19
Autor: u2
W dniu 2014-05-11 21:16, xantiros pisze:
on zapomniał ze najwięcej Polaków wyjechało w 2006 roku

porownaj 2007 z 2014. w 2007 Polska reprezentacja w pilce kopanej byla na 22 miejscu na swiecie, teraz  jest na 72 miejscu. podziekuj swojemu firerkowi :)

Data: 2014-05-11 21:29:05
Autor: Marek Czaplicki
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 21:16:

[...]

Nie, nie zapomniał. To kwestia podejścia. Wtedy kiedy rządził Kaczyński czy jego przystawki wyjazd na zachód miał być próbą generalną przed wyjazdem do Egiptu. Jak tylko Kaczyński zaplanował, że chce dla Polaków odbić Egipt to Egipcjanie zorganizowali rewolucję.:-)
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 21:31:55
Autor: u2
[...]

nie no czeplik, moj znajomy wyjezdzal do Egiptu w bezpiecznych czasach nurkowac w przejrzystym egipskim morzu, teraz ani mysli tam jechac. moze Chorwacja czeplik ? :)

Data: 2014-05-11 21:34:51
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 maja 2014 21:31:

[...]

Broń Boże nie mów tylko tego prezesowi. Bo jak się dowie i coś chlapnie na wizji to w Chorwacji dojdzie do liczowania ludzi w swetrach. a przeciez tego nie chcemy, nie?
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-11 21:40:27
Autor: u2
> [...]
to w Chorwacji dojdzie do liczowania ludzi w swetrach. a przeciez tego nie

ale dlaczego piszesz w liczbie mnogiej ? stare nawyki czeplik ?

Data: 2014-05-12 04:53:31
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 20:35 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

> [...]

za  czasow prawdziwej prawicy czyli PiS bylo swietnie, dopiero jak  wladze przejela agentur, dojcze agentur, zaczal sie spadek w dol.

Było świetnie, alew tylko dla świrów.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-12 04:52:20
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 19:28 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Zacznij inaczej- na szczęście już 7 lat nie rządzi twój firerek i oby już  nigdy nie rzadził.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-12 04:50:27
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 16:01 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Brednie z udziałem największej idiotki IV RP.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-12 07:34:14
Autor: donek999bronek
W dniu niedziela, 11 maja 2014 16:01:04 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
czyli to co wszyscy widza co wyprawia tusk, ale boja sie powiedziec

Chyba nie bardzo, to zaczelo sie wczesniej od KORu, pozniej od pozyskania srodkow na wykup polskiego majatku, Lepper o tym mowil, a Kaczka sie z niego smial:

http://www.youtube.com/watch?v=QinKXARwmVE

A teraz nagle sobie przypomnial ze przemysl jest likwidowany?

Prezes PiS o niszczeniu polskiego przemysłu