Prezes PiS: powódź to ich problem!

Data: 2010-05-23 09:44:15
Autor: Rafał Lepudruk
Prezes PiS: powódź to ich problem!
W czasie kiedy tysiące warszawiaków targało wory z piaskiem prezes PiS i
jego zwolennicy urządzili na Placu Teatralnym w Wwie teatr wyborczy!
Roześmiane buźki, wystawione do słońca, ciemne okulary, las sztandarów
różnej maści w tym o zgrozo! "Solidarności"!
Prezes na luziku opowiadał jaka to Polska będzie piękna kiedy on i jego
zwolennicy dorwą się do władzy. Na zakończenie prezes gromko zawołał:
"to jak, pomożecie?". Radiomaryjne zastępy odpowiedziały:"pomożemy,pomożemy"
i zamiast rzucić parę złotych na powodzian rozpierzchły się
do piwnych ogródków. Oto Polska wg Kaczyńskiego Jarosława!
Obłuda! Obłuda! Obłuda!

R.L.

Data: 2010-05-23 11:06:03
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bf8dea6$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pokaż mi zdjęcie Warszawiaków z workami.
Szukałem, szukałem i nie znalazłem.

Tomy M.

Data: 2010-05-23 11:16:29
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf8efff$0$2593$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/3292000,80271,7921002.html?back=/Wiadomosci/1,80271,7921200,wybory_2010___panie_jarku__ratuj_polske___stary_pis.html

i tu

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7921939,Dzien_na_zagrozonym_brzegu__Przeczytaj_relacje.html

R.L.

Data: 2010-05-23 11:39:13
Autor: u2
W dniu 2010-05-23 11:16, Rafał Lepudruk pisze:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7921939,Dzien_na_zagrozonym_brzegu__Przeczytaj_relacje.html

Ściemniasz. W GWnie nie widać warszawiaków układających woreczki.

Data: 2010-05-23 11:44:16
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf8f7c4$0$17101$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-23 11:16, Rafał Lepudruk pisze:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7921939,Dzien_na_zagrozonym_brzegu__Przeczytaj_relacje.html

Ściemniasz. W GWnie nie widać warszawiaków układających woreczki.

Te woreczki na zdjęciu spadły z nieba czy też k.Dziwisz z prezesem PiS w cudowny sposób przenieśli je z Wawelu?

R.L.

Data: 2010-05-23 11:50:36
Autor: u2
Prezes PiS: powĂłdĹş to ich problem!
W dniu 2010-05-23 11:44, Rafał Lepudruk pisze:
W GWnie nie widaĂŚ warszawiakĂłw ukÂładajÂących woreczki.

Te woreczki na zdjĂŞciu spadÂły z nieba czy teÂż k.Dziwisz z prezesem PiS w cudowny sposĂłb przenieÂśli je z Wawelu?

Tylko nie widać kto je układał. Założę się, że nie bufetowa, ani
"historycy" z peło.

Data: 2010-05-23 11:59:28
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf8fa6e$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-23 11:44, Rafał Lepudruk pisze:
W GWnie nie widaa warszawiaków uk3adaj?cych woreczki.

Te woreczki na zdjeciu spad3y z nieba czy te? k.Dziwisz z prezesem PiS w
cudowny sposób przenie?li je z Wawelu?

Tylko nie widać kto je układał. Założę się, że nie bufetowa, ani
"historycy" z peło.

Same spadły z nieba albo w prezes PiS z k.Dziwiszem w cudowny sposób przenieśli z Krakowa.

R.L.

Data: 2010-05-23 12:10:06
Autor: u2
Prezes PiS: powĂłdĹş to ich problem!
W dniu 2010-05-23 11:59, Rafał Lepudruk pisze:
Tylko nie widaÌ kto je uk³ada³. Za³o¿ê siê, ¿e nie bufetowa, ani
> "historycy" z peÂło.

Same spadÂły z nieba

Z pewnością ty ich nie układałeś, a najgłośniej ujadasz na pisiorów.

Data: 2010-05-23 12:15:09
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf8ff00$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-23 11:59, Rafał Lepudruk pisze:
Tylko nie widaa kto je uk3ada3. Za3o?e sie, ?e nie bufetowa, ani
> "historycy" z pe3o.

Same spad3y z nieba

Z pewnością ty ich nie układałeś, a najgłośniej ujadasz na pisiorów.

Po kolei.

- nie, nie układałem. Mieszkam poza Warszawą.
- "ujadanie" to język PiS, nie mój.
- koleś chciał zdjęcią z woreczkami więc podałem mu link. Czy jego zdaniem te woreczki same się tam znalazły? A może prezes PiS po teatrze wyborczym na Placu Teatralnym wspólnie ze swoimi zwolennikami zakasali rekawy i ratowali miasto?
- czy większość elektoratu PiS nie potrafi samodzielnie mysleć, że trzeba pokazywać im palcami?
- co to za typek ten Tomy M, to jakiś działacz PiS?

R.L.

Data: 2010-05-23 12:22:13
Autor: u2
Prezes PiS: powĂłdĹş to ich problem!
W dniu 2010-05-23 12:15, Rafał Lepudruk pisze:
- nie, nie ukÂładaÂłem. Mieszkam poza WarszawÂą.

A ujadasz jakbyś mieszkał w Warszawie. Chamski troll z ciebie.

Data: 2010-05-23 13:06:42
Autor: Rafał Lepudruk

W dniu 2010-05-23 12:15, Rafał Lepudruk pisze:
- nie, nie uk3ada3em. Mieszkam poza Warszaw?.

A ujadasz jakbyś mieszkał w Warszawie. Chamski troll z ciebie.

Po kolei.

- "ujada" to elektorat PiS.
- podaj mi definicję troll'a.
- skoro uważasz, że jestem "chamski" oceń zachowanie swoich kolegów na tym
forum. Możesz zacząc od Tomy M i np.awe.

R.L.

Data: 2010-05-23 18:42:38
Autor: u2
Prezes PiS: powódź to ich problem!
W dniu 2010-05-23 13:06, Rafał Lepudruk pisze:
podaj mi

Niech ci PO da.

Data: 2010-05-26 14:59:59
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bf900bc$0$17086$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Te palancie, nie imputuj mi słów które nie powiedziałem.
Napisałem:

"Pokaż mi zdjęcie Warszawiaków z workami.
Szukałem, szukałem i nie znalazłem."

- co to za typek ten Tomy M, to jakiś działacz PiS?

Nie interesuj się .. będziesz dłuzej żył ;-)
Nie mam nic wspólnego z PIS, nie jestem fanem tej partii.
Jest za to fanem PRAWDY.

Tomy M.

Data: 2010-05-26 15:07:55
Autor: Krzysztof

Napisałem:

[...]

Tej rosyjskiej gazety ? Bo te twoje "prawdy objawione" sa nic nie warte.
Co z tym stanem wyjatkowym wg ciebie, wybory mialy byc przeniesione,  a tu nic ?
Moze UKLAD znowu zadzialal , abys sie pomylil ?

K.

Data: 2010-05-26 15:23:55
Autor: Slawek SWP
Prezes PiS: powódź to ich problem!
Użytkownik Tomy M. napisał:
[...]
Nie interesuj się .. będziesz dłuzej żył ;-)
Nie mam nic wspólnego z PIS, nie jestem fanem tej partii.
Jest za to fanem PRAWDY.

No to zostałeś definitywnie zaszufladkowany jako wróg :D

http://www.fronda.pl/news/czytaj/ewa_stankiewicz_boje_sie_ksenofobow_z_salonu_i_ich_jezyka_milosc

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-05-27 10:26:24
Autor: Tomy M.
Prezes PiS: powódź to ich problem!

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bfd20ec$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik Tomy M. napisał:
[...]
[...]

W pełni się z tym zgadzam.
To że nie jestem fanem PIS wynika z tego że jestem wielkim
indywidualistą, mam swoje zdanie i NIE LICZĘ się
ze zdaniem innych o ile nie potrafią mnie przekonać
do swoich racji.

http://korwin-mikke.pl/
http://www.polskawalczaca.com/index.php

JKM i jego teorie były mi bliskie ... gdy byłem młodym
i głupim idealistą. JKM to facet pozbawiony EMPATII
kiedyś myślałem że tacy ludzie nie istnieją. Ale
JKM to typowy przykład człowieka który za młodu
pompował żaby pompką i patrzył jak pękają.
Nie powiem że to idiota ... tylko ze względu na jego
zasługi w walce z komunistami, ale nie powierzyłbym
temu facetowi prowadzenia nawet budki z hot-dogami.
O kapitaliźmie nie ma zielonego pojęcia.

Tomy M.

Data: 2010-05-27 10:48:42
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Tomy M. napisał:
> [...]

zasługi w walce z komunistami, ale nie powierzyłbym
temu facetowi prowadzenia nawet budki z hot-dogami.
O kapitaliźmie nie ma zielonego pojęcia.

Ale on pretenduje do urzędu Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej! Nie będzie kreował ustaw! W skrócie to rolą Prezydenta jest pilnować, żeby Rząd i Parlament nie wpierdzieliły się w życie prywatne Polaków jak na przykład ustawa o biciu dzieci - tak jakby bicie generalnie nie było zabronione.

http://ekai.pl/wydarzenia/polska/x29522/waza-sie-losy-ustawy-o-przemocy-w-rodzinie/
"[...]Jako niejasny uznano fragment ustawy mówiący o zapewnieniu przez gminę pomocy w znalezieniu mieszkania przez ofiary przemocy. Senatorowie dopytywali czy chodzi o preferencyjne traktowanie takich rodzin oraz na kim spoczywać będzie odpowiedzialność finansowa takiego rozwiązania.

Najwięcej kontrowersji wzbudził zapis o powoływaniu tzw. zespołów interdyscyplinarnych, złożonych m.in. z policjanta, pracownika opieki społecznej, psychologa i kuratorium oświaty. Przeciwnicy argumentowali, że zapis o ich kompetencjach godzi w ochronę danych osobowych potencjalnych ofiar przemocy – zespoły te mają gromadzić dane ofiar przemocy. – Zwolennicy argumentowali, że takie zespoły już funkcjonują w wielu gminach, i to bez zarzutu, a zapis ma uporządkować dobre praktyki, które powstały przed wprowadzeniem takich rozwiązań prawnych – przypomniał Augustyn.

Kolejny kontrowersyjny zapis ma pozwalać na zabieranie dziecka z rodzin w sytuacji zagrożenia jego życia i zdrowia umieszczanie w ośrodkach wsparcia. Zwolennicy przypominali, że pracownik socjalny nie uczyni tego samodzielnie, ale w asyście policji i lekarza. – Dziecko zabierane dziś do szpitala, będzie mogło trafić w bardziej przyjazne mu środowisko – do cioci lub wujka – mówił Augustyn.

Z najbardziej spornego zapisu o zakazie stosowania kar cielesnych Komisja Rodziny i Polityki Społecznej zarekomendowała senatorom wykreślenie w art. 2 ustawy fragmentu o zakazie przemocy psychicznej jako „słabo zdefiniowanego”. Przypomniał stanowisko przeciwników ustawy, dla których artykuł ten oznacza nadmierną ingerencję w system wychowawczy rodziny. Z kolei zwolennicy domagali się zrównania w zakazie stosowania przemocy praw dorosłych i dzieci.[...]"

Data: 2010-05-27 22:55:20
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bfe31ec$0$19182$65785112news.neostrada.pl...

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

  Przepisy te nie są głupie ... lecz NIEPORZEBNE.
Takich zachowań jak "klaps" dla dzieciaka nie da się
ująć w ramy przepisów. A jestem zwolennikiem że od
czasu do czasu klaps się należy. Sam jak bylem dzieciakiem
nie raz poczułem rekę matki na pośladku :-)  I nie
mam z tego powodu urazĂłw psychicznych ... chociaĹź sam
te klapsy daje duuuuĹźo rzadziej.
  O takich sprawach powinien decydować sędzia, powinno się
usprawnić pracę sądów, a sporo uregulowań pozostawić w ich
gesti. Dużo im płacić i dużo od nich wymagać.

Tomy M.

Data: 2010-05-23 11:51:34
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bf8f2bb$5$19177$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pokaż mi idioto zdjęcia Warszawiaków układających worki.

Tomy M.

Data: 2010-05-23 12:00:19
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf8faad$0$17094$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przeproś CHAMIE !

R.L.

Data: 2010-05-23 12:40:51
Autor: Tomy M.
Prezes PiS: powódź to ich problem!
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bf8fd3d$2$17089$65785112news.neostrada.pl...

Przeproś CHAMIE !

Moja wytrzymałość ma swoje granice... Ty je
przekroczyłeś podobnie jak bokun.

Tomy M.

Data: 2010-05-23 12:44:00
Autor: u2
W dniu 2010-05-23 12:40, Tomy M. pisze:
Przeproś CHAMIE !

Moja wytrzymałość ma swoje granice... Ty je
przekroczyłeś podobnie jak bokun.

Chamski troll ujada na pisiorów. Widać, że kolesie uprawiający politykę
miłości go nasłali.

Data: 2010-05-23 12:59:24
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf906f2$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poczytaj swoich kolesi,"ujadanie" to ich codzienny język. Jestem tu od niedawna ale zdążyłem poznać to towarzystwo. Ty chyba jesteś jednym z nich.

R.L.

Data: 2010-05-23 12:57:03
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf90637$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sądziłem, że nie jesteś tacy jak ta cała reszta "ujadaczy" ale wyszło szydło z worka. Twoja wytrzymałość na prawdę nie usprawiedliwia twego CHAMSKIEGO zachowania.

PRZEPROŚ!

R.L.

Data: 2010-05-23 11:46:24
Autor: cytryna
> [...]

> do piwnych ogródków. Oto Polska wg Kaczyńskiego Jarosława!

Pokaż mi zdjęcie Warszawiaków z workami.

Oni z workami chodza tylko w nocy i na dodatek w kominiarkach. Jedynie bufetową
można rozpoznac po figurze kaszalota, reszta nie fotografuje się ze swoimi milionowymi "premiami" z Ratusza. Zdjęcia wora zobaczymy po 20.06., pokaże policja, tak jak GWno pokazywało zdjęcia śp.Lecha Kaczyńskiego.

Data: 2010-05-23 11:58:33
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.000000e1.4bf8f970newsgate.onet.pl...

> [...]

milionowymi "premiami" z Ratusza. Zdjęcia wora zobaczymy po 20.06., pokaże
policja, tak jak GWno pokazywało zdjęcia śp.Lecha Kaczyńskiego.

Patrz temat.

Data: 2010-05-23 17:54:23
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Rafał Lepudruk napisał:
W czasie kiedy tysiące warszawiaków targało wory z piaskiem prezes PiS i
jego zwolennicy urządzili na Placu Teatralnym w Wwie teatr wyborczy!

Zgadza się i nieomal natychmiast ów zaplanowany od przed powodzi wiec został zakończony. Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński odstąpił plac, czas, organizację zabezpieczenia itd. na koncert charytatywny.

Roześmiane buźki, wystawione do słońca, ciemne okulary, las sztandarów
różnej maści w tym o zgrozo! "Solidarności"!

Wiesz, jak jest zimno to się ubieram, jak gorąco to maksymalnie, na ile prawo pozwala ubieram... Ludzie tak mają, że używają głowy w celu poprawienia sobie komfortu.

Prezes na luziku opowiadał jaka to Polska będzie piękna kiedy on i jego
zwolennicy dorwą się do władzy.

Bo wiesz to jednak był wiec wyborczy, zapłacony i zorganizowany od strony zabezpieczenia i tyle ile było to przyzwoite to zostało wykorzystane ;) Poza tym okazja była znakomita, Tusk & Co. utrącił wykorzystanie środków z UE na restrukturyzację zabezpieczeń przeciwpowodziowych, co on słoneczko z Peru nie wiedział, że powódź może go zmieść ze sceny politycznej...?

Na zakończenie prezes gromko zawołał:
"to jak, pomożecie?". Radiomaryjne zastępy odpowiedziały:"pomożemy,pomożemy"
i zamiast rzucić parę złotych na powodzian rozpierzchły się
do piwnych ogródków.

No, cały bulwar mamy piwnych ogródków, nad tunelem...

Oto Polska wg Kaczyńskiego Jarosława!
Obłuda! Obłuda! Obłuda!

No właśnie z tym rzucaniem miedziaków... Obecnie rządzący w Polsce Tusk & Co. powiedział, że zbierze parę groszy dla powodzian od posłów i wypłaci im... Powiedział też, że weźmie z kieszeni polaków i da powodzianom a to już będzie znacznie więcej bo po 6000zł na gospodarstwo.