Prezes PiS przekonuje Radio Maryja do Lizbony.

Data: 2009-05-29 08:26:06
Autor: Jarek orędownik PO
Prezes PiS przekonuje Radio Maryja do Lizbony.
Jarosław Kaczyński przekonywał słuchaczy Radia Maryja i widzów Telewizji Trwam, że traktat z Lizbony nie niesie niebezpieczeństw dla Polski. Prezes PiS podkreślił, że jest zwolennikiem ratyfikacji dokumentu, ale tylko po jednomyślnej akceptacji wszystkich członków UE. Z reatyfikacją umowy międzynarodowej wciąż zwleka prezydent Lech Kaczyński. Nie zrobili tego także Niemcy i Czesi.

traktat został przyjęty przy podważeniu zasady jednomyślności, bo to by oznaczało, że państwo europejskie może być podporządkowane jakiejś ważnej, fundamentalnej decyzji bez swojej woli. Krótko mówiąc: to by oznaczało, że państwa europejskie tracą niepodległość - ocenił Kaczyński podczas wieczornej audycji w Radiu Maryja i TV Trwam.

Dziś Irlandczycy poparliby Traktat

Irlandczycy skłonni byliby dziś większością 52 proc. poprzeć unijny Traktat... czytaj więcej >

Podkreślił jednocześnie, że w jego ocenie sam Traktat nie odbiera krajom członkowskim atrybutów niepodległości. - Po pierwsze Traktat Lizboński - tego w tej chwili nie ma - przewiduje procedurę wycofania się z UE, czyli jest to organizacja dobrowolna. Po drugie jest tam wiele elementów powodujących, że przy podejmowaniu decyzji uzyskaliśmy pewne zabezpieczenia przed narzuceniem czegoś większemu państwu europejskiemu jakim jest Polska - dodał Kaczyński.

- Stanowisko prezydenta, o ile je dobrze rozumiem, jest w tej chwili takie: póki nie ma zgody irlandzkiej - nie ma czego podpisywać, dlatego że Traktat nie istnieje. Traktat istnieje jeśli jest zgoda wszystkich - dodał.

Cała Polska obrywa za brak podpisu prezydenta

13 grudnia 2007 roku przedstawiciele 27 państw członkowskich podpisali Traktat Lizboński. Dokument zakłada m.in. wprowadzenie stanowiska przewodniczącego Unii Europejskiej z 2,5-roczną kadencją oraz unijnego przedstawiciela do spraw zagranicznych, zmniejszenie do 18 członków Komisji Europejskiej (od 2014 roku) oraz ujednolicenie osobowości prawnej UE. Traktat po raz pierwszy reguluje też sposób wychodzenia z Unii Europejskiej państwa, które postanowiłoby ją opuścić.

Umowa miała wejść w życie 1 stycznia 2009 roku, ale została odrzucony przez Irlandię. Z pozostałych krajów Unii z ratyfikacją zwlekają jeszcze Polska, Niemcy i Czechy. W Irlandii referendum w sprawie traktatu zostanie powtórzone.

http://www.tvn24.pl/-1,1602656,0,1,prezes-pis-przekonuje-radio-maryja-do-lizbony,wiadomosc.html

Przemek

Lilipucia próba poprawy notowań, he, he, he!

--
Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! Lista numer 9.

Data: 2009-05-29 16:45:30
Autor: p47

Użytkownik "Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gvnv73$b4s$1inews.gazeta.pl...

Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

A takiej Beacie Sawickiej, Misiakowi, Palikotowi pasożytujacemu na
studentach i emerytach;-), czy też Kurnatowskiemu nawet włos z głowy nie
spadł;-))

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! >

Przysłużysz się tak Niemcom i ruskim, bo oni Tuska i PO w  wspierają, a PiS, i w szczególności pp.
Kaczyńscy są W Moskwie i Berlinie znienawidzeni, a jak wiadomo, akurat w tych stolicach nic tak na sercu  nie leży jak wyłącznie nasze dobro, dbałośc o nasz wybór takich przywódców, którzy o polski interes potrafią SKUTECZNIE zabiegać i w ogóle to by nam tam nieba przychylili;-),
I właśnie pewno z tej troski o Polaków ta dziwnie zsynchronizowana niechęć do pp. Kaczyńskich i wspieranie rządów PO..
;-)

Data: 2009-05-29 17:30:29
Autor: Jarek orędownik PO
Prezes PiS przekonuje Radio Maryja do Lizbony.
Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu.wp.pl> napisał

Przysłużysz się tak ......

To co powiedział kurdupel też ci nie odpowiada? He, he, he!

Przemek

Data: 2009-05-30 00:23:54
Autor: awe

Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gvot0i$3gu$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
czlowieku o czym ty im mowisz, to jest poza ich percepcja. nie mozesz wymagac od ludzi roli aby rozpoznali w Tusku wielkiego Ripandoli ktory wiadomo ze jak co zacznie to spierdoli. Eh kiedys to Kasia Wielka robila takie koncerty ze Stasiem Augustem Ciolkem ze heja....nawet podpisal rozbior Polski - ale pocieszyc sie mozemy - choc nie wiem czy wypada ze jak sprowadzali jego trumne z sowieckiej rosji to zamiast krola byl w niej autentyczny ssaczek - krolik
Na znak pokoju marcheweczka dla kulegow krolika
awe

Data: 2009-05-29 13:39:06
Autor: awe
Prezes PiS przekonuje Radio Maryja do Lizbony.
Jak zostalo odrzucone to po co robic drugi raz referendum. Bo jesli mozna i w Iralndii to zrobmy rowniez i w tych krajach ktore sie zgodzily. Moze wlasnie wsrod nich znajda sie kolejne ktore wycofaja sie z poprzedniego stanowiska.
Sytuacja przypomina mi przegrany mecz z ktorego wyniku nie sa zadowoleni organizatorzy wiec anuluje sie poprzednik wynik, powtarza rozgrywke az do porzadanego skutku.
awe

Data: 2009-05-29 14:07:22
Autor: mkarwan
Prezes PiS przekonuje Radio Maryja do Lizbony.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvohf6$g2g$1news.onet.pl...

Czemu reagujesz na listy tego durnego spamera.
Dzisiaj rozpoczął już 9 nowych wątków.
Wczoraj 15.
Wspierasz spamerstwo?

Data: 2009-05-29 14:59:20
Autor: awe

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvoj9q$nkt$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

czemu reagujesz na moje reakcje? w ogole jakim prawem zadajesz mi takie pytanie. nie podoba ci sie, zmien grupe
awe

Data: 2009-05-29 17:34:20
Autor: Jarek orędownik PO
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvom4l$ujp$1news.onet.pl...

[...]

Aż miło patrzec na "dyskusje" dwóch  grupowych półgłówków!

Przemek

Data: 2009-05-29 19:14:24
Autor: awe

Użytkownik "Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gvova0$f35$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
przemus grupowe glupki to moje okreslenie na was i mam do tego prawa autorskie. jestem pewien ze potrafisz wymyslec cos oryginalnego:-) moze ci opatentuja, patentowany kretynie
awe

Data: 2009-05-29 19:55:40
Autor: mkarwan
[...]

A czemuż to nie mam prawa zadać ci takiego pytania?
Wspierasz to co robi tan durny spamer?

Data: 2009-05-30 09:29:29
Autor: ;(heÂŽsk);
Prezes PiS przekonuje Radio Maryja do Lizbony.
On Fri, 29 May 2009 14:07:22 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

 a ty co, moderator jestes? skoro ktos ma cos do powiedzenia
 to ma prawo wyrazic swoja opinie. wg ciebie to duren ?
 kim ty u licha jestes, ze chcialbys kneblowac demokracje?
 byly komuch trzymajacy niebieski mundurek w sluzbowej szafie ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-30 10:32:13
Autor: mkarwan
Użytkownik "";(heRsk);"" <full?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:pan12514ec1nm1mfcn40iih1bgv3dhuube4ax.com...
> [...]

>kim ty u licha jestes, ze chcialbys kneblowac demokracje?
>byly komuch trzymajacy niebieski mundurek w sluzbowej szafie ?
=========================
Demokracja nie może być wykorzystywana do robienia z psp szamba nadmierna ilościa nowych wątków na dodatek uruchamianych w krótkim czasie.
Ty tez to robisz.

Data: 2009-05-30 09:29:29
Autor: ;(heÂŽsk);
Prezes PiS przekonuje Radio Maryja do Lizbony.
On Fri, 29 May 2009 13:39:06 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

Jak zostalo odrzucone to po co robic drugi raz referendum. Bo jesli mozna i w Iralndii to zrobmy rowniez i w tych krajach ktore sie zgodzily. [...]

 i prezydent, oredownik traktu znow wyjdzie na glupka.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Prezes PiS przekonuje Radio Maryja do Lizbony.