Prezes PiS przyznał...

Data: 2011-07-10 09:33:57
Autor: Marek Czaplicki
Prezes PiS przyznał...
Prezes PiS przyznał, że w swojej działalności publicznej wśród osób, z którymi współpracował, było wiele kobiet. ?I to mnie umacnia w przekonaniu, że polskie sprawy na tym rządowym szczeblu trzeba załatwiać koedukacyjnie? - powiedział Jarosław Kaczyński. ?Chcemy nasza działalnością przyczynić się do tego, by ta równość była równością realną. Taki swiat będzie lepszy i taka Polska będzie lepsza? - podsumował Prezes PiS.
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18990

Szkoda tylko, ze nie powiedział co się potem z tymi najlepszymi kobietami stało. :)

Data: 2011-07-10 09:38:07
Autor: u2
Prezes PiS przyznał...
[...]

Slusznie, jak patrze na Kidawe-Blonska w PO to mnie ona wrecz odpycha od
telewizora. A taką Beatę Szydło przyjemnie posłuchać.

Prezes PiS przyznał...