Prezes PiS uznal wynik wyborow ?

Data: 2011-05-28 14:27:58
Autor: he®sk
Prezes PiS uznal wynik wyborow ?

http://www.tinyurl.pl?Uq2jiom3

"Doszło też do symbolicznego momentu, kiedy Jarosław Kaczyński podał rękę Bronisławowi Komorowskiemu."

Kto pierwszy wyciagnal reke? Jestem ciekaw.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-28 13:35:38
Autor: Leprecham

=?utf-8?Q?he=C2=AEsk?= <kibic.bigbrednie@interia.pl> wrote:

Kto pierwszy wyciagnal reke? Jestem ciekaw.

Mam nadzieje ze bylo to po raz ostatni. Bandytom tego kalibru co Komoruski,
reke podaje sie przed wykonaniem wyroku i robi to tylko i wylacznie rodzina.

Kto to ten hesk? Jakis kolejny kretyn pokroju cirrusa?

Data: 2011-05-28 14:55:42
Autor: Leprechuan
Prezes PiS uznal wynik wyborow ?

Użytkownik "Leprecham" <lepre@cham.com> napisał w wiadomo¶ci news:4de0ec1a$1x-privat.org...

[...]

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !

Kto to ten hesk? Jakis kolejny kretyn pokroju cirrusa?

Gdzie mu do ciebie niemiecki parobku! ;)

BomBel

Data: 2011-05-28 14:05:14
Autor: Leprecham

"Leprechuan" <brudy@pralnia.tw> wrote:

[...]

Co ty mozesz na ten temat wiedziec zydowski kretynie?

Data: 2011-05-28 15:09:26
Autor: Leprechuan
Prezes PiS uznal wynik wyborow ?

Użytkownik "Leprecham" <Lepre@cham.com> napisał w wiadomo¶ci news:4de0f30a$1x-privat.org...

[...]

W przeciwieństwie do ciebie ma napletek, rusko-niemiecki potworku! ;)

BomBel

Data: 2011-05-28 14:11:54
Autor: Leprecham

[...]

;)

BomBel

Nie klam zydowski kretynku. Napletek trzymasz w sloiku na pamiatke ;)

Data: 2011-05-28 15:13:32
Autor: Leprechuan
Prezes PiS uznal wynik wyborow ?

Użytkownik "Leprecham" <Lepre@cham.com> napisał w wiadomo¶ci news:4de0f49a$1x-privat.org...

[...]

Ty swój zjadłe¶! Z głodu.

BomBel

Data: 2011-05-28 14:19:26
Autor: Leprecham

[...]

Pytasz dlatego ze chciales polizac?

Data: 2011-05-28 14:54:57
Autor: Leprechuan
Prezes PiS uznal wynik wyborow ?

Użytkownik "heRsk" <kibic.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rfq1u6d4k3fuchuqe6a922csjr6qkkd8sk4ax.com...

http://www.tinyurl.pl?Uq2jiom3

"Doszło też do symbolicznego momentu, kiedy Jarosław
Kaczyński podał rękę Bronisławowi Komorowskiemu."

Kto pierwszy wyciagnal reke? Jestem ciekaw.

Przyjrzałem się zdjęciom. Wychodzi na to, że prezes.

BomBel

Data: 2011-05-28 15:54:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-28 14:27, he®sk pisze:

http://www.tinyurl.pl?Uq2jiom3

"Doszło też do symbolicznego momentu, kiedy Jarosław
Kaczyński podał rękę Bronisławowi Komorowskiemu."

Kto pierwszy wyciagnal reke? Jestem ciekaw.

E tam.. Pewnie tylko na czas wizyty Obamy.

Data: 2011-05-28 16:17:43
Autor: he®sk
On Sat, 28 May 2011 15:54:20 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Kaczyński podał rękę Bronisławowi Komorowskiemu."
>
> Kto pierwszy wyciagnal reke? Jestem ciekaw.
E tam.. Pewnie tylko na czas wizyty Obamy.

 jestem ciekaw kiedy znow przepoczwarzy sie we wscieklego wilka.

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !

Data: 2011-05-28 16:55:43
Autor: pluton
Prezes PiS uznal wynik wyborow ?

"Doszło też do symbolicznego momentu, kiedy Jarosław
Kaczyński podał rękę Bronisławowi Komorowskiemu."

Musi wzial podwojne prochy.

Nullification

Data: 2011-05-29 08:32:39
Autor: he®sk
Prezes PiS uznal wynik wyborow ?
On Sat, 28 May 2011 16:55:43 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> "Doszło też do symbolicznego momentu, kiedy Jarosław
> Kaczyński podał rękę Bronisławowi Komorowskiemu."

Musi wzial podwojne prochy.

 dzis-jutro juz to odkreci ;o)))