Prezes UKE

Data: 2012-01-27 11:20:55
Autor: jerzy.n
Prezes UKE
Proste pytanie, czy Prezes UKE może być członkiem partii ?Według mnie to przecież urzędnik państwowy i jako taki nie powinien być zwi±zany z jak±kolwiek partia .
Pozdr.

Data: 2012-01-27 11:31:47
Autor: jadrys
Prezes UKE
W dniu 2012-01-27 11:20, jerzy.n pisze:
Proste pytanie, czy Prezes UKE może być członkiem partii ?Według mnie to
przecież urzędnik państwowy i jako taki nie powinien być związany z
jakÄ…kolwiek partia .
Pozdr.

Jasne że może, tylko nie powinien sprawować funkcji jako partyjniak a jako urzędnik państwowy.

Data: 2012-01-27 19:02:58
Autor: pluton
Prezes UKE
Proste pytanie, czy Prezes UKE może być członkiem partii ?

Tak, jezeli jest to wlasciwa partia. Za czaspw pisu mogl byc to pis,
za czasow PO musi to byc PO.

Nullification

Prezes UKE