Prezes gra na przegraną?!?!?

Data: 2011-07-11 23:06:23
Autor: Zennon
Prezes gra na przegraną?!?!?
    Jak nie bardzo wierzę w to, co piszą w gazetach, tak teoria że Jaro idzie w świadomą przegraną w wyborach zaczyna mieć sens. Problem jest w tym, że to zabetonuje sytuację polityczną w polsce na jakieś 8-12 lat. PO będzie sobie rządzić i rządzić, bo ludzie będą w stałym strachu przed bandą lewackich oszołomów z PiSu mających 12-18% w wyborach. Nie powstanie nowa niepopierdolona prawica, która mogłaby w jakiś sensowny sposób równoważyć monopol PO, bo socjaliści z PiSu będą ciągle krzyczeć, że to oni są naświętszą polską prawicą. Tak więc luzik. PO ma 8-12 lat spokoju, choć z punktu widzenia demokracji, to wcale nie jest dobrze. Jakaś racjonalna szpila w dupę od czasu do czasu by im się przydała, coby na dupie się nie zasiedzieli.

Zennon

Data: 2011-07-11 18:11:58
Autor: Bruner
Prezes gra na przegraną?!?!?
Po objeciu rzadu przez Jarka mozemy sie spodziewac legalizacji prochow i zakazu badan psychiatrycznych.

Data: 2011-07-11 22:49:18
Autor: obserwator
Prezes gra na przegraną?!?!?
Bruner <xxxxxxxxxxxx@buziaczek.pl> napisał(a):
Po objeciu rzadu przez Jarka mozemy sie spodziewac legalizacji prochow i zakazu badan psychiatrycznych.
logika powalajaca:)

Data: 2011-07-11 21:29:09
Autor: obserwator
Prezes gra na przegraną?!?!?
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a): \

(...)
to ile ci placa za kontrolowanie tej grupy, stara swinio esbucka?

Na starosc bedziesz puszki zbieral po smietnikach, jak obecna koalicja bedzie rzadzic wspolnie z SLD.

Data: 2011-07-11 23:32:09
Autor: Lorn
Prezes gra na przegraną?!?!?
W dniu 2011-07-11 23:29,  obserwator pisze:
to ile ci placa za kontrolowanie tej grupy, stara swinio esbucka?

Jakie kontrolowanie? Wierz mi, gdybym *kontrolował8 grupę poleciałbyś na zbity pysk...

Data: 2011-07-12 03:57:17
Autor: cirrus
Prezes gra na przegraną?!?!?
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivfq4q$ijg$2news.onet.pl...
W dniu 2011-07-11 23:29,  obserwator pisze:
to ile ci placa za kontrolowanie tej grupy, stara swinio esbucka?
Jakie kontrolowanie? Wierz mi, gdybym *kontrolował8 grupę poleciałbyś na zbity pysk...

Jemu w pustym łbie zakwitła razwiedka.

--
stevep

Data: 2011-07-12 02:37:49
Autor: obserwator
Prezes gra na przegraną?!?!?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):

Jemu w pustym łbie zakwitła razwiedka.

jak razwiedka debilu? czy ja tu napisalem cos kiedys o razwiedce?

Pietrzykowski ty jestes pierdolniety komuch,ktoremu sie wydaje, ze jest europejczykiem,bo mu banda lajdakow ze szmatlawca tak wmowila.

Czym jest ten szmatlawiec ,to juz kazdy normalny czlowiek wie.

Ublizasz Polakom i nazywasz ich pastuchami,jak ta swolocz michnikowska.

Michnik to tepy komuszy cwiok i Talib,wypromowany na bohatera esbekow, tak jak Walesa.

Data: 2011-07-12 13:56:07
Autor: cirrus
Prezes gra na przegraną?!?!?
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivgc1s$lia$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dobra, dobra, a co z tą razwietką, podlewasz ją często gnojowicą? Kretynów zawsze nazywam po imieniu świniopasie.

--
stevep

Data: 2011-07-12 13:09:46
Autor:
Prezes gra na przegraną?!?!?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):

Dobra, dobra, a co z tą razwietką, podlewasz ją często gnojowicą? Kretynów zawsze nazywam po imieniu świniopasie.

gnojowice to masz w swojej tepej czaszce, zamiast mozgu.

swiniopasow szukaj w swojej rodzinie, gnido esbecka.

Data: 2011-07-12 17:00:08
Autor: cirrus
Prezes gra na przegraną?!?!?
Użytkownik <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivhh2q$9f0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Śmierdzisz gnojem nawet przez internet świniopasie.

--
stevep

Data: 2011-07-12 04:02:36
Autor: obserwator
Prezes gra na przegraną?!?!?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2011-07-11 23:29,  obserwator pisze:
> to ile ci placa za kontrolowanie tej grupy, stara swinio esbucka?

Jakie kontrolowanie? Wierz mi, gdybym *kontrolował8 grupę poleciałbyś na zbity pysk...

 padalcu, uwazaj abym ci nie nakopal do tylka. --

Data: 2011-07-11 23:44:37
Autor: Lorn
Prezes gra na przegraną?!?!?
W dniu 2011-07-11 23:29,  obserwator pisze:

Na starosc bedziesz puszki zbieral po smietnikach, jak obecna koalicja bedzie
rzadzic wspolnie z SLD.

Żyjesz w państwie policyjnym, gdzie wysyłając maila z wyrazem *alkaida* zaczniesz być inwigilowany czyt. podsłuchiwany, a może i nawet czarny van rządowy za tobą brykać będzie i ty pajacu śmiesz wyzywać kogoś od esbeków? Kiedy wyemigrowałeś? Połowa Polonii amerykańskiej to esbeki, których lustracja piecze jak święcona woda wylana diabełka ;-)

Data: 2011-07-12 17:08:48
Autor: [heÂŽsk]
Prezes gra na przegraną?!?!?
On Mon, 11 Jul 2011 23:44:37 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

Żyjesz w państwie policyjnym, gdzie wysyłając maila z wyrazem *alkaida* zaczniesz być inwigilowany czyt. podsłuchiwany, a może i nawet czarny van rządowy za tobą brykać będzie i ty pajacu śmiesz wyzywać kogoś od esbeków? Kiedy wyemigrowałeś? Połowa Polonii amerykańskiej to esbeki, których lustracja piecze jak święcona woda wylana diabełka ;-)

 obserwator to prowokator na zoldzie lukaszenki. --

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-11 23:28:57
Autor: Lorn
Prezes gra na przegraną?!?!?
W dniu 2011-07-11 23:06, Zennon pisze:
[...]

Przesadzasz z tymi latami 8-12... Nie chce być wredny :> Trzeba odbić Częstochowę? :)

Prezes gra na przegraną?!?!?