Prezes łże!

Data: 2010-05-31 10:41:28
Autor: Bombelek
Prezes łże!
Data: 2010-05-31 11:20:20
Autor: Tomy M.
Prezes łże!

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c037633$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3234181,aktualnosc.html

Taaaa ... bo Niesioł stary komuch tak powiedział.

Tomy M.

Data: 2010-05-31 11:25:33
Autor: Bombelek
Prezes łże!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c037f58$0$19161$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiem czy Niesiołowski jest starym komuchem, w życiorys mu nie zaglądałem. Wygląda na >60-tkę, więc ileś tam lat życia spędził w czasach PRL, co wcale nie oznacza, że był komunistą. Moim zdaniem ma rację. Można mieć zastrzeżenia do sposobu wyrażania tej opinii ale przy języku uzywanym na tym forum przez niektórych zwolenników PiS sposób wyrażania się Niesiołowskiego to Wersal.

Data: 2010-05-31 11:29:26
Autor: Tomy M.
Prezes łże!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c038088$0$17091$65785112news.neostrada.pl...

[...]

  Ale my się do koryta nie pchamy, więc i wymagania co
do nas nie muszą być takie wysokie ;-)
Gdybym chciał abyś na mnie głosował używałbym pewnie
bardziej wygładzonych gadek :-)
  Moje odpowiedzi ZAWSZE są na poziomie na którym
zadawane są pytania, dostosowuję się natychmiast do
poziomu konwersacji dyskutanta.

Tomy M.

Data: 2010-05-31 11:33:56
Autor: Bombelek
Prezes łże!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c03817a$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zauważyłem, że ostatnio elektorat PiS z tego forum zrobił się bardziej ulizany. Otrzymaliście dyrektywy od prezesa PiS?

Data: 2010-05-31 11:40:04
Autor: Tomy M.
Prezes łże!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c03827f$0$2598$65785112news.neostrada.pl...

Zauważyłem, że ostatnio elektorat PiS z tego forum zrobił się bardziej ulizany. Otrzymaliście dyrektywy od prezesa PiS?

Hehe ... dobre, ja nie dostałem bo nie jestem z PIS.
Ale czy inni nie dostali tego nie wiem. Nie utrzymuję
prywatnych kontaktów z żadnym zwolennikiem PIS, chyba
że z żoną :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-31 17:12:02
Autor: cirrus
Prezes łże!
[...]

Rzeczywiscie stary komuch, najpierw brał udział w zwaleniu tablicy wodza rewolucji pod Rysami, potem planował wysadzenie jego muzeum w Poroninie, a tak na marginesie to mam zdjęcie tej tablicy w albumie o Tatrach.

--
stevep

Data: 2010-05-31 12:06:31
Autor: awe
Prezes łże!

[...]

-- -- -- -- -- -
i kapus, podpierdalajacych UB swoja wlasna narzeczona. Fuj co za smiec
awe

Data: 2010-05-31 12:00:01
Autor: heÂŽsk
Prezes łże!
On Mon, 31 May 2010 10:41:28 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3234181,aktualnosc.html

Prezes nie lze, prezes ma watpliwosci ! Jego komitet uwielbiajacy kreuje prezesa jako ojca dzieciom,
kochajacego bratanice wujka, smakosza uwielbiajacego rosol z kury,
entuzjaste przejazdzek bryczka by podkreslic, ze chlopak z zoliborza
o ksywce hetmant tez moze jezdzic powozem jak szlachetnie urodzony.
takie obrazki pamietamy z czasow prl, tyle ze wtedy prezes nazywal sie 1-wszym sekretarzem pzpr, a bryka byla pobieda.

--

 HeSk

Prezes łże!