Prezes łże!

Data: 2010-06-30 12:29:48
Autor: Głupek wioskowy
Prezes łże!
http://wybory.wp.pl/kat,1025915,title,Marcinkiewicz-zszokowaly-mnie-slowa-Jaroslawa-Kaczynskiego-,wid,12425525,wiadomosc.html?ticaid=1a704

"Byłem zszokowany tym, co powiedział Jarosław Kaczyński w niedzielnej debacie. Mówił, że to jego rząd uchwalił zmiany podatkowe i wspominał o specjalnym programie europejskim dla tzw. Polski B - najbiedniejszych województw. To przecież mój rząd tego dokonał, więc jeśli ktoś tego nie pamięta lub świadomie kłamie, nie nadaje się na prezydenta. Zrobiło mi się bardzo przykro - mówi Kazimierz Marcinkiewicz w rozmowie z Wirtualną Polską. Były premier dodaje, że Jarosław Kaczyński pokazał "pewną" schizofrenię."

No ładnie! Prezes przypisuje sobie dokonania innych albo ma silną sklerozę!

--

Bąbel-ek

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

Prezes łże!