Prezes: mam hodysa po kolana w lewej nogawce

Data: 2011-05-16 21:40:22
Autor: cytryna
Prezes: mam hodysa po kolana w lewej nogawce
Prezes w przypływie szczerosci powiedział, że ma hodysa po kolana w lewej nogawce. To się ten łysy buc w przepoconym kondomie na czerepie ucieszy.PO
wspiera takich artystów, zresztą jak całą szumowinę, szumnie zwaną:"młodzi, wykształceni z wielkich miast". No cóż zwykła żulia.
Przy okazji Przemuś, Ziobro nie może siedzieć wg życzenia śpiocha-Kaczmarka
bo to utrudnia zdjęcie spodni i złożenie stosownej propozycji erotycznej temu
złotoustemu łgarzowi.

Data: 2011-05-16 21:59:05
Autor: Przemysław W

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:524f.00000471.4dd17da6newsgate.onet.pl...
[...]

Skąd u ciebie przekonanie, że Ziobru jest pedałem?
Co do rzekomego przypływu szczerości, to Kaczmarek mówiąc, że ma Kaczyńskiego po kolana byłby bliższy prawdy, przynajmniej jeśli chodzi o wymiary.

Przemek

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy
społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński
ze znajomością Śląska. Od Rydzyka usłyszymy znów świadectwa męczeństwa jego
rozgłośni, ale przecież: "Alleluja i do przodu".

Prezes: mam hodysa po kolana w lewej nogawce