Prezes mamimsynkiem?

Data: 2010-10-07 13:45:30
Autor: Zahir
Prezes mamimsynkiem?
Czerwonousta smali cholewki do pezesa PiS.

http://tinyurl.com/2v57bpx

Jakaż piekna z nich para! Hiiihiiiihahahhahaaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-07 14:44:40
Autor: u2
Prezes mamimsynkiem?
W dniu 2010-10-07 13:45, Zahir pisze:
Czerwonousta smali cholewki do pezesa PiS.

http://tinyurl.com/2v57bpx

Jakaż piekna z nich para! Hiiihiiiihahahhahaaaaa!

Profesor Staniszkis to wyjątkowo inteligentna i niebrzydka dziewczyna.

Data: 2010-10-07 12:58:26
Autor: zbig
Prezes mamimsynkiem?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-10-07 13:45, Zahir pisze:
> Czerwonousta smali cholewki do pezesa PiS.
> Profesor Staniszkis to wyjątkowo inteligentna i niebrzydka dziewczyna.
Coś się dzieje z moim kontem na googlu - nie widzi moich postów z żadnego kompa.
Chciałam dodać, ze to ogromnie zabawne, ze moralne wybory zaplecza
intelektualnego PiS w postaci p. profesor, którą dodam, bardzo cenie, stoją
tak daleko od linii ideowej partii. Trzy aborcje, dwa rozwody, burzliwe życie
osobiste w przeszłych latach powinno spotkac się z surową krytyką działaczy
PS
Pani profesor była rzeczywiście kiedyś piękną kobietą.

Data: 2010-10-07 15:08:23
Autor: u2
Prezes mamimsynkiem?
W dniu 2010-10-07 14:58, zbig pisze:
Profesor Staniszkis to wyjątkowo inteligentna i niebrzydka dziewczyna.
Coś się dzieje z moim kontem na googlu - nie widzi moich postów z żadnego kompa.

To kara za twój wtórny analfabetyzm. :)

Data: 2010-10-07 17:27:56
Autor: jadrys
Prezes mamimsynkiem?
  W dniu 2010-10-07 14:44, u2 pisze:
[...]

Brrr, gdyby nie makijaż to można by ją wziąć za chłopa.. Co do inteligencji, to też mam  wątpliwości.

Data: 2010-10-07 17:55:48
Autor: u2
Prezes mamimsynkiem?
W dniu 2010-10-07 17:27, jadrys pisze:
Profesor Staniszkis to wyjątkowo inteligentna i niebrzydka dziewczyna.

Brrr, gdyby nie makijaż to można by ją wziąć za chłopa.. Co do
inteligencji, to też mam  wątpliwości.

Wiesz lata robią swoje, ale niemniej jednak to byłą ładna dziewczyna i
nadal jest niebrzydka.

A co do inteligencji to, że ktoś ma inne poglądy od twoich, nie oznacza,
że jest nieinteligentny.

Data: 2010-10-07 20:01:38
Autor: jadrys
Prezes mamimsynkiem?
  W dniu 2010-10-07 17:55, u2 pisze:
[...]

No o gustach nie bedziemy dyskutowali. - Powiem inaczej - pani S. jest zdecydowanie nie w moim typie.

A co do inteligencji to, że ktoś ma inne poglądy od twoich, nie oznacza,
że jest nieinteligentny.

Nie, ale tych tuzów nauki z profesorskimi tytułami zajmującymi się socjologią (m.in. Staniszkis, Śpiewak itd) przyłapałem na tylu wypowiadanych idiotyzmach że już prawie całe to środowisko zacznę niedługo uważać za zgraję imbecyli.

Data: 2010-10-07 20:25:36
Autor: u2
Prezes mamimsynkiem?
W dniu 2010-10-07 20:01, jadrys pisze:
No o gustach nie bedziemy dyskutowali. - Powiem inaczej - pani S. jest
zdecydowanie nie w moim typie.

W moim też nie, co nie zmienia faktu, że to niebrzydka dziewczyna.

[...]

To podaj choć jedne idiotyzm pani Staniszkis.

Data: 2011-01-01 15:41:27
Autor: jadrys
Prezes mamimsynkiem?
W dniu 2010-10-07 20:25, u2 pisze:
[...]

Oj, widzę że masz słabość do pani profesor.  A taka słabość nie pozwala ci dostrzec jej wad.

Data: 2010-10-07 18:13:15
Autor: heÂŽsk
Prezes mamimsynkiem?
On Thu, 7 Oct 2010 13:45:30 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

Czerwonousta smali cholewki do pezesa PiS.

http://tinyurl.com/2v57bpx

Jakaż piekna z nich para! Hiiihiiiihahahhahaaaaa!

 wyglada na to, ze jadwisia sadzi sie do prezesa pis ;o)))

Data: 2011-01-01 20:57:10
Autor: wekon
Prezes mamimsynkiem?
"Zahir"  wrote in message news:4cadb2d6$0$27037$65785112news.neostrada.pl...

Czerwonousta smali cholewki do pezesa PiS.

http://tinyurl.com/2v57bpx

Jakaż piekna z nich para! Hiiihiiiihahahhahaaaaa!

--

Zahir

Pomarzyć możesz, to prawo każdego człowieka. W dziedzinie marzeń twój poziom intelektu cię nie ogranicza.

wekon

Prezes mamimsynkiem?