Prezes nie wie !!! he , he !!

Data: 2010-09-29 17:58:04
Autor: cyc
Prezes nie wie !!! he , he !!
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-nie-wie-nic-o-liscie-ktory-wyslal-do-am,1,3706377,wiadomosc.html

A czy wie , ze zyje ? , czy tego tez nie wie ? .
Od miesiecy czlowiek ten niewiele wie z tego co dzieje sie wokol niego . Nie powiem aby mozna bylo przejsc do porzadku dziennego nad tragiczna smiercia brata , tymbatd=rdziej jsli ten blizniakiem ale normalny czlowiek jest w stanie uporaqc sie z probleme w czasie znaczie krotszym niz ten jaki potrzebuje Kaczynski , p;retendujacy do roli "kierownika " polskiej sceny politycznej .
Znaczy to tyle , ze Kaczynski jest czlowiekiem psychicznie slabym , nie panujacym nad emocjami i nie nadajacym sie do polityki i ze jego dzialanie , zwlaszcza na miedzynarodowej paltformie moze przyniesc Polsce tragedie |!.
Kaczynski i jego przydupasy powinni byc mozliwie najrychlej odsunieci od gremiow decyzyjnych w swojej partii bowiem te przekladaja sie wprost na postepowanie rzadu , ktory czy chce , czy nie chce musi liczyc sie z opinia najwiekszej opozycyjnej partii .
Historia pokazala juz wystarczajaco duzo przykladow tego , czym moze grzic odpuszczenie i lekcewazxenie psychopatom , ludzim psychicznie niezrozwnowazonym i pospolitym durniom . Tych mielismy w naszej rodzimej rzeczywistosci wystarczajaco duzo aby nie brac pod uwage skutkow politycznej dzialalnosci Kaczynskiego .

cyc

Data: 2010-09-30 03:38:05
Autor: zbig
Prezes nie wie !!! he , he !!
On 29 Wrz, 17:58, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-nie-wie-nic-o-liscie-ktory-...

A czy wie , ze zyje ? , czy tego tez nie wie ? .
Od miesiecy czlowiek ten niewiele wie z tego co dzieje sie wokol niego .
To może być prawda. Być może ktoś z otoczenia wykazał sie samowolą
albo źle zrozumiał polecenie. Nie zmienia to faktu, że to kompromituje
PiS jak partie o działaniu chaotycznym, pod wpływem emocji , bez
analizy konsekwencji.

Data: 2010-09-30 13:13:09
Autor: cyc
Prezes nie wie !!! he , he !!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5a543059-0f22-469a-8e8b-4ab83c3751cbz28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Zle zrozumial polecenia ? . A jak wytlumaczyc osobiste wystapienia Kaczynskiego w ktorych ubral sie w skore baranka chwalac Gierka , i " przyjaciol Rosjan " ?
Mozna przyjac , ze ktos wykazal samowole gdyby Kaczynski nie byl aktywny w kampanii ale przeciez byl aktywny . Jezdzil rozmawial z ludzmi - wyborcami , wyglaszal przemowienia w tym w mediach , udzielal wywiadow itd. Co z tym zrobic ? .
Mozna byc na prochach przez pare godzin i nie wiedziec co sie z czlowiekiem dzieje , moge przyjac taka teze ale nie mozna byc w tym stanie przez 24 godz/dobe !. Ale jesli przestaja dzialac prochy ktorymi sie faszerowal bo byl zbyt slaby aby uporac sie samemu z problemem , to powinno przyjsc opamietanie i nie pograzac sie dalej w tej materii , ktorej sie nie akceptuje !.
Kaczynski po raz kolejny klamie i po raz kolejny szuka winnych wlasnej niemocy nie tam gdzie trzeba .
To juz nawet nie gra polityczna , to najzwyczajniejsze dranstwo , typowe dla ludzi niezrownowazonych , slabych i z jedyna motywacja a jest nia dazenie do wladzy za wszelka cene .

cyc

Data: 2010-09-30 04:20:01
Autor: zbig
Prezes nie wie !!! he , he !!
On 30 Wrz, 13:13, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:5a543059-0f22-469a-8e8b-4ab83c3751cbz28g2000yqh.googlegroups.com...
On 29 Wrz, 17:58, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:>http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-nie-wie-nic-o-liscie-ktory-...

> [...]

ludzi niezrownowazonych , slabych i z jedyna motywacja a jest nia dazenie do

Może masz i rację. Ale ta konsternacja, która wczoraj ogarnęła
działaczy PiS wydawała się autentyczna. To, że Kaczyński jest
rusofobem to oczywiste. Jednakże w pisemnych, jakoś tam przemyślanych
wypowiedziach, był dotychczas dość ostrożny.

Data: 2010-09-30 15:58:54
Autor: cyc
Prezes nie wie !!! he , he !!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a2149522-dcda-4b68-ae0e-38f694625acci21g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

rusofobem to oczywiste. Jednakże w pisemnych, jakoś tam przemyślanych
wypowiedziach, był dotychczas dość ostrożny.

Aby byc postrzeganym jako czlowiek wywazony , uczciwy , moralnie czysty nie wystarzy byc takim tylko czasem . Jedno zlodziejstwo przekresla uczciwosc i moralnosci czlowieka . Tak samo jedno zle i w niestosownej chwili wypowiedziane slowo , zdanie przekresla polityka na zawsze , tymbardziej jesli wynika z niego klamstwo i chcec zmanipulowania opinii spolecznej !.
I Stalin i Hitler byli dobrymi wujkami i dziadkami dla dzieci . Glaskali je po glokach , rozdawali cukierki , nosili je na rekach , przytulali je i takie tam a jednak byli zbrodniarzami i to najwiekszymi w historii swiata !. Czy zatem dobre dni Kaczynskiego , zacieraja jego podlosci ? , tymbardziej , ze przeciez nie ograniczaja sie do pojedynczych przypadkow .
W zyciu nie !!. Mozna  byc przez 13,5 godzin na dobe w porzadku czlowiekiem , 8 godzin na dobe przespac ale jesli pzosostale 0,5 godziny jest sie kanalia , to znaczy , ze jest sie kanalia a nie dobrym .
Seryjni mordercy mordowali raz na miesiac , na dwa tygodnie a moze nawet rzadziej i trwalo to ledwie chwile . W pozostalym czasie bywalo , ze byli dobrymi ojcami , mezami i pracownikami . Czy to ich " dobroc " w najmniejszym chocby stopniu splyca ich zbrodnie ? .
To samo dotyczy oceny Kaczynskiego . Jego niepodwazalne zalety a pewnie takie ma , nie splycaja jego politycznej glupoty , jego paranoicznej checi dominacji i chorego parcia za wszelka cene do wladzy .

cyc

Data: 2010-09-30 11:05:25
Autor: awe
Prezes nie wie !!! he , he !!
E tam lepiej pogadajmy o deficycie Edwarda II Tuskacza. Ciekawsze
awe

Data: 2010-09-30 11:41:38
Autor: Tomek
Prezes nie wie !!! he , he !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomoœci news:i7vnme$pn8$1news.onet.pl...
[...]

Skoro taki słaby, niezrównoważony, itd., to po co się nim zajmujesz? Jak i media, PO i lemingi... Warto?
Tomek

Data: 2010-09-30 12:14:46
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Prezes nie wie !!! he , he !!
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

Skoro taki słaby, niezrównoważony, itd., to po co się nim zajmujesz? Jak i media, PO i lemingi... Warto?

Warto, bo to, że słaby nie znaczy, że nie  niebezpieczny. Jak każdy szaleniec.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-30 12:30:02
Autor: cyc
Prezes nie wie !!! he , he !!

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i81nus$t19$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dodam tez , ze warto rowniez dlatego bo czlowiekowi temu zaufala ta grupa spoleczna , ktora podobnie jak on ma problemy psychiczne , czego dowodem okreslania katastrofy smolenskiej zamachem , spiskiem najwyzszych wladz Polski i Rosji a takze zadyma z krzyem gdzie gromadzila sie " smietanka " pschicznych .
Wsparcie dla Kaczynskiego przez okresone grupy spoleczne ,czyli te najglupsze , najmniej wyksztalcone a czesto wrecz psychicznie chore jest zjawiskie o tyle naturalnym , ze  ludzie podobnych cechach i predyspozycjach psychofizycznych  lgna do siebie . Z psychologcznego puntu widzenia ma to pelne uzasadnienie bowiem wiedza , ze wsrod swoich a wiec konus wsrod konusow , glupki wsrod glupkow  , psychopaci wsrod psychopatow  ,  nie beda wytykani palcami . To tak samo jak pedofile ksieza m zlodzieje wsrod zlodziei itd. !. Miedzy soba czuja sie dobrze bo wiedza , ze nikt im nic nie zarzuci .
To samo dotyczy ludzi PiS-u . Czlonkowie i wielbiciele nurtu ,  bedac najczesciej intelektualnie ograniczonymi lub zwyczajnymi psychopatami szukaja podobnych sobie , wsrod nich czuje sie doskonale .

cyc

Data: 2010-09-30 15:58:19
Autor: cirrus
Prezes nie wie !!! he , he !!
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ca45dbf$0$27045$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Był taki jeden niezrównoważony na H, którym się nie zajęto w odpowiednim czasie.

--
stevep

Data: 2010-09-30 16:50:50
Autor: MH
Prezes nie wie !!! he , he !!

[...]

Nieprawda , nie jest psychicznie słabym!! CHORYM !!  Eee tam , wszyscy wiedzą ,
że facetowi już kompletnie odbiło..
[...]

Jedyną szansą dla PiS'u jest wyp....lenie prezesa na zbity pysk ze stołka ,
aczkolwiek wówczas prawdopodobnie sami by się zagryźli w walce o stołek. Niemniej jednak jest to szansa. Słaba , ale jednak..

[...]

Z historii , istotnie należy wyciągać wnioski. W tym konkretnym przypadku chyba
jednak trochę przesadzasz. Oby !!

MH

Data: 2010-09-30 19:07:33
Autor: cyc
Prezes nie wie !!! he , he !!

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000096c.4ca4a3canewsgate.onet.pl...

[...]

Lubie przesadzac i nie mam  na mysli roslinek :) . To dodaje wyrazistosci a wiodacy temat staje sie bardziej strawny . Mialkosc jest nudna , bezbarwna i nie pozostawia po sobie sladu  .
Patrz jakie pomyje leja na mnie rozne ave i inne azory !. To dowod , ze moje " przesadzone " slowa  trafiaja do nich i gdzies tam w zakamarkach szczatkow tego co pozostalo po ich mozgach , kielkuje :) .Pewie z niklym skutkiem ale pobudza przynajmniej do skoncentrowania uwagi !.

cyc

Prezes nie wie !!! he , he !!