Prezes nówka wystartował do lotu :-)

Data: 2012-03-24 19:32:51
Autor: Marek Czaplicki
Prezes nówka wystartował do lotu :-)
W sobotę na kongresie założycielskim Solidarnej Polski w podwarszawskich Otrębusach Zbigniew Ziobro został oficjalnie wybrany na prezesa nowo powstałej partii.
Wiceprezesami partii zostali Beata Kempa oraz Jacek Kurski. Kongres zdecydował też, że partia zostanie zarejestrowana pod nazwą "Solidarna Polska Zbigniewa Ziobro", natomiast w codziennej działalności będzie używana nazwa Solidarna Polska.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11413228,Zbigniew_Ziobro_zostal_prezesem__Solidarnej_Polski.html

Problemy czekają. Teraz jak się będzie mówiło o prezesie to trzeba będzie dodać czy chodzi o starszego czy młodszego. W codziennej działalności zaś wystarczy Kaczaffi i Zebra. :-)

Data: 2012-03-24 19:39:33
Autor: pluton
Prezes nówka wystartował do lotu :-)
Wiceprezesami partii zostali Beata Kempa oraz Jacek Kurski.

Sukces gwarantowany.

Nullification

Data: 2012-03-24 19:45:39
Autor: Marek Czaplicki
pluton pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 marzec 2012 19:39:

> [...]
Oczywiście mają także ambitne cele
- Dziś rozpoczynamy drogę ku zwycięstwu polskiej prawicy. Chcemy reprezentować zwykłych ludzi, być formacją przede wszystkim wiarygodną, dotrzymującą słowa - powiedział dziś Zbigniew Ziobro podczas kongresu założycielskiego Solidarnej Polski. Lider SP wyjaśnił, że celem ugrupowania jest upragnione zwycięstwo i odsunięcie od władzy fatalnie rządzących Polską polityków Platformy.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11412186,Ziobro_na_kongresie_SP__Cel_to_odsuniecie_od_wladzy.html

Data: 2012-03-24 19:52:04
Autor: pluton
Prezes nówka wystartował do lotu :-)
> - Dziś rozpoczynamy drogę ku zwycięstwu polskiej prawicy.

Tylko nie zpomnijcie isc w dobrym kierunku.

celem ugrupowania  jest upragnione zwycięstwo

Przypomina mi się scena z 'Obcego', kiedy ten zarodek ksenomorfa
chciał się przyssać do Ripley. Ona go z całych sił odpycha,
a on zaciska jej ten swoj ogon na szyi i obleśnie wyciąga
do jej twarzy te swoja ssawke.

Nullification

Data: 2012-03-24 23:28:27
Autor: HaMMeR
On 24 Mar, 20:52, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

chciał się przyssać do Ripley. Ona go z całych sił odpycha,
a on zaciska jej ten swoj ogon na szyi i obleśnie wyciąga

No, to teraz nie dziwota, ze goownem prychasz
i bredzisz!
Masz problem, ale to sie leczy robaczku...

Data: 2012-03-25 14:45:53
Autor: Leprechaun

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:49d30776-14ee-488e-9c6f-3e72ae5f140an5g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

No, to teraz nie dziwota, ze goownem prychasz
i bredzisz!
Masz problem, ale to sie leczy robaczku...

Jak widać na twoim przykładzie w tym przypadku medycyna jest bezradna!

BomBel

Prezes nówka wystartował do lotu :-)