Prezes nówka wystartował do lotu :-)

Data: 2012-03-24 19:39:33
Autor: pluton
Prezes nówka wystartował do lotu :-)
Wiceprezesami partii zostali Beata Kempa oraz Jacek Kurski.

Sukces gwarantowany.

Nullification

Data: 2012-03-24 19:45:39
Autor: Marek Czaplicki
pluton pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 marzec 2012 19:39:

> [...]
Oczywiście mają także ambitne cele
- Dziś rozpoczynamy drogę ku zwycięstwu polskiej prawicy. Chcemy reprezentować zwykłych ludzi, być formacją przede wszystkim wiarygodną, dotrzymującą słowa - powiedział dziś Zbigniew Ziobro podczas kongresu założycielskiego Solidarnej Polski. Lider SP wyjaśnił, że celem ugrupowania jest upragnione zwycięstwo i odsunięcie od władzy fatalnie rządzących Polską polityków Platformy.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11412186,Ziobro_na_kongresie_SP__Cel_to_odsuniecie_od_wladzy.html

Data: 2012-03-24 19:52:04
Autor: pluton
Prezes nówka wystartował do lotu :-)
> - Dziś rozpoczynamy drogę ku zwycięstwu polskiej prawicy.

Tylko nie zpomnijcie isc w dobrym kierunku.

celem ugrupowania  jest upragnione zwycięstwo

Przypomina mi się scena z 'Obcego', kiedy ten zarodek ksenomorfa
chciał się przyssać do Ripley. Ona go z całych sił odpycha,
a on zaciska jej ten swoj ogon na szyi i obleśnie wyciąga
do jej twarzy te swoja ssawke.

Nullification

Data: 2012-03-24 23:28:27
Autor: HaMMeR
On 24 Mar, 20:52, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

chciał się przyssać do Ripley. Ona go z całych sił odpycha,
a on zaciska jej ten swoj ogon na szyi i obleśnie wyciąga

No, to teraz nie dziwota, ze goownem prychasz
i bredzisz!
Masz problem, ale to sie leczy robaczku...

Data: 2012-03-25 14:45:53
Autor: Leprechaun

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:49d30776-14ee-488e-9c6f-3e72ae5f140an5g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

No, to teraz nie dziwota, ze goownem prychasz
i bredzisz!
Masz problem, ale to sie leczy robaczku...

Jak widać na twoim przykładzie w tym przypadku medycyna jest bezradna!

BomBel

Prezes nówka wystartował do lotu :-)