Prezes po polsku

Data: 2012-12-10 12:51:28
Autor: Trybun
Prezes po polsku
W dniu 2012-12-10 11:28, leszek niewiadomski pisze:

>Prezes PiS Jaros艂aw Kaczy艅ski wezwa艂 do ograniczenia praw Niemc贸w w Polsce do takiego poziomu, jaki rodacy maj膮 za Odr膮.
ln.

I jest to s艂uszna koncepcja. MSZ powinno tak偶e jako艣 si臋 zrewan偶owa膰 mieszka艅com USA za to w jaki spos贸b traktuj膮 Polak贸w.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-12-10 13:40:51
Autor: leszek niewiadomski
Prezes po polsku
Am 10.12.2012 12:51, schrieb Trybun:
> [...]

I jest to s艂uszna koncepcja. MSZ powinno tak偶e jako艣 si臋 zrewan偶owa膰
mieszka艅com USA za to w jaki spos贸b traktuj膮 Polak贸w.

Jak Polska wprowadzi wizy dla Amerykancow, to ci przeniosa Polonusow do rezerwatow?
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-12-10 14:24:23
Autor: Trybun
Prezes po polsku
W dniu 2012-12-10 13:40, leszek niewiadomski pisze:
> [...]

mieszka艅com USA za to w jaki spos贸b traktuj膮 Polak贸w.

Jak Polska wprowadzi wizy dla Amerykancow, to ci przeniosa Polonusow do rezerwatow?

To jest ju偶 ich sprawa jak si臋 zachowaj膮. My Polacy nie powinni艣my si臋 godzi膰 na traktowanie jak kogo艣 gorszego, gdy kto艣 postanowi 偶e jeste艣my jednak gorsi, to po prostu odp艂a膰my tym samym..
Tak si臋 czasem zastanawiam czy Jankesi nie maj膮 na nas jakiego艣 haka. Mo偶e ta nasza uleg艂o艣膰 bierze si臋 z szanta偶u 偶e mo偶emy zap艂aci膰 odszkodowania za po偶ydowskie mienie? Bo tak naprawd臋 nie chce mi si臋 wierzy膰 偶e ta wr臋cz lokajowska postawa m.in A. Kwa艣niewskiego bierze si臋 tylko z obietnic p艂atnych odczyt贸w na uczelniach USA. Musi to by膰 co艣 wi臋cej..

Prezes po polsku