Prezes pomaga powodzianom

Data: 2010-05-31 18:47:11
Autor: €he®sk€
Prezes pomaga powodzianom

http://jaroslawkaczynski.info/pomoc_dla_powodzian

obzerajac sie rosolkiem i jezdzac bryczkami dlaeko od wielkiej wody.
ciekaw jestem czy prezes umie plywac ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-01 00:32:21
Autor: DJ MC Donald Musk
Prezes pomaga powodzianom
On 31 Maj, 18:47, ⠬he®sk⠬ < WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
http://jaroslawkaczynski.info/pomoc_dla_powodzian

obzerajac sie rosolkiem i jezdzac bryczkami dlaeko od wielkiej wody.
ciekaw jestem czy prezes umie plywac ?

prezes jest z Gdanska wiec morze na pewno widzial i pewnie umie plywac
za to Hrabia Komoroski z Obornikow Slaskich to najwiecej wody widzial
w wannie...

Data: 2010-06-01 09:36:29
Autor: raff
Prezes pomaga powodzianom
DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Duzo wody widzial jak mu USG glowy zrobili.

R.

Data: 2010-06-01 12:00:10
Autor: he®sk
Prezes pomaga powodzianom
On Tue, 1 Jun 2010 00:32:21 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]

prezes jest z Gdanska wiec morze na pewno widzial i pewnie umie plywac
za to Hrabia Komoroski z Obornikow Slaskich to najwiecej wody widzial

 sadze, ze w gdansku jest word i prezes moglby zrobic prawo jazdy.
 tak wiec sam fakt, ze widzial morze nie dowodzi, ze umie plywac.

--

 HeSk

Data: 2010-06-01 09:14:30
Autor: Krzysztof
Prezes pomaga powodzianom

obzerajac sie rosolkiem i jezdzac bryczkami dlaeko od wielkiej wody.
ciekaw jestem czy prezes umie plywac ?
A po co, w koncu ma "ochrone"!

K.

Prezes pomaga powodzianom