Prezes przywlaszcza cudze sukcesy

Data: 2010-06-30 17:40:22
Autor: 'heÂŽsk'
Prezes przywlaszcza cudze sukcesy

http://miniurl.pl/marcinkiewicz_pis

Byłem zszokowany tym, co powiedział Jarosław Kaczyński w niedzielnej debacie. Mówił, że to jego rząd uchwalił zmiany podatkowe i wspominał o specjalnym programie europejskim dla tzw. Polski B - najbiedniejszych województw. To przecież mój rząd tego dokonał, więc jeśli ktoś tego nie pamięta lub świadomie kłamie, nie nadaje się na prezydenta."

http://miniurl.pl/marcinkiewicz_pis

prezes sklerotykiem czy plagiatorem ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-30 18:15:09
Autor: awe
Prezes przywlaszcza cudze sukcesy
Boze hesk ale wy nudni jestescie i tacy przewidywalni. jak cos glupiego to hesk to po glupiemu skomentuje i mysli ze jest boNso.
awe

Prezes przywlaszcza cudze sukcesy