Prezes si? "zawiesi?"

Data: 2011-02-01 00:05:04
Autor: Eulalia Browarek
Prezes si? "zawiesi?"

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9031636,J__Kaczynski_zaniemowil_na_minute_na_konferencji_PiS.html

Powoli dociera do niego samego, że jest chory i nie powinien występować publicznie, tylko się leczyć.

Zennon

Data: 2011-02-01 00:59:19
Autor: boukun
Prezes si? "zawiesi?"

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:ii7f7k$hnj$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Teraz, to mi go nawet żal...
Upadek chorego człowieka. Po śmierci brata powinien był się wycofać z polityki...

boukun

Data: 2011-02-01 01:48:44
Autor: Ikselka
Prezes si? "zawiesi?"
Dnia Tue, 1 Feb 2011 00:59:19 +0100, boukun napisał(a):

Teraz, to mi go nawet żal...
Upadek chorego człowieka. Po śmierci brata powinien był się wycofać z polityki...

Dlaczego? Podziwiam go za hart ducha. Ty byś się pewnie rozłożył na
łopatki, jak nic, skoro radzisz to innym.

Data: 2011-02-01 08:17:54
Autor: cyc
Prezes si? "zawiesi?"

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1eypejzjs0qqc.c0eqqzv1zcjs.dlg40tude.net...
[...]

Jaki hart ducha ? . Nie ma dnia aby tysiace ludzi w Polsce nie tracilo kogos najblizszego , ba , nie ma takiego czlowieka , poza dziecmi , ktorzy nie stracili bliskiej osoby i jakos sobie z tym radza . Taki stan to norma i spotyka kazdego z nas . Wszyscy ci ludzie po 1 dniu ustawowego wolnego ida do ciezkiej pracy i nikt nie daje im tam taryfy ulgowej , zyja , wychowuja dzieci , spelniaja wszystkie swoje obowiazki  jak dotad to czynili . Jesli Kaczynski nie umie prawie rok po niewatpliwej tragedii dojsc do siebie , to znaczy , ze jest czlowiekiem b.slabym i nie panuje nad soba lub chorym i nie wspolczuc mu nalezy , tylko kierowac na leczenie i...........do ciezkiej pracy poza polityka , to pomoze mu uporac sie z nienaturalna juz trauma .

cyc

Data: 2011-02-01 10:30:14
Autor: boukun
Prezes si? "zawiesi?"

[...]

Normalny facet, który doprowadzi do śmierci brata i takiej katastrofy, ląduje w wariatkowie. Nienormalny brnie w swojej schizie dalej..., aż w końcu sam upadnie...

boukun

Data: 2011-02-01 01:06:16
Autor: Lorn
Prezes si? "zawiesi?"
W dniu 2011-02-01 00:05, Eulalia Browarek pisze:

[...]

Na wzór PiS`owskich piesków, którzy domagali się głosu chorego Prezydenta... Panie Prezesie daj głos!! EURO przez kolejne 10 lat!! ;-P

Data: 2011-02-01 01:26:53
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Prezes si? "zawiesi?"
Eulalia Browarek wrote:

[...]

Oczywiście gówniana nie napisała, że chodzi o przeziębienie, bo i po co?
Lepiej niech lemingi i inne Zenki się trochę porechoczą, a choćby z czyjejś choroby, z czyichś przypadłości. Przecież to takie ludzkie, nie?
--
Pit

Data: 2011-02-01 01:29:46
Autor: Lorn
Prezes si? "zawiesi?"
W dniu 2011-02-01 01:26, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Eulalia Browarek wrote:

[...]

No co ty? To takie ludzkie robić sobie jaja z choroby Prezydenta? Jak to piszecie 'gówniana' o tym pisała, gówniarz Hofman robił sobie występ pajaca na żywo...

Data: 2011-02-01 02:15:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Prezes si? "zawiesi?"

Eulalia Browarek wrote:

[...]

Gówniarz Hofman mnie gówno obchodzi. Jak robi z siebie pajaca, to niech robi. Mnie obchodzi rzetelność dziennikarstwa w Polsce, a nie cyrk pajaców.
--
Pit

Data: 2011-02-01 02:22:10
Autor: Lorn
Prezes si? "zawiesi?"

Eulalia Browarek wrote:

[...]

Jak napisali, że Prezydent ma infekcje górnych dróg oddechowych to jakoś pajacom nie przeszkadzało w jego krytyce... Ciebie obchodzi rzetelność dziennikarstwa? Gdzie byłeś, gdy pisano o Prezydencie, że się nie odzywa? Przeziębiło się Jarusiowaty obłudnik i teraz co? A niech się odezwie!! Niech wylezie z nory... ja się się domagam jego komentarza... raz, raz... Zawsze miał coś do powiedzenia... Niech na piśmie coś nabazgroli.

Data: 2011-02-01 03:30:32
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Prezes si? "zawiesi?"

Eulalia Browarek wrote:

[...]

Jeszcze jakbyś to po polsku napisał, ale niech tam...

Zawsze broniłem Prezydenta, ba nawet sporo czasu poświęcałem na jego obronę na tej grupie. Oczywiście było to rok temu, ale to były inne czasy. Teraz jakby mniej mam czasu, mniej pisuje na grupie, a i prezydent jakiś inny. Jakby z całkiem nie mojej bajki. Nawet nie wiem czy on jest prezydentem, bo nie słyszałem, by złożył w terminie miesiąca od wyborów przysięgę zgodna
z konstytucją.

Słyszałem tylko jak składał jej zaprzeczenie, że niby to liczy na dobroć ojczyzny (a nawet jej dobrość). To mnie wówczas przekonało, że musi mieć coś za uszami, gdyż nie *dobro* ojczyzny jest dlań najważniejsze, tylko dobro[ś]ć, co rozumiem jak wyznanie skazańca żywiącego nadzieję na okazanie mu łaski przez lud, a nie składanie ludowi honorowych przyrzeczeń przez uczciwego władcę.

Może masz jakiś link, do poprawnie złożonego ślubowania p. Komorowskiego
i mnie utwierdzisz w przekonaniu, że powinienem częściej tu zaglądać
i strzępić sobie klawiaturę w obronie tak ważnej osobistości.
No bo wiesz, jak mnie sąd ważną umowę anulował dlatego, że podpis złożyłem
na lekko niewyraźnej pieczątce, przez co straciłem grubą kasę, to jestem przekonany, że w tak ważnej sprawie, jak Urząd Prezydenta Najjaśniejszej Rzeczypospolitej powinne obowiązywać wyższe standardy prawnej kontroli.
--
Pit

Data: 2011-02-01 15:32:18
Autor: Grzegorz Z.
Prezes si? "zawiesi?"
Pit Kowalski albo Nowak napisał:

Zawsze broniłem Prezydenta, ba nawet sporo czasu poświęcałem na jego obronę na tej grupie.

Ale już nie będziesz robił koło dupy panu Kaweckiemu?

Data: 2011-02-01 23:17:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Prezes si? "zawiesi?"
Grzegorz Z. wrote:

Pit Kowalski albo Nowak napisał:

Zawsze broniłem Prezydenta, ba nawet sporo czasu poświęcałem na jego
obronę na tej grupie.

Ale już nie będziesz robił koło dupy panu Kaweckiemu?

Co masz przez to na myśli?
--
Pit

Data: 2011-02-01 02:23:40
Autor: Lorn
Prezes si? "zawiesi?"

Eulalia Browarek wrote:

[...]

Ot napisała brukselka...

Data: 2011-02-01 08:20:57
Autor: cyc
Prezes si? "zawiesi?"

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości

............<

się trochę porechoczą, a choćby z czyjejś
choroby, z czyichś przypadłości. Przecież to takie ludzkie, nie?
-- Pit

Ta przypadlosc jest typowa dla pisowskich potakiwaczy . Wystarczy poczytac ta grupe , posluchac pisowskich politykow , propisowskich komentatorow medialnych , czy w koncu Rydzyka ,  RM i jego sluchaczy .

cyc

Data: 2011-02-01 08:33:16
Autor: Panslavista
Prezes si? "zawiesi?"

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ii8c90$pjn$1news.onet.pl...

czy w koncu Rydzyka ,  RM i jego sluchaczy .

Czyli ~ 80% obywateli Polski

Data: 2011-02-01 08:37:12
Autor: rAzor
Prezes si? "zawiesi?"
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d47b74a$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ii8c90$pjn$1news.onet.pl...

czy w koncu Rydzyka ,  RM i jego sluchaczy .

Czyli ~ 80% obywateli Polski

To moherowe matołki głosowały na Komorowskiego i PO?

Sátoraljaújhely

Data: 2011-02-01 08:57:05
Autor: cyc
Prezes si? "zawiesi?"

[...]

jajcarz z Ciebie nie waski !!, nie przypuszczalem !1.
Wdlg panslawistycznego spojrzenia na rzeczywistosc 80% obywateli jest sluchaczami RM i Rydzyka .
No i jak mozna traktowac Cie powaznie ? .

cyc

Data: 2011-02-01 10:14:41
Autor: J-23
Prezes si? "zawiesi?"
On 1 Lut, 08:33, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"cyc" <j...@ja.pl> wrote in messagenews:ii8c90$pjn$1news.onet.pl...
> czy w koncu Rydzyka ,  RM i jego sluchaczy .

Czyli ~ 80% obywateli Polski

tia, wies spiewa i tanczy jak mu RM zagra
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,61085,4758117.html

Data: 2011-02-01 19:49:19
Autor: Panslavista
Prezes si? "zawiesi?"

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:5cfc5ca0-4844-4692-85e9-f828753dd547o18g2000prh.googlegroups.com...
> [...]
> czy w koncu Rydzyka , RM i jego sluchaczy .

Czyli ~ 80% obywateli Polski

tia, wies spiewa i tanczy jak mu RM zagra

QUOD  LIBET

Data: 2011-02-01 10:34:07
Autor: boukun
Prezes si? "zawiesi?"

[...]

Ciemnogrodu. Dlatego Polska stoi tak jak stoi..., skoro syjonistyczna tuba propagandowa ich wodzi za nos...

boukun

Data: 2011-02-01 22:53:47
Autor: Jaksa
Prezes si?? "zawiesiÂ?"
On Tue, 01 Feb 2011 08:20:57 +0100, cyc <ja@ja.pl> wrote:

UÂżytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisaÂł w  wiadomoÂści

............<

siĂŞ trochĂŞ porechoczÂą, a choĂŚby z czyjejÂś
choroby, z czyichÂś przypadÂłoÂści. PrzecieÂż to takie ludzkie, nie?
--
[...]

Powaznie cycu? Wezmy ta grupe dla przykladu.
Z kim ty tu mozesz porezonowac anypisowsko?

Z lornem, papim, srapim, bolkiem, brunerem i pozapominalem juz nickow
pozostalej drobnicy, no slowem z samymi prawdziwymi podludzmi!

Musisz to sam obiektywnie przyznac, jako jednostka stosunkowo inteligentna.

Jaksa

Data: 2011-02-01 10:32:19
Autor: boukun
Prezes si? "zawiesi?"

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ii7jvc$lru$1news.onet.pl...
Eulalia Browarek wrote:

[...]

Przecież nawet nie zalaszlał, ani nie zachrząkał... Nie wiadomo, jaką chorobę miał na myśli...

boukun

Data: 2011-02-01 08:00:24
Autor: rAzor
Prezes si? "zawiesi?"

[...]

Gdyby zamilkł na zawsze byłoby to z korzyścią dla wszystkich.

Sátoraljaújhely

Data: 2011-02-01 08:55:23
Autor: jadrys
Prezes si? "zawiesi?"
W dniu 2011-02-01 08:00, rAzor pisze:

[...]

To znaczy kogo? Tylko ten Kaczyński daje namiastkę normalności w tym kraju.

Data: 2011-02-01 09:06:34
Autor: rAzor
Prezes si? "zawiesi?"

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Gdyby zamilkł na zawsze byłoby to z korzyścią dla wszystkich.

Sátoraljaújhely

To znaczy kogo? Tylko ten Kaczyński daje namiastkę normalności w tym kraju.

he, he, he! Następny jajcarz! Tylko ślepiec nie widzi jak wielkie kłopoty ma Kaczyński ze zdrowiem psychicznym! Ten zakompleksiony kłamca jest flagowym przykładem paranoika mówiącego bzdury w zależności od potrzeby chwili!

Sátoraljaújhely

Data: 2011-02-01 09:15:11
Autor: jadrys
Prezes si? "zawiesi?"
W dniu 2011-02-01 09:06, rAzor pisze:

[...]

Jakim zdrowiem psychicznym? To tylko ciężkie rozgoryczenie po śmierci brata i, przede wszystkim  po wykiwaniu przez kolesi..

Data: 2011-02-01 09:31:52
Autor: Janek Wlodak
Prezes si? "zawiesi?"

"jadrys" <andrzej203@op.pl>

Jakim zdrowiem psychicznym? To tylko ciężkie rozgoryczenie po śmierci brata i, przede wszystkim  po wykiwaniu przez kolesi..

Jadryś, weź ty już lepiej wybierz Antence jakiegoś "songa" na youtubie  a potem jej ładnie wyliż, nie wypowiadaj się już na tematy, o których nie masz pojęcia.

Data: 2011-02-01 09:37:29
Autor: jadrys
Prezes si? "zawiesi?"
W dniu 2011-02-01 09:31, Janek Wlodak pisze:

"jadrys" <andrzej203@op.pl>

[...]

Cześć Kostek. Mi też miło cie widzieć

Data: 2011-02-01 10:35:34
Autor: boukun
Prezes si? "zawiesi?"

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii8e9u$1j6$1news.onet.pl...
[...]

I znów ci się odmieniło... Antenka dała dupy? Czy inne tabletki z rana wziąłeś?

boukun

Data: 2011-02-01 22:56:52
Autor: jadrys
Prezes si? "zawiesi?"
W dniu 2011-02-01 10:35, boukun pisze:

To znaczy kogo? Tylko ten Kaczyński daje namiastkę normalności w tym kraju.

I znów ci się odmieniło...

boukun

Ty boukun oceniasz innych wg. siebie. Nie każdy ma idoli wśród polityków. Ja jak już pisałem wielokrotnie oceniam ich za to co robią, a nie za to kim są, - jak się nazywają czy do jakiej partii należą.

Data: 2011-02-01 18:28:21
Autor: ..heÂŽsk..
Prezes si? "zawiesi?"
On Tue, 1 Feb 2011 00:05:04 +0100, "Eulalia Browarek"
<tyskie@browar.pl> wrote:

[...]

 nie jest latwo mowic o niczym. zaplul sie chlopina kiedy  zauwazyl, ze wyciagnieta z kieszeni kartka to liscik  milosny od elzbiety jakubiak...

Prezes si? "zawiesi?"