Prezes sklada kwiaty

Data: 2011-06-25 14:37:05
Autor: he®sk
Prezes sklada kwiaty

nie, nie na grobie brata. http://dodatki.net/i/radomskie_kwiaty/

na grobie brata byl tylko raz.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-25 17:52:03
Autor: jadrys
Prezes sklada kwiaty
W dniu 2011-06-25 14:37, he®sk pisze:
nie, nie na grobie brata.

http://dodatki.net/i/radomskie_kwiaty/

na grobie brata byl tylko raz.

No i czego tak się go czepiasz? Jesteś jakąś starą dewotką czy co? Jest bardzo wielu ludzi którzy składają wieniec czy kwiaty na grobach bliskich raz do roku. A że Kaczyński nie robi z takich rzeczy spektakli, to tylko mu się chwali.

Data: 2011-06-26 08:38:02
Autor: Leprechuan
Prezes sklada kwiaty

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu506l$oj9$1news.onet.pl...
[...]

To bardzo ciekawe dlaczego Jarosław Kaczyński nie składa kwiatów na grobie swego ukochanego brata? Ma za daleko? To po jaką cholerę zawlókł go aż na Wawel? http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI. Hesk ma rację ta sprawa jest jakaś śmierdząca!

BomBel

Data: 2011-06-26 21:29:47
Autor: jadrys
Prezes sklada kwiaty
W dniu 2011-06-26 08:38, Leprechuan pisze:

[...]

Naprawdę nie ma jakichś poważnych zarzutów w stosunku do osoby Prezesa że czepiacie się zupełnie nieistotnych spraw?

Data: 2011-06-26 11:01:51
Autor: he®sk
Prezes sklada kwiaty
On Sat, 25 Jun 2011 17:52:03 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

No i czego tak się go czepiasz? Jesteś jakąś starą dewotką czy co? Jest bardzo wielu ludzi którzy składają wieniec czy kwiaty na grobach bliskich raz do roku. A że Kaczyński nie robi z takich rzeczy spektakli, to tylko mu się chwali.

 ja sie nie czepiam. ja sie zastanawiam dlaczego kochajacy brat  tylko raz (w czasie pochowku na wawelu) zlozyl kwiaty na grobie
 brata. co jest przyczyna, ze ma czas na wszystko tylko nie na
 uszanowanie pamieci brata ? wyraznie widac, ze prezes unika  wyjazdu do krakowa. dlaczego? dlaczego wybudowal pusty grob  na powazkach? liczy sie z wyprowadzka brata z wawelu czy  przygotowal miejsce sobie?

Data: 2011-06-26 16:54:04
Autor: pluton
Prezes sklada kwiaty
  dlaczego wybudowal pusty grob
 na powazkach?

Bo na krakowskim kladli akurat kostke i go przegnali.
Nullification

Data: 2011-06-26 20:25:03
Autor: he®sk
Prezes sklada kwiaty
On Sun, 26 Jun 2011 16:54:04 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

>   dlaczego wybudowal pusty grob
>  na powazkach?

Bo na krakowskim kladli akurat kostke i go przegnali.

 przegapilem, czy 10.06 prezes w asyscie wiernych pretorianiw
 tym razem nie zlozyl kwiatkow na krakowskim ?

Data: 2011-06-26 15:24:42
Autor: Darecki
Prezes sklada kwiaty
_he®sk_ wrote:

 przegapilem, czy 10.06 prezes w asyscie wiernych pretorianiw
 tym razem nie zlozyl kwiatkow na krakowskim ?

Jakie moze to miec znaczenie dla sukcesow ekonomicznych zielonej wyspy? Przegapiles heniek, cos duzo wazniejszego, leniwy Donek oplacany z kieszeni polskiego podatnika, w tym tygodniu "pracowal" trzy, a moze cztery dni i w ramach taniego panstwa, jak co tydzien udal sie na koszt podatnika samolotem do Gdanska zeby sobie pokopac pilke. Nie przeszkadza ci to w mysleniu?

Data: 2011-06-26 21:29:42
Autor: jadrys
Prezes sklada kwiaty
W dniu 2011-06-26 11:01, he®sk pisze:
[...]

to tylko mu siÄ™ chwali.
[...]

Jestem pewny że szanuje pamięć brata. Jednak nie robi tego pod publiczkę.

Data: 2011-06-29 09:57:16
Autor: [he®sk]
Prezes sklada kwiaty
On Sun, 26 Jun 2011 21:29:42 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   wyjazdu do krakowa. dlaczego? dlaczego wybudowal pusty grob
>   na powazkach? liczy sie z wyprowadzka brata z wawelu czy

Jestem pewny ¿e szanuje pamiêæ brata. Jednak nie robi tego pod publiczkê.

 jasne. --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-29 22:02:16
Autor: jadrys
Prezes sklada kwiaty
W dniu 2011-06-29 09:57, "[he®sk]" pisze:
[...]

  jasne.

Nie może być inaczej. - Braci bliźniaków zawsze łączy bardzo silna więź.

Data: 2011-06-30 09:49:13
Autor:
Prezes sklada kwiaty
On Wed, 29 Jun 2011 22:02:16 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   jasne.

Nie może być inaczej. - Braci bliźniaków zawsze łączy bardzo silna więź.

 tak "silna", ze brat nie odwiedza grobu brata?  na pogrzebie musial byc, potem zwyczajnie olal.
 kochajacy braciszek! to on najwiecej zyskal na
 tej tragedii. kazdy podrecznik kryminalistyki  uczy, ze winnym jest ten kto najwiecej zyskuje.

Data: 2011-06-25 18:15:03
Autor: pluton
Prezes sklada kwiaty

na grobie brata byl tylko raz.

Gdzie?

Nullification

Data: 2011-06-25 18:22:53
Autor: the_foe
Prezes sklada kwiaty
W dniu 2011-06-25 14:37, he®sk pisze:

nie, nie na grobie brata.

http://dodatki.net/i/radomskie_kwiaty/

na grobie brata byl tylko raz.

czepialbym sie raczej tego, ze teraz o Gierku mowi zuplnie co innego niz w czasie wyborow. Teraz to oszust i czlowiek ktory powinen byl odpowiedziec dluga odsiadka za to co kazal zrobic w Radomiu '76
Ja wiem, te leki, ale nawet po herze czlowiek powinien rozroznic pojecie patrioty od przestepcy.

--
the_foe

Data: 2011-06-26 08:38:43
Autor: Leprechuan

[...]